Svara
  • 3
  • 4
2020-04-15, 08:35
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Hehe, vackert formulerat.
Tack!
Har varit lite stiltje med poesin p sistone. Fr rka lite mer opium s att den rtta knslan kommer tillbaka.
Citera
2020-08-20, 12:43
Medlem
Carl Serungs avatar
En kolhandlare frgar solen om lov. Men lov kan inte arbetaren f d det r semester p Konsum.
Ett litet barn injicerar heroin och Hans Scheike spelar fiol i bakgrunden. Tonerna smeker han fram p sin brakskitslda likt en grekisk gud som smeker sin erigerade lem.

KR!, ropar den gamle prsten. Demonen vnder sig om och bjuder upp till dans, men demonen bryter den andres nyckelben igrkvllsnatt vid middagtid.

Dagen gr mot sitt slut och andra fr sin chans, men alla dr.
Citera
2020-08-20, 13:00
Opium.
Citera
2021-01-21, 10:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Hxans mor visade sitt rtta nylle fr guden om ni tror. Tror? TROR!
En schaman svvar frbi och grinar illa med sin manslem i andra handen. Jag fr erektion och diarr p samma gng. Sknker en tanke t kapitalismens demoner som slitit sig frn nudlarnas bojor.
Men jag hnger mig istllet. Nu har jag frid.
Citera
2021-01-22, 14:56
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
En schaman svvar frbi och grinar illa med sin manslem i andra handen. Jag fr erektion och diarr p samma gng. Sknker en tanke t kapitalismens demoner som slitit sig frn nudlarnas bojor.

ntligen!
Citera
2021-01-22, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
ntligen!
Han r snart tillbaka.
Citera
2022-10-20, 12:35
Medlem
Citat:

hur gr det med rets produktion?
Citera
2022-10-20, 13:59
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market
hur gr det med rets produktion?

En stilla natt behver inte betyda att Peps ligger under mattan med cyklop. Cyklopernas land knner vi, men aldrig att julmusten tillts att dansa kosackdans p deras sommarfest.
Mngen keruber har frskt att tmja dessa svin, men icke att ngon skulle bry sig om det. Det r som om dom smaragdgrna backarna i Brsarp aldrig existerade. Pltsligt dyker Thorsten Flinck upp, naken och med ett stort flin!

-Nu ska jag lira skjortan av Edward Blom!
Utskt, ropar Edward och tar av sig byxorna i all hast och exponerar sin ringmuskel.

Ni kan dra t helvete ropar Ncken, ikdd endast lakritsbtar.
Han gr hem och lyssnar p knsrock som inte finns.
Citera
2022-10-20, 14:19
Medlem
Citat:
En stilla natt behver inte betyda att Peps ligger under mattan med cyklop. Cyklopernas land knner vi, men aldrig att julmusten tillts att dansa kosackdans p deras sommarfest.
Mngen keruber har frskt att tmja dessa svin, men icke att ngon skulle bry sig om det. Det r som om dom smaragdgrna backarna i Brsarp aldrig existerade. Pltsligt dyker Thorsten Flinck upp, naken och med ett stort flin!

-Nu ska jag lira skjortan av Edward Blom!
Utskt, ropar Edward och tar av sig byxorna i all hast och exponerar sin ringmuskel.

Ni kan dra t helvete ropar Ncken, ikdd endast lakritsbtar.
Han gr hem och lyssnar p knsrock som inte finns.

En riktig banger!
Precis som vi visste det skulle vara.
Citera
2024-08-18, 16:05
Medlem
Citat:
Morgon! Denna dag, full av frvntan och spnning. Som ett skimmer i en spegelblank sj.

Doft av nytt kaffe och gammal gympapse, jag lever! JAG LEEEEEVER!!.

Aschberg sluddrar sitt skit, jag r s stel och gammal. Vingabruten. Du ska hlla dig passiv,Robert. Frst. Men inte snart. Stll dig upp. Ok. Ner med byxorna. Ok. Gr den danska morgongymnastiken. Fr dig sjlv. Fr Strix. Fr satan!

Robert: Tummen i munden, tummen i rven. s skifter vi... Han gr det, jag tittar bort.
Ny dag, ny strid. Erektionen har lagt sig. Det blir bra. Robert frsvinner, jag saknar honom ej , satans demon!

Gitarren viskar i mitt ra: Det r dags att ge sig av. Jag ger mig av. Mot nytt land, mot nya strider. Gitarren r ostmd, jag hamnar i Pakistan. Det var den dan. Dan Park, han r med. Han r borta. Jag ler, du grter mjlk. Jag mr bra.

Av allt du skrivet
Var det denna andre vers i raden som sknkte mest gldje i analen. Vet ej varfr men de e vl oftast best i brjan av ngonting

Tackar din mor fr att ha skapat en s gullig porrgubbe som dig
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in