2015-10-15, 20:49
Medlem
fluffypuffys avatar
Det Putin har lyckats med på två veckors tid, dvs att näst intill krossa ISIS som flugor är alltså något USA misslyckats med under ett helt år?
Är USA helt inkompetenta? Och i så fall torde Soviet vara den absoluta stormakten. Eller är det så enkelt, det vi alla egentligen vet, att ISIS är en fabrikation, ett spöke backat av USA/TPTB sedan dag ett med vår nuvarande massinvällning av flyktingar som konkret följd?
Tafatta försök till att dölja de verkliga skurkarna har gjorts genom att försöka skuldbelägga Toyota (Japan) och vi ser dagligen hur diktatur-media försöker svartmåla Putin i detta pågående 1984.
Är inte det som sker just nu ett BEVIS för att USA antingen är den regerande makten som styr pjäserna, eller likt våra politiker är fjärrstyrda nicke-dockor?
Senast redigerad av fluffypuffy 2015-10-15 kl. 20:54.
Citera
2015-10-15, 20:51
Medlem
Kan ju betyda annat också.
http://youtu.be/idHQIMrtB2M

Så nej
Citera
2015-10-15, 21:01
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Kan ju betyda annat också.
http://youtu.be/idHQIMrtB2M

Så nej

Naturligtvis agerar Putin efter egna intressen, han låtsas inte vara världspolis. Och Assad är allierad.
Assad har varit målet från dag 1 från Usa/tptb sida, men med facit i hand kan vi själva se hur skit förvandlas till rena rama ränneskitan (ghadaffi, saddam som exempel)
Allt handlar om USA's övertagande av Syrien.
ISIS är bara en spelpjäs. Som Putin nu lyckats krossa på två veckor.

Så. JO
Senast redigerad av fluffypuffy 2015-10-15 kl. 21:07.
Citera
2015-10-15, 21:11
Medlem
Bevis på att IS har krossats av ryssarna på två veckor?

Har de fått dit särskilt mycket trupper än?

Inte för att jag inte tror set är möjligt, IS är bara en samling losers, men jag har inte hört något om att de skulle vara krossade (av ryssarna).
Citera
2015-10-15, 21:12
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Vore kanske bättre om USA inte hade dille på galna araber. Jag börjar mer och mer förstå att vi tjänar på att låta diktatorer behålla sina ämbeten.
Citera
2015-10-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Vore kanske bättre om USA inte hade dille på galna araber. Jag börjar mer och mer förstå att vi tjänar på att låta diktatorer behålla sina ämbeten.

Ja när man var ung och dum tänkte "hemska diktatorer, hoppas de avsätts" men nu fattar man att vad som funkar i vissa länder (tex Irak) är "bete dig eller så åker du in i köttkvarnen".
Citera
2015-10-15, 21:24
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Bevis på att IS har krossats av ryssarna på två veckor?

Har de fått dit särskilt mycket trupper än?

Inte för att jag inte tror set är möjligt, IS är bara en samling losers, men jag har inte hört något om att de skulle vara krossade (av ryssarna).

Bara för att vi i diktaturen inte får nyheterna betyder det inte att det inte sker,

http://www.express.co.uk/news/world/...-Idlib-Latakia
Citera
2015-10-15, 21:35
Medlem
patriot8s avatar
IS är skapad av USA, eller av Israel genom USA om man nu vill se det så. Israel, genom USA, har länge finansierat diverse "rebellgrupper" i syfte att intensifiera konflikter mellan dessa och skapa destabilitet i Mellanöstern. I det kaos som sedan skapats säkras Israels existens, då stater som skulle kunna utgjort ett hot inte längre gör det, samtidigt rättfärdigar det intåg i området, där det roffas bland naturresurserna.

Som grädden på moset så propagerar de sionistiska medierna här i Europa för att vi ska öppna våra gränser, aka "våra hjärtan", för massinvandringen hit. Vi intalas till att känna skuld för situationen och nu måste Europa "ta sitt ansvar". Vi ska alltså ta hand om de konsekvenserna sionisternas krigsföring i Mellanöstern fört med sig, enligt sionisterna själva.

Ta en titt på denna artikel Sionistiska planer för Mellanöstern
Senast redigerad av patriot8 2015-10-15 kl. 21:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in