• 2
  • 3
2016-11-24, 19:57
Medlem
Sqeptisks avatar
Liten minirusning i dag Kom snabbare n vntat, var uppe i 12:85 som hgst, fr att sedan falla tillbaka till 12:50 vid stngning. Detta helt utan ngra nyheter!? Vi fr se hur det utvecklar sig i morgon hurvida det blir sljlge eller inte.
Citera
2017-12-18, 22:43
Medlem
crillerts avatar
Hejsan, vad tnker ni om EpisB i dagslget? Nytt patent beviljat i Aus mm.. Kan de vara lge att kpa ett gng eller r det pengar i sjn?
Citera
2020-11-13, 18:06
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbit
Gr lite grand i samma tankar och fyller nog p med en mindre summa inom kort. Tyvrr har det ju inte varit ngon rolig aktie att ga p ganska lnge.
Ne men gtt ca. 76% plus tills idag s man ska kanske inte klaga...kpte in mig p 1.15 riksdaler..med facit i hand s skulle man kpt mer..detta r en av 3 ja inriktat mig p... lyckad operation i Skottland nu s denna blir nog kvar ett tag bland mina 3 ja har kvar...
Senast redigerad av fejsetnr1 2020-11-13 kl. 18:13.
Citera
2021-02-19, 18:04
Medlem
fejsetnr1s avatar
Kpte tidigt idag p mig mer d ja tror att denna har framtiden fr sig..ligger redan plus men tror denna kan g upp mycket mer bara den sabla covid kan sluta sluka sjukhusvrd...dock sjnk mitt gav frn 30 + till 12 efter genomfrd affr..men s lnge man inte ligger minus e allt frid och frjd....
Citera
2021-02-21, 12:45
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Om inget negativt hnder (revisioner, myndighetstrassel) s r det fullt realistiskt att n lnsamhet 2019/20. Frhoppningsvis tidigare!
Kan bara konstatera att det gamla uttrycket: "Det r svrt att sia....srskilt om framtiden" gller fortfarande
Det verkar g trgt med frsljningen fr EPIS. Kan vl till en viss del frklaras med pgende virushysteri. Till en ytterst liten del allts. Ngon som rknat p nr nsta nyemission kan tnkas behvas?
Citera
2022-01-05, 21:17
Medlem
Fr dom godknnande p sitt inlmnade projekt av fda i usa s lr ju denna g upp. Fick tipset av en kollega som haft tur med lite olika aktier s vga inte skita i tipset. S nu hller jag tummarna o hoppas han har rtt.
Citera
2022-09-05, 21:31
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Fr dom godknnande p sitt inlmnade projekt av fda i usa s lr ju denna g upp. Fick tipset av en kollega som haft tur med lite olika aktier s vga inte skita i tipset. S nu hller jag tummarna o hoppas han har rtt.

Verkar som FDA processen gtt lngsamt men r vl snriga processer snt dr som tar tid. Nu har dom ju dock ftt flera patent i USA samt ven blivit inkluderade i NICE guidelines i UK s verkar ju g framt? Och en bra produkt verkar det vara. Alla ingrepp med deras knimplantat verkar ju varit lyckade iallafall. Tror dom kan ha potential faktiskt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in