Flashback bygger pepparkakshus!
2016-11-02, 13:24
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underground1
Aså om det är klarlagt att alla 3 har varit på platsen, kan man inte döma alla 3 för medhjälp till mord då i alla fall? Eller medhjälp till rån?

Inte i det här fallet för det är inte säkert vad de andra killarna ska ha gjort för att hjälpa mördaren eller rånaren. Att bara befinna sig på en brottsplats är inte tillräcklig juridisk grund för att kunna dömas för brott.
Citera
2016-11-02, 18:46
Bannlyst
BO har 2 bröder.
Verkar upplagt för lite vedergällning.
Citera
2016-11-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimBastard
BO har 2 bröder.
Verkar upplagt för lite vedergällning.

Idiot bara för att BO inte heter "Svensson eller Olsson" betyder inte det att dom skulle ta lagen i egna händer.
Det råkar vara så att BO hade många vänner som är av "svenskt" ursprung som mer än gärna vill hugga ner horungarna som gjort detta. Inte hans bröder som har egna små barn och familjer och jobb att sköta. Ta dina förutfattade meningar och kör upp i röven.

Din jävla fjolla som sitter där bakom ditt tangentbord och tror "du vet hur det funkar här i världen"
Citera
2016-11-02, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fasn
Idiot bara för att BO inte heter "Svensson eller Olsson" betyder inte det att dom skulle ta lagen i egna händer.
Det råkar vara så att BO hade många vänner som är av "svenskt" ursprung som mer än gärna vill hugga ner horungarna som gjort detta. Inte hans bröder som har egna små barn och familjer och jobb att sköta. Ta dina förutfattade meningar och kör upp i röven.

Din jävla fjolla som sitter där bakom ditt tangentbord och tror "du vet hur det funkar här i världen"

Vad personangrepp på mig har med saken att göra, begriper jag inte.
Hade min bror blivit knivhuggen 22 gånger och dött, och GM blev frikänd. Nog hade jag agerat på ett eller annat vis.
Men det kanske övergår ditt förstånd.
Citera
2016-11-03, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimBastard
Vad personangrepp på mig har med saken att göra, begriper jag inte.
Hade min bror blivit knivhuggen 22 gånger och dött, och GM blev frikänd. Nog hade jag agerat på ett eller annat vis.
Men det kanske övergår ditt förstånd.

Du hade troligtvis inte vågat göra ett skit, med tanke på hur du sitter här på FB i alla jävla trådar och snackar en massa skit. Stor i orden möjligtvis så om du hade tänkt agera med din stora käft så kommer nog inte det göra så, stor verkan på horungen med kniven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in