Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2015-10-26, 11:12
Medlem
PundarAliens avatar
Kön: Kille
Ålder: 23
Dos: Runt 60 Toppisar

Tidigare erfarenheter: Alkohol, Nikotin, Cannabis, LSD, Morfin, Tramadol, GHB, Ketamin, Heroin (nasalt), Kokain och amfetamin. Kanske glömde några...

09:00
Jag vaknar efter cirka 8 timmars sömn, går upp ur min säng och sätter på kaffemaskinen. Jag gör en ost och skinkmacka och värmer den i micron. Då ringer min vän, Thomas. Han berättar att han har hittat ca 120 toppisar. Jag blir glad och förväntansfull så jag käkar min macka, sätter på mig mina kläder och drar ut till bilen. Jag ringer tillbaks till min Thomas och frågar var han är. Han berättar att han är i sitt hus så jag kör dit.

09:30
Nu är jag hemma hos Thomas och han drar fram en påse. Den är fylld med toppisar, så vi tar ca 50/50 men jag är rätt säker på att han får lite mer. Jag stoppar hälften av mina svampar i munnen, tuggar dem i typ 5 min och sväljer ner dem med lite apelsin juice.

10:00
Vi bestämmer oss för att rulla en blunt och se på lite South Park. Gräset är en sativa så man får en lite trippigare hög. Hursomhelst, det tar cirka 2 minuter för mig att rulla blunten. Jag tänder den och tar två bloss och passar sedan till Thomas. Jag börjar känna hur det vibrerar i mina armar och ben. Det känns väldigt skönt och jag gillar det väldigt mycket. Vi röker upp blunten och drar ut ur huset.

10:30
Nu känner jag att det har börjat kickat in rätt bra. Alla färger är starka och jag känner en viss eufori i bröstkorgen och benen. Jag kollar på Thomas som bara skrattar vilket får mig att börja skratta. Efter att vi har skrattat som om vi var efterblivna i ca 20 min ser jag hur hans ansikte drar ihop sig. Detta skrämmer mig lite och dum som jag är frågar jag Thomas vad det är för fel på hans ansikte. Han börjar gapskratta åt mig och hans ansikte blir läskigare och läskigare. Jag skakar på mitt huvud och han ser nu normal ut. Vi bestämmer att vi ska gå till den närmsta parken och det gör vi.

~10:50
Vi är nu i parken och jag ser hur grönt allt är. Jag lägger mig ner på gräset och ska ta en cigg. Då ingen av oss har tändare på oss hittar jag en tändsticksask i fickan. Det finns bara ett problem. Jag har ingen aning hur man använder tändstickorna. Jag frågar min kompis och han fixar det åt mig. Röken från ciggen känns mjuk och varm och den smakar mycket väl. Jag drar fram min snusdosa och kör in en dubbelmacka. Jag röker cirka 4 ciggaretter under en kvarts period för att det känns så bra. Nu börjar jag må illa och jag börjar skaka lite. Allt grönt blir svagt lila och jag kräks på gräset. Kräket formas till en fyrkant och jag spyr på fyrkanten. Jag ställer mig upp för att säga till min vän att vi måste gå hem till honom för jag mår skit. Han ställer sig upp och vi vinglar hem till honom. Vi är nu hemma hos Thomas och jag slänger mig och somnar i hans soffa.

13:20
Jag vaknar med en huvudvärk och en tom mage. Min kompis röker en joint och kollar på Family Guy. Jag sätter mig upp och and passar jointen till mig. Jag tar några bloss och jag känner mig redan lite bättre. Om det inte var för tobaken skulle jag ha mått bra och trippat bollar. Jag går ut ur mitt hus och kastar iväg cigaretterna och snuset så långt jag bara kan. Jag går in till Thomas och jag tar fram lite tramadol ur fickan. Ska köra i mig 500mg när jag märker att texten på paketet börjar vrida på sig. Jag ignorerar det och tar tramadolen ändå. Vi chillar och kollar på Netflix resten av dagen.

Tackar för läsningen.
Citera
2015-10-26, 13:31
Medlem
breeze420s avatar
Skön rapport, låter som ni hade kul Kände igen mig lite i delen "Allt grönt blir svagt lila och jag kräks på gräset. Kräket formas till en fyrkant och jag spyr på fyrkanten." haha! Inte för att jag upplevt exakt samma, men det var en väldigt bra beskrivning på känslan av hur allt bara blir så abstrakt.
Citera
2015-10-26, 17:49
Medlem
PundarAliens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Skön rapport, låter som ni hade kul Kände igen mig lite i delen "Allt grönt blir svagt lila och jag kräks på gräset. Kräket formas till en fyrkant och jag spyr på fyrkanten." haha! Inte för att jag upplevt exakt samma, men det var en väldigt bra beskrivning på känslan av hur allt bara blir så abstrakt.

Tackar för svar! Kul vet jag inte men jag antar att jag njöt av allting innan nikotinförgiftningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in