Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-08, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AjaxTvattmedel
Jepp. För samma kostnad skulle de kunna hyra in 350 studenter som inom ett par år betalar 50% skatt på sina 30.000kr/månad.

Blattarna skattar nära noll (handrar svart hos släktningens livs som betalar noll skatt).

Så jävla stört! Massor av miljonbelopp om inte mer läggs på en av jordens mest kraftigt bakåtvända män som inte kommer ge något i sin tid i Sverige utan bara ta, såväl kommer deras framtida barn den så kallade andra generationen som t.o.m är värre än första generationen i vissa fall.

Det här landet är så bakåtvänt. Som du säger man spottar på blivande och nuvarande studenter på alla sätt och gör studietiden för dem sjukt besvärligt men erbjuder allt till dessa fullvuxna män a.k.a ensamkommande "barn".
Citera
2015-10-08, 16:00
Medlem
Många av de platser som nu tas i anspråk för flyktingboenden är sådant som man har i reserven för att klara förändringar i behoven.

Vi vet att ett område flukturerar i antalet barn som föds varje år. Så man anpassar skolor och förskolor för att klara de olika storlekarna på årskullarna.

Denna reserv är för att klara de år där årskullarna är större än andra år.

Det som blir lite roligt i det här sammanhanget är att flyktinginvandringen samtidigt skapar extra stora årskullar så att säga.

Så reserven försvinner liksom i samma veva som man lär behöva denna reserv.

Undrar hur man kommer att lösa problemen framöver. Det blir nog mycket flyttande för flyktingarna.
Citera
2015-10-09, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Så jävla stört! Massor av miljonbelopp om inte mer läggs på en av jordens mest kraftigt bakåtvända män som inte kommer ge något i sin tid i Sverige utan bara ta, såväl kommer deras framtida barn den så kallade andra generationen som t.o.m är värre än första generationen i vissa fall.

Det här landet är så bakåtvänt. Som du säger man spottar på blivande och nuvarande studenter på alla sätt och gör studietiden för dem sjukt besvärligt men erbjuder allt till dessa fullvuxna män a.k.a ensamkommande "barn".

Jepp men nu är sitationen så sjukt översinnessjuk så förhoppningsvis sker det lite förändring.

Är så glad att jag bara betalar mervärdesskatt i Sverige, men inte sålänge till. Letar bostad i Köpenhamn där jag jobbat i över 10 år.
Citera
2015-10-09, 16:50
Bannlyst
ensamkommande flyktingbarn som övernattar i skolor upprör svenska föräldrar

http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/...i-idrottshall/
Citat:
En idrottshall på Framtidskompassen fungerar som hem åt 30 flyktingbarn. Efter att flera föräldrar uttryckt stark oro för elevernas trygghet och säkerhet övervakas hallen av väktare dygnet runt. Barnen ska inte vistas på skolans område enligt kommunen. Skolan ska dessutom övervakas av väktare eftersom föräldrar menar att skolan inte kan garantera elevernas säkerhet och trygghet. Även vuxennärvaron utökas på skolan. Det var upprörda känslor under informationsmötet med 200 deltagare under tisdagskvällen. – Initialt var stämningen uppriven, flera föräldrar är oroliga och undrar om barnen kommer vara åtskiljda. Det var flera upprörda röster som vill flytta sina barn till andra skolor. Flera föräldrar har hört av sig direkt till kommunen och uttryckt oro för att elevernas trygghet inte längre kan garanteras på skolan. – Garantera kan vi aldrig göra men det gäller att göra det bästa av situationen, säger Mats Adolfsson.

Jaha? Och vad är det för monster som har inkvaterats på skolan så att kommunen känner sig nödgad att ha väktare dygnet runt för att de inte ska våldföra sig på de svenska barnen? Jo, muslimarabiska ensamkommande flyktingbarn.

