Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-11-07, 11:22
Medlem
Man ska väl aldrig säga aldrig men personligen har jag svårt att se att det skulle vara någon större fara. Gick själv i Karlskoga i en svart gi efter träning i min glada ungdom på väg hem från träning, ibland rentav med ett svärd uppstickande ur träningsväskan (Även om det då var i skida och inte fasttejpat på benet).

Om inte annat fick det mig att komma ihåg den här gamla videon från Karlskoga lokalTV

http://www.ctvplay.se/video/ninja-10...010?qid=128411
Citera
2015-11-07, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Du som har lokalkännedom och verkar ha koll på läget kan inte du hjälpa oss andra att förstå EXAKT vad det är som har hänt. Jag är född och uppvuxen i Karlskoga men utflyttad för 17 år sedan. Läs gärna min post i tråden innan den här, det finns en figur som kan vara av intresse.

Mvh
Jag mötte denna kille igår efter att jag handlat på macken vid Coop forum, han hade håret uppsatt i nån slags hästsvans och hade snickarbyxor på sig, svärdet hängde på hans högra sida och såg ut som det var inlindat i något. Han pratade då i sin tlf gåendes mot just Coop forum, jag la självklart märke till honom men tänkte det är ändå Karlskoga, helstörda människor här o var
Citera
2015-11-07, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nazistampare
Jag mötte denna kille igår efter att jag handlat på macken vid Coop forum, han hade håret uppsatt i nån slags hästsvans och hade snickarbyxor på sig, svärdet hängde på hans högra sida och såg ut som det var inlindat i något. Han pratade då i sin tlf gåendes mot just Coop forum, jag la självklart märke till honom men tänkte det är ändå Karlskoga, helstörda människor här o var
ja visst gjorde