Citat:
Det dr med bcker och "Tjompa Krusse" knns lite utanfr mnet, off topic som det brukar st. ven det dr om svamp, om du inte menar att den misstnkta grningsmannen skulle vara under inflyttande av narkotika. Jag har lst en del bcker i mitt liv. T.ex. s hromdagen skrev jag ett inlgg i litteraturforumet hr p flashback om att jag funderar p att lsa Stephen Kings Pestens tid.
Att det skulle vara frga om ngot ngot elitfrband har jag aldrig psttt. Ngon ljusskygg figur dremot, eller tv. Varav en hller vakt.
Tom Cruise nmner du om jag frsttt det rtt. Han var ju med i scientologerna, eller r. Jag r osker p det. I vilket fall, s verkar scientologerna inte hlla till ntt i Djursholm, utan i kungens kurva. Ett klipp om Tom Cruise och Scientologorna. https://www.youtube.com/watch?v=UFBZ_uAbxS0
Den som r uppmrksam p detta klipp hr att musiken r frn mission impossible. Vad r introt till de gamla mission impossible serierna. Kolla in sjlva, och notera hur de startar. https://www.youtube.com/watch?v=n1bkfBgUS20 Snt kan sporra, om det skulle vara ngon knpp ensamvarg som frskt tutta p.
S scientologerna har inget intresse i Djursholm vad jag vet. Dremot, jag kollade runt lite vilka som huserar dr i Djursholm, och vad ser jag. Vatikanen har sin ambassad dr. r det mn tro av intresse fr utredningen? Det finns ett klassiskt gammalt skmt om Vatikanen som lyder.
-Hur ser man att de har valt en ny pve? Kommer det svart rk, s har de misslyckats. Kommer det vit rk, s har en ny pve valts. Kommer det dremot gr rk, ja d betyder det bara att de brnner bevis!
Ungefr 1500 meter skiljer mellan prlans frskola till Vatikanens ambassad, vilket fr mig att tro att det mjligen finns ngon nrmare n det, om det r frga om att smyga ut i natten, som vill stta kppar i hjulet fr detta asylboende. Det dr knner skert brottsplatsutredarna bttre till om. T.ex. de kanske kan hitta ngon cigarettfimp, eller om grningsmannen tappat ntt p brottsplatsen som kan bindas till honom.
Senast redigerad av bird-is-the-word 2015-10-28 kl. 20:00.
Senast redigerad av bird-is-the-word 2015-10-28 kl. 20:00.