Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-09-23, 00:41
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Fr en dryg mnad sen s kom ett nytt spel till Steam som heter RPG MO. Det r fortfarande i early access, men de har hunnit lngt p vgen.

Man skulle kunna sga att det r en blandning mellan Tibia (grafiken) och Runescape (gameplay), och riktar sig mer till vuxna spelare, eller helt enkelt de som tycker om mer tidskrvande och hardcore MMORPGs. Det finns massor med skills att levla upp, en stor community redan nu och folk r vldigt hjlpsamma. Spelet r helt free to play, och allt gr att kpa fr den valutan som man tjnar in game.

Ngra andra som lirar?
Citera
2015-09-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Fr en dryg mnad sen s kom ett nytt spel till Steam som heter RPG MO. Det r fortfarande i early access, men de har hunnit lngt p vgen.

Man skulle kunna sga att det r en blandning mellan Tibia (grafiken) och Runescape (gameplay), och riktar sig mer till vuxna spelare, eller helt enkelt de som tycker om mer tidskrvande och hardcore MMORPGs. Det finns massor med skills att levla upp, en stor community redan nu och folk r vldigt hjlpsamma. Spelet r helt free to play, och allt gr att kpa fr den valutan som man tjnar in game.

Ngra andra som lirar?
Detta mste jag checka in, hur mnga spelare tror du att det r ungefr?
Citera
2015-09-23, 00:57
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogre195
Detta mste jag checka in, hur mnga spelare tror du att det r ungefr?

Har tyvrr ingen aning, men det r mnga som skriver i chatten och en hel del folk i frsta staden. Tror det finns 4-5 servrar att vlja bland.

EDIT: Och mnga svenskar.
Citera
2015-09-23, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Har tyvrr ingen aning, men det r mnga som skriver i chatten och en hel del folk i frsta staden. Tror det finns 4-5 servrar att vlja bland.

EDIT: Och mnga svenskar.
Jo nu r jag inne o fishar, haha.
Sett en del svenskar skriva i chatten! Pminner jvligt mycket om runescape classic och tibia som sagt
Bra tidsfrdriv, men inget man skulle betala fr, inte jag iaf!
Tack fr trden haha
Citera
2015-09-23, 08:42
Medlem
loliravers avatar
Jag spelar det lite d och d, spelet har varit ute i 3 r s det knns inte att man behver spela s mycket d jag antar att dom inte direkt lgger till en massa nya saker i spelet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in