2015-10-23, 21:27
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Hur ser en sådan här nazist du talar om ut?

Expo rapporterade ju tydligen om att det stod folk i nazistuniform... Därav min fråga.
Citera
2015-10-23, 21:28
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittstocksgatan
Men de där radikala är inte ens en promille av väljarkåren så det är inget att bry sig om.

Nej jag vet... Tycker bara det är tråkigt när folket som ska representera "bättre folk" beter sig som värsta sortens drägg själva. Det är pga sådana människor folk skäms över att vifta med flaggan. Vi ska ha tillbaks den!
Citera
2015-10-25, 14:07
Medlem
Allt fler ensamkommande barn anländer till Trelleborg. Nu förbereds Söderslättshallen för boende.

Under det senaste dygnet har 94 barn och unga kommit till staden via färjorna. Om fler tillkommer under söndagen så kommer inte kommunens 886 sovplatser att räcka.Läs mer.......

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...n-i-trelleborg
Citera
2015-10-26, 12:04
Medlem
Finns det någon bild på dessa "Uniformerade nazister" som var på plats?

Letar som en helvete men hittar inget. Tänker mig att det stod ett 20-ta sånnahär i publiken.

Döskallehatt o hela kittet.
Citera
2015-10-26, 12:13
Avstängd
dacks avatar
Hur stor var uppslutningen av Trelleborgs knappt 30,000 invånare? Som var närvarande och tog parti för manifestationen. Med tanke på att det var järnrörsmannen med sitt judiska påbrå som var huvudtalare.
Citera
2015-10-26, 14:09
Bannlyst
Faktiskt bra tal av Ekeroth! Jag har ogillat hans retorik och okänsliga sätt att framföra saker på men det här tycker jag ändå var bra. Man måste kunna säga svart på vitt hur det ligger till utan att linda in det i bomull. Skönt att det blev hyfsad uppslutning och att demonstrationen var fredad från vänstermuppar. Och angående att det skulle vara uniformerade nassar på torget...

Nej nej, nassarna hittar man lättast på arabiska demonstrationer, och nassarna är araberna själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in