Ensamkommande flyktingbarn har ju som bekant ljugit om sin ålder och kommer från en kultur där det är lagligt att våldta och ha sex med barn. Klart de svenska föräldrarna är skärrade eftersom kommunen säger att säkerheten inte kan garanteras.

Här är ett flykting "barn" som ljugit om sin ålder och kramar en nalle för att batikhäxorna inte ska misstänka att han är närmare 30 års åldern.
http://petterssons.bloggsida.se/file...amkommande.jpg

Frågeställningen lyder: Varför ska svenska barn offras för att våran statsminister - Käbbelsvetsaren ska plocka PK-poäng? Har svenska barn inget värde längre utan kan slängas till vargarna hur som helst?

Anledningen till att araberna blivit våldsamma psykopater beror på att de är inavlade som ni kan läsa om i denna länk
(FB) Inavel har förstört den arabiska rasen och kommer rasera Europa

-
Senast redigerad av babbelina 2015-10-09 kl. 17:11.
Citera
2015-10-09, 16:59
Medlem
Haubits77Bs avatar
Mina barn är vuxna, men skulle de försöka att placera mina barnbarn på ett sådant där ställe kommer det att bli livat i luckan kan jag lova.
Citera
2015-10-09, 17:11
Medlem
Vilken ansvarsfull förälder skulle få för sig att låta sina barn vara i närheten av dessa skäggbarn i 25 års-åldern?

Bara en och annan alkoliserad batikhäxa.
Citera
2015-10-09, 17:42
Medlem
dryopteriss avatar
Jag måste ha blivit dum i huvvet på gamla da'r, men när jag nyss tog del av TV 4-nyheterna, verkar det som dom blandar ihop flyktingbarn och ensamkommande ungdomar. Är det sak samma?
Citera
2015-10-09, 17:56
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AjaxTvattmedel
Vilken ansvarsfull förälder skulle få för sig att låta sina barn vara i närheten av dessa skäggbarn i 25 års-åldern?

Bara en och annan alkoliserad batikhäxa.
Vad ska de göra? Vi har ju skolplikt.
Citera
2015-10-09, 18:59
Medlem
Grovedarks avatar
Offra era pengar, hem och döttrar. Allt för multikulten. Dårarnas land.
Hade jag haft barn hade jag aldrig, notera aldrig låtit de gå kvar i en skola som huserar potentiella våldtäktsmän, mördare och pedofiler. Vem fan har koll på vad för sorts människor dessa är egentligen?

Inget ensamkommande "barn" är sanningsenlig, alla ljuger för att få stanna kvar i Sverige och parasitera.

Vad fan ska ett par väktare göra? Förstår ni vart vi är på väg?
Citera
2015-10-09, 19:14
Medlem
RutledgeWoods avatar
Vi har ingen som helst historik på dessa nallekramande män, de kan ha gjort vad som helst i sina hemländer. Våra blåögda politiker måste vakna nu och se vad som pågår!

All trygghet som byggts upp i detta land under århundraden sopas undan, bara sådär. Varför i helvete vill man ha in fler människor från främmande kulturer? Vad ska de göra här? Finns varken bostäder eller jobb här.
Citera
2015-10-09, 19:52
Medlem
Pluppiplupps avatar
Det är helt otroligt hur sjukt detta land är!

Är du svensk och ska beträda förskoleområden/ skolområden som personal eller hantverkare m.m. måste du ha utdrag ur brottsregistret.

Men här har vi män som flyktingvurmarna säger är traumatiserade av krig och elände.

Så vad gör vi då? Jo vi placerar dem i närheten av våra barn. Finns det inga gränser för vansinnet?

Jag skulle då fan inte låta mina döttrar vara i närheten ens av dessa "skäggbarn".
Citera
2015-10-09, 20:17
Medlem
Det gäller att vi kämpar nu, inget kommer gratis och skydda våra barn måste vi göra. När vuxna desperata män sover i eller nära en skola borde alla varningssignaler ringa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in