Citat:
Ursprungligen postat av
ValdtaktsSemiten
I min mening är det ganska efterblivet att rikta hatet mot dessa. Det är ju politikerna som förtjänar allt hat. Invandrarna är ju bara oppurtunister som tar vara på det som erbjuds. Vem som helst i deras situation hade ju agerat likadant. Förräderiet som politikerna begår är däremot av en helt annan dignitet.
Nej båda grupperna ska ha hatet. Knappast efterblivet att hata någon som tar emot något som de vet de inte har rätt till och som de själva borde säga
"app app app, jag ska inte ha detta, detta kommer få folk att bli ruskigt arga på mig och det vill jag inte, jag vill göra rätt för mig jag är en rättfärdig människa", så nej det kan jag inte hålla med om.
Nej vem som helst i deras situation hade inte agerat likadant, det är typiskt sekulärt skitsnack, de som kommer påstår sig vara religiösa människor, dvs. de har inte som sekulära moral relativism som rättesnöre, de har fasta moraliska övertygelser, att då ta något som du inte har rätt till är att betrakta som synd för alla dessa, att då ta emot en gratis lägenhet som dessa religiösa människor gör, en lägenhet som alla andra skulle tvingas betala för är en synd, en medveten synd dessutom.
Riktigt allvarligt bland dessa.
Så nej du kan inte ansvarsbefria dessa religiösa människor, de bryter mot alla sina så kallade övertygelser, man har blivit hycklare och apostater och ska enbart av den anledningen bespottas om de vägrar gå tillbaka till den smala väg de påstår sig följa och tacka nej.
Visst digniteten på brotten må vara olika men inte så stor skillnad som du tror.
Så båda grupper ska sättas åt hårt, du tar inte emot gåvor som religiös som du vet att du inte har rätt till och dessa kräk har inte rätt till några gratis bostäder, de ska skuldsätta sig eller köpa sina egna lägenheter och hus, inga räkmackor speciellt inte för religiösa. Jag kan förstå om de är moral relativister och sekulära att de är roffare och rövare det är naturligt, det är att vara som kommunpamparna, men dessa säger sig i 99 fall av 100 vara religiösa (eller vad summan är, de flesta är iaf religiösa).
Men visst ännu mer skit på kommunpamparna men dessa andra ska ha massor med skit också som det tjuvpack de är. Hellre en gratis lägenhet till någon som har en framtid, dvs. våra svenska ungdomar än att någon livstidsbidragsförsörjnings blatte får ett skit. De är trots allt en kostnad resten av livet.
Så nej det är inte efterblivet, det är väldigt logiskt och det är väldigt rättvist att dessa tjuvar från tredje världen får en stor del skit för sin girighet, speciellt då de påstår sig vara moraliska människor, då är det ännu värre.