Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2015-09-12, 04:17
Medlem
AcidGherkins avatar
Kön: Man
Ålder: 20
Vikt: 85-90 kg
Längd: cirka 175 cm
Tidigare erfarenheter: Cannabis, alkohol, tobak.

Vet inte hur jag ska börja denna snevridna berättelse som säkerligen ingen av er kommer att förstå, och de flesta av er kommer säkerligen inte tro på den... Men så här gick det:

Vi var 2 personer. Jag och en polare som vi kan kalla för Adolf.

Jag fick en sån där blixt som jag brukar få och få för mig massa saker. Den här gången fick jag för mig att sätta min hjärna och mitt psyke på prov genom att ta en "massa" olika droger på en gång och se hur jag reagerade. Resultatet var väldigt snevridet:

Jag och Adolf satt i min mormor och morfars soffa när blixten slog till i skallen. Jag skulle ta droger. Jag visste i förväg att jag satte mitt liv på spel men det spelar ingen roll för mitt liv är som det är.

Vi ringde runt till langare och folk som kände langare och försökte få tag på så många droger vi kunde. Det resulterade i att vi fick tag i följande:
1 gram heroin.
5 gram hasch.
2,5 gram tjack.
300ug LSD.
1 flaska vodka och en platta pilsner.
1 gram spice.
Ecstasy 1 piller. (Okänd mängd MDMA)
En massa jävla cubensis.

Och detta ledde ju självklart till något jävligt konstigt, men inte under HELA trippen kände jag NÅGOT SOM HELST obehag!

Det tog såklart några timmar att få hem alltihop. Men nu hade vi det. Vi började med att mecka upp 1g och röka det i min gamla hederliga haschpipa som tråkigt nog inte använts på väldigt länge. Kände direkt den där typiska slow motionkänslan. Men nog om det. Efter vi rökt upp innehållet i pipan tog vi en varsin halva av ecstasytabletten och la en varsin LSD-lapp under tungan (150ug). Jag kände nu hundraprocentig eufori blandat med en känsla som jag aldrig känt förut. Svårt att förklara men jag minns den så väl! Det var som att alla mina sinnen, dvs lukten, synen, hörseln osv slogs ihop till ett! Det var underbart!

Sen gick det en stund som jag inte minns, men fick återberättad för mig av Adolf som verkar minnas. Han sa att jag satt och upprepade ordet "fybromyalgi" i en halvtimme. Det är konstigt då jag knappt vet vad det är för något. Det börjar klarna lite. Vi meckar upp lite spice blandat med en del av det bruna heroinet vi också köpte i pipan och tänder på.

Nu har vi rökt upp innehållet och jag börjar se suddigt ett tag. Nu klarnar det till, sen blir det suddigt igen. Det är som om varje gång synen klarnar igen blir det bara klarare och klarare och kontrastet ökar mer och mer. Till slut är allt vitt i några minuter och jag tänker "Fan. Nu kommer det vara såhär resten av mitt liv." tills jag vaknar av att Adolf sitter och skriker. Jag skriker också till eftersom jag blev rädd. Synen börjar klarna.

Jag försöker prata med Adolf men allt jag lyckas sluddra fram är "Adolf lille. Ska vi ta de där helvetes kuksvampjävlarna nu?"
Men det visade sig att vi redan ätit dem. Jag hade fått en blackout. Nu börjar det komma folk in i huset och det verkar som om det ska bli fest.

Jag öppnar dörren varje gång det plingar på. Varje varelse såg likadan ut. Röda horn och en stor näsa med ett upp och nervänt kors som halsband.

"Spriten! Fram!" skriker jag till Adolf som ligger på golvet med tefatspupiller.

"Jag kommer dö. Jag kan inte leva mer. Det är menat såhär. Detta är mitt öde. Men jag accepterar det! Jag är glad att jag får uppleva verkligheten." säger han. (Något i den stilen i alla fall.)

Jag tar några klunkar vodka men tappar sedan flaskan och faller ner på golvet.

Jag vaknade sedan av att grannarna hört hur vi gapat och skrikit, så de kom in och skulle se vad fan det var frågan om. (Trodde vi hade låst.)

"5 minuter till." viskade jag.

Jag spärrade upp ögonen och såg hur ett äldre par (som är grannarna till min mormor) stod över mig.

"Hur är det vännen?" säger tanten.

"Bra!" säger jag och jagar upp mig för jag tror att det är polisen.

Jag tar en spurt in till toaletten där jag hittar min väska liggandes, med drogerna kvar. Bredvid den ligger en pöl blod och flaket med öl.

Jag kollar igenom väskan och letar efter morfars gevär, som egentligen ligger i ett kassaskåp i källaren.

Jag tror att ölen är Ramlösa och tar säkert två minuter på mig att försöka öppna en för att sedan hälla i mig. Jag var så törstig! Halva ölen hamnade på mina kläder och sen kom ännu en blackout.

Nu vaknade jag av att alla med hornen var i vardagsrummet och hade fest med Adolf som inte hade en aning om att jag ens såg dem. Så han var helt frånvarande när de skrek runt honom "Dra tjacket nu då Adolf!" Adolf hade strött ut allt tjack på hela jävla bordet. Han trodde att han hade lagt upp några fina linor.

"Jag somnar annars!" sa han lite sluddrigt till mig. Jag hade nyktrat till lite grann. Men hade fortfarande hallisar. Väggarna drog ihop sig och taket höll på att falla ner över mig.

