2006-01-29, 21:02
Medlem
Intervju med Noel, musiklandet.se - Tror du att Oasis skulle ha kunnat sl igenom tio r efter Manchestervgen?
- Jag har aldrig frsttt varfr folk r s fascinerade av Manchester, s fort jag hade tjnat nog med pengar s drog jag snabbt som fan drifrn. Manchester r en riktig skitstad egentligen.

kta rock & roll dr aldrig, musiklandet.se - En recension p konserten!
Citera
2006-01-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawaii.
Intervju med Noel, musiklandet.se - Tror du att Oasis skulle ha kunnat sl igenom tio r efter Manchestervgen?
- Jag har aldrig frsttt varfr folk r s fascinerade av Manchester, s fort jag hade tjnat nog med pengar s drog jag snabbt som fan drifrn. Manchester r en riktig skitstad egentligen.

kta rock & roll dr aldrig, musiklandet.se - En recension p konserten!

Cred som fan till Musiklandet fr deras stora Oasis-special.
Citera
2006-01-29, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phieniac
Cred som fan till Musiklandet fr deras stora Oasis-special.

Kan bara instmma, intervjun r klass rakt igenom. Riktigt trevlig lsning dessutom ven om Noel verkar en aning trtt i intervjun.
Citera
2006-01-29, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawaii.
Kan bara instmma, intervjun r klass rakt igenom. Riktigt trevlig lsning dessutom ven om Noel verkar en aning trtt i intervjun.

Som vanligt d, trtt och sur.

"Kan du beskriva de andra medlemmarna i Oasis. Hur du ser p dem som mnniskor och medmusiker?
- Gem r en person man kan lita p som musiker, vldigt trovrdig. Andy r vldigt kreativ som musiker och lugn som person. Liam r skit som musiker och som person "pure evil"."

Hahahaha. Synd som fan att det inte blev ngon Boy With The Blues-EP. Fast det kanske r positivt, albumet kommer snabbare och mer fler ltar att vlja mellan. De verkar ha en hel del material till nsta skiva.
Citera
2008-03-16, 16:10
Medlem
Elita_s avatar
Ngon som vet om Oasis kommer komma till Sverige i r? [2008]
Citera
2008-03-16, 17:15
Medlem
zapatistas avatar
Meeeeeh! I och med bumpen trodde jag att de skulle komma i r igen! Efter tv trkiga konserter den senaste tiden hade jag hoppats p lite Oasis. Smidigaste alternativet torde dock vara att kolla deras hemsida.
Citera
2008-04-23, 19:23
Medlem
di.canios avatar
De verkar kra en Kanada turn i slutet av augusti och i brjan p september enligt hemsidan. Hoppas de kan komma till Sverige snart ocks
Citera
2008-04-23, 21:14
Medlem
dtoags avatar
Har inte Noel sagt att de aldrig mer skall lira i Sverige p grund av sgningar sist? Skulle grna se dem ven om de inte r samma band som de varit.
Citera
2008-04-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dtoag
Har inte Noel sagt att de aldrig mer skall lira i Sverige p grund av sgningar sist?

Det har jag OERHRT svrt att tro. Har aldrig lst/hrt ngot liknande frn honom.
Citera
2008-04-25, 22:19
Medlem
ORKA DRA UPP TRDEN Trodde i 3 minuter att oasis skulle komma till sverige. Fan.
Senast redigerad av Raksol 2008-04-25 kl. 22:37.
Citera
2008-09-04, 10:48
Medlem
Enligt skra kllor till Oasisgeneration kommer Oasis till Sverige i februari. Just de som driver sidan brukar vara vldigt plitliga.
Citera
2008-09-04, 19:39
Medlem
_Shakermakers avatar
r taggad till tusen infr spelningen.

Fr min del blir det nog Kpenhamn eftersom jag bor i den sdra delen av Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in