2020-12-08, 15:13
Medlem
Blessed80 är väl en ganska överviktig kvinna i Hässleholm som väl inte suger så bra?? Träffade henne för ca två år sedan och det kändes inte bra fullt ut?? Verkade lite stressad? När man ser annonser så verkar utbudet i Skåne lite skralt men det kan vara så att flera eskorter har sina stamkunder och nöjer sig med detta?? Det kan bli för mycket för en kvinna som är bra på sex och då är det ju helt naturligt att hon drar tillbaka annonsering? De som säljer tjänster till många kanske inte blir så bra då de blir trötta och oengagerade?? Har träffat Miranda77 ett par gånger under hösten och hon är bra även om hon inte är den största när det gäller avsugning?? för mig fungerar det bra?
Citera
2020-12-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CreatorS48
Blessed80 är väl en ganska överviktig kvinna i Hässleholm som väl inte suger så bra?? Träffade henne för ca två år sedan och det kändes inte bra fullt ut?? Verkade lite stressad? När man ser annonser så verkar utbudet i Skåne lite skralt men det kan vara så att flera eskorter har sina stamkunder och nöjer sig med detta?? Det kan bli för mycket för en kvinna som är bra på sex och då är det ju helt naturligt att hon drar tillbaka annonsering? De som säljer tjänster till många kanske inte blir så bra då de blir trötta och oengagerade?? Har träffat Miranda77 ett par gånger under hösten och hon är bra även om hon inte är den största när det gäller avsugning?? för mig fungerar det bra?
Du har total fel när det gäller Blessed80
Citera
2020-12-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grevie
Du har total fel när det gäller Blessed80

Berätta dina intryck då ?
Citera
2020-12-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CreatorS48

Miranda77 gör väl bara ute eller i bilen. Funkat bra?
Är hon bra att knulla om hon nu inte är den bästa på att suga kuk?
Citera
2020-12-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Miranda77 gör väl bara ute eller i bilen. Funkat bra?
Är hon bra att knulla om hon nu inte är den bästa på att suga kuk?
Vad är bra på att knulla? Kanske skall beskriva dig närmare..o ungefär som är inte bra på att suga?
Citera
2020-12-11, 08:57
Medlem
Hej alla kåta gubbar och trevlig tredje advent! Det här att bedöma kvinnor och sex mär inte lätt! det handlar ju bland annat om det här eländiga begreppet personkemi men även annat som sexuella preferenser och hur man uppträder i allmänhet? När det gäller Blessed80 så kanske jag har fel men det kan även bero på vad jag uttryckt här ovan? Miranda77 är bra för hon bjuder till ordentligt och tänker inte bara på pengar! Det kan vara så att man inte kan suga i sig en stor grov penis men att man kan ta den analt och göra det på ett skönt sätt? som jag förstår är det sedan frågan om stamkund eller inte för det kan hända att kvinnor då ej använder kondom?? vissa av oss kanske inte fungerar så bra med kondom som skall på då och då och bryta ett skönt flöde?? alla får testa olika kvinnor och ha sin uppfattning??
Citera
2020-12-12, 22:18
Medlem
Har någon träffat petitmeli i Helsingborg eller Baratessan? Är sugen på att boka träff men vill inte slösa tid på någon som strular.

Jag kan rekomendera Zindy och Oliviamaur i Helsingborg. Zindy tar för sig ganska mycket, Olivia är mer passiv. Båda är lite mulliga.

Och är det någon som vet nån eskort i Helsingborg eller Nv-skåne som gör analsex? Träffar inga öststats-tjejer.
Citera
2020-12-20, 16:44
Medlem
HK1997s avatar
Någon som har något att säga om Annika Amour?

Rekommenderas hennes GFE?

Hon använder långa komplicerade meningar för att svara på enkla svar och frågor. Kan det vara ett sätt att skrämma iväg oförskämda babbar? Eller har hon problem?
Citera
2020-12-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HK1997
Någon som har något att säga om Annika Amour?

Rekommenderas hennes GFE?

Hon använder långa komplicerade meningar för att svara på enkla svar och frågor. Kan det vara ett sätt att skrämma iväg oförskämda babbar? Eller har hon problem?
Hon skriver så där akademiskt. Jag misstänker att hon väljer kunder delvis på hur de svarar och hur de uttrycker sig i skrift.

Om du planerar en träff med henne så kommer hon fråga vilket scenario ni ska ha. En träff med en eskort är ju alltid ett skådespel så tänk igenom vilka roller ni ska ha. Läs ALLT på henne hemsida. Hon menar verkligen det hon skriver.

Hon är väldigt mån om att hennes "klienter" ska få en bra upplevelse. Träffa gärna Annika, det är en upplevelse. Hon är väldigt intelligent, var beredd på en mycket speciell människa.

Jag såg nu varför du vill träffa en eskort. Då tror jag Annika är det perfekta valet. Berätta bara för henne hur det är. Hon är snäll så hon ordnar det.
Senast redigerad av Inte-min-sak 2020-12-20 kl. 17:47. Anledning: Edit
Citera
2020-12-20, 20:48
Medlem
HK1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-min-sak
Hon skriver så där akademiskt. Jag misstänker att hon väljer kunder delvis på hur de svarar och hur de uttrycker sig i skrift.

Om du planerar en träff med henne så kommer hon fråga vilket scenario ni ska ha. En träff med en eskort är ju alltid ett skådespel så tänk igenom vilka roller ni ska ha. Läs ALLT på henne hemsida. Hon menar verkligen det hon skriver.

Hon är väldigt mån om att hennes "klienter" ska få en bra upplevelse. Träffa gärna Annika, det är en upplevelse. Hon är väldigt intelligent, var beredd på en mycket speciell människa.

Jag såg nu varför du vill träffa en eskort. Då tror jag Annika är det perfekta valet. Berätta bara för henne hur det är. Hon är snäll så hon ordnar det.

Misstänker att det krävs ett brett ordförråd att uttrycka sig så annorlunda. Trollar hon eller uttrycker hon verkligen så IRL?
Citera
2020-12-20, 22:12
Medlem
Citat:
Misstänker att det krävs ett brett ordförråd att uttrycka sig så annorlunda. Trollar hon eller uttrycker hon verkligen så IRL?

Det är en mycket begåvad och bildad tjej. Det är givetvis alltid, även för en akademiskt bildad person, skillnad på skrift- och talspråk så hon uttrycker sig inte exakt som hon skriver IRL men hon talar som en akademiker.

Nu är jag akademiker själv, men jag har alltid tyckt att träffarna med Annika har varit givande både i och utanför sängen.

Tillägg: Annika erbjuder samlag med femidom och det är något som jag kan rekommendera – det känns nästan som att knulla utan.

Tillägg nr 2: Jag ser nu också anledningen till varför du vill träffa en eskort. I så fall tror jag hon är helt rätt och jag vet att hon har erfarenhet av det scenariot.
Senast redigerad av kopenhamnlover 2020-12-20 kl. 22:24.
Citera
2020-12-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ingen fara, hon är bara lite annorlunda. Annika är absolut den perfekta kvinnan om du är orolig för att ha sex första gången. Hon är erfaren och har varit med om det mesta. Hon brukar vara generös med tiden så jag tror hon kommer ge dig den tid du behöver.

Även om hon uttrycker sig lite akademiskt så var bara trevlig och ärlig när du skriver till henne så kommer det gå bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in