Jag sprang fram till bordet och skrek: "VI MÅSTE GE ALLT TILL DJUREN OCH FÅGLARNA!", så jag tog allt knark vi hade kvar och la i en bunke som jag letade efter i en timme. Resten av heroinet, resten av haschet. Resten av allt vi hade över. (Mycket pengar wasted. ) Sen tog jag bunkern och sprang ut i den iskalla våren för att sedan strö ut det i nåt dike, för jag trodde att djuren skulle uppskatta det.Sen blev det svart en stund.

"Vaknade" till av att jag satt och snackade lugnt och sansat med djävulen i personform. Han berättade att han var Gud och att alla blivit lurade om att Gud är god och han är ond. Sen började vi diskutera om religion (tror jag) en stund för att det sedan skulle bli svart igen.

Nästa gång hade jag vaknat upp i gryningen en bit bort från diket där jag slängt allt knark med dagg i rövhålet och jag hade den mest obeskrivliga jävla huvudvärken NÅGONSIN! Törstig var jag också, men ändå inte. Mådde illa. Hade fan självmordstankar där ett tag!

Jag orkar inte resa mig upp och råkar somna om igen.

Nästa gång vaknar jag i en sjukhussäng och där sitter 2 poliser samt en sjuksköterska som berättar att jag nästan haft hjärtstillestånd och legat på 60 slag i minuten ett längre tag. Jag vet inte hur många dagar jag var borta och hur jag klarade mig utan mat eller vatten. Kanske åt och drack, vad fan vet jag? Minns bara att vi laddade med en jävla massa ris + tonfisk + flera liter vatten inför denns tripp! Nog om det. De hittade mig i närheten av det där diket. De tog pisseprov och hittade självfallet spår av diverse substanser. Jag fick snacka med nån halvslaskig, lågbelönad psykolog i nån timme. Efter det dryga jävla samtalet fick jag också berättat för mig att jag tydligen hade legat och skrikit i sömnen: "GE MIG MAT ELLER MER DROGER! ALDRIG MER HUMMUS ELLER MICHAEL JACKSON! FUCK YEAH! JAG SKA RÖVKNULLA BILLIE JANE ELLER VAD FAN HON HETER" och liknande saker som de skrivit ner. De kunde förståeligt nog inte uppfatta allt jag sa.

De gav mig mat och vatten och jag skulle ligga där och ruttna ett par dagar till. Efter tre dagar mådde jag genast bättre och fick besked om att jag kunde åka hem med en dryg jävla bot och en kallelse till rättegång för ringa narkotikabrott eller något sånt jävla skit. Jag orkade inte bry mig.

Så fort jag kom hem tog jag kontakt med Adolf som sa att han inte minns ett skit om att vi tagit droger eller liknande. Han hade vaknat upp hemma hos sig, i sin säng som vanligt och bara känt lite vanlig huvudvärk. Fy fan vad jag avundades det!

"Hur fan lyckades han ta sig hem??!" tänkte jag.

Summering:
För övrigt var det en jävligt konstig upplevelse som kändes mycket konstigare än vad ni någonsin kommer förstå! Detta var en upplevelse jag sent kommer glömma! Jag uppmanar inte folk att blanda droger då man kan dö väldigt lätt på grund av grova förändringar i kroppen som orsakas samtidigt av alla olika substanser. Knarka lugnt och ha alltid kontroll! Det var ett väldigt okontrollerat beslut att ta alla dessa drogerna samtidigt.

Detta är min första rusrapport eller w/e ni vill kalla det. Hoppas ni njöt av läsningen!
Senast redigerad av AcidGherkin 2015-09-12 kl. 04:21.
Citera
2015-09-12, 11:53
Medlem
Får lite Fear and Loathing vibbar av texten, och i och med detta så gör jag mig en inre bild Adolf som en hårig överviktig Samoan.

Frågor till TS: Har du lärt dig något av upplevelsen? Kommer du göra dylikt i framtiden? Varför ringde inte det äldre paret polisen efter att de påträffat dig påtagligt påverkad på golvet, sedan suspekt inspringandes på toaletten letandes efter ett gevär?

Oavsett om vad du skriver om hände på riktigt eller inte så får du 4/5 magiska guldstjärnor.
Citera
2015-09-13, 01:44
Medlem
AcidGherkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
Får lite Fear and Loathing vibbar av texten, och i och med detta så gör jag mig en inre bild Adolf som en hårig överviktig Samoan.

Frågor till TS: Har du lärt dig något av upplevelsen? Kommer du göra dylikt i framtiden? Varför ringde inte det äldre paret polisen efter att de påträffat dig påtagligt påverkad på golvet, sedan suspekt inspringandes på toaletten letandes efter ett gevär?

Oavsett om vad du skriver om hände på riktigt eller inte så får du 4/5 magiska guldstjärnor.
Jag har lärt mig att verkligen inte göra om något liknande det här. Det hade kunnat hända något mycket värre än detta med denna kombination... Det vet i helvete vad som hade hänt om vi dragit tjack på det också... Som sagt hade jag bara erfarenhet av alkohol och cannabis!

Jag vet inte heller om jag kan säga att jag har erfarenhet av diverse sunstanser nämnda i texten, då allt var så jävla blandat, psykosaktigt.

Det var så fruktansvärt "blurrigt" så jag vet inte ens om allt som står i texten hände på riktigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in