Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 01:49
  #889
Medlem
Morsan som snackar i senaste avsnittet ”Skyttarna”.. känns det inte som att hon bara rakt av drar historian från senaste säsongen av Snabba cash?
Känns inte särskilt trovärdig enligt mig. Med det sagt tvivlar jag inte ens sekund på att det i mångt och mycket stämmer överens med hur det ofta kan se ut, men hennes sätt att berätta det på får mig att tvivla starkt på att just det ska vara sant
Citera
2024-05-01, 11:36
  #890
Medlem
Kommer UG förlora stöd här på FB i samband med avslöjanden om SDs trollfabriker? Teorin har ju lagts fram från vänsterhåll tidigare, men då avfärdats som trams. Nu kommer bevis för att SD faktiskt använder sig av betald personal för att driva opinion och spåra ur diskussioner som inte går som önskat, dvs exakt det FBs mer aktiva skribenter anklagat S för att göra. Blir detta ett fall av "varje anklagelse är ett erkännande" eller kommer avsnittet sopas under mattan då optiken är ogynnsam för SD?
Citera
2024-05-01, 18:42
  #891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slalompjäxor
Kommer UG förlora stöd här på FB i samband med avslöjanden om SDs trollfabriker? Teorin har ju lagts fram från vänsterhåll tidigare, men då avfärdats som trams. Nu kommer bevis för att SD faktiskt använder sig av betald personal för att driva opinion och spåra ur diskussioner som inte går som önskat, dvs exakt det FBs mer aktiva skribenter anklagat S för att göra. Blir detta ett fall av "varje anklagelse är ett erkännande" eller kommer avsnittet sopas under mattan då optiken är ogynnsam för SD?


Vadå UG?
Det är Kalla Fakta på TV4 som gjort den granskningen... eller vad menar du?
Citera
2024-05-01, 23:14
  #892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Vadå UG?
Det är Kalla Fakta på TV4 som gjort den granskningen... eller vad menar du?
Du har rätt. Jag blandade ihop uppdrag granskning och kalla fakta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback