Flashback bygger pepparkakshus!
2015-09-08, 15:31
Medlem
Wafas avatar
Föreningen Kompis Sverige vill att medborgare ska öppna sina hem till illegala invandrare som Amjad Mccool uppenbart ett falskt namn. Hans historia har också ändrats sen den först publicerades i lokal tidningen mitt i Tyresö.
Citat:
Ibland undrar jag om inte även svenskar behöver hjälp att träffa svenskar. Amjad Mccool
http://www.dn.se/nyheter/sverige/kom...amla-svenskar/
http://epaper.mitti.se/edoris?tem=epaper_mity#
Citera
2015-09-08, 16:27
Medlem
speedcolas avatar
Så länge dessa medborgare inte får för sig att de ska ha bidrag för att ta in illegala invandrare - jättebra förslag. Sparar skitmycket pengar, samtidigt som det hade varit underhållande att läsa om hur dessa IRM-anhängare äntligen får möta det Sverige som de har skapat.

Dock kommer det aldrig få genomslag. Personer som är villiga att hjälpa flyktingar på andra sätt än att skuldbelägga SD-röstare online, är väldigt få i detta land.

Edit: Jag utgår från att det skulle vara friviligt att husera illegala invandrare (?) Orkar inte läsa artiklarna.
Citera
2015-09-08, 17:14
Medlem
Wafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedcola
Så länge dessa medborgare inte får för sig att de ska ha bidrag för att ta in illegala invandrare - jättebra förslag. Sparar skitmycket pengar, samtidigt som det hade varit underhållande att läsa om hur dessa IRM-anhängare äntligen får möta det Sverige som de har skapat.
Dock kommer det aldrig få genomslag. Personer som är villiga att hjälpa flyktingar på andra sätt än att skuldbelägga SD-röstare online, är väldigt få i detta land.
Edit: Jag utgår från att det skulle vara friviligt att husera illegala invandrare (?) Orkar inte läsa artiklarna.

I mitt i artikel tolkade lokal politikerna det som att de var tvungna att ge invandrare förtur i bostadskön. I DN verkar som att de vill få det att till en bytes affär invandraren får bostad och Svensken lär sig vara social. Mitt focks ligger på deras poster boy Mccool är av suspekt karaktär. Jag tror inte det får något stör genomslag än uppmaningen att bjuda hem invandrare på hem middag. Jag hoppas att man kan använda förslaget till att press PK politiker till att husera invandrare i sina hus.
Citera
2015-09-08, 17:21
Medlem
Rimligtvis så borde de som förespråkar fri invandring och att vi ska ta hit alla flyktingar också vara de som först tar emot flyktingar i sitt eget hem. Det är inte omöjligt att det är nästa steg att ta för godhetsknarkarna och det är väl isåfall okej.

Men jag skulle nog slå bakut om jag tvingades till det. Jag är emot hela sjuklöverns känslomässigt styrda flyktingpolitik och står istället bakom SD's förnuftiga flyktingpolitik som är mycket vettigare i det långa loppet.
Citera
2015-09-08, 17:26
Avstängd
53280s avatar
Det är väl inte min sak att bry mig. Det finns en socialbyrån som *Amjad Mccool kan vända sej till, för han har kommit till Sverige för tära på vår välfärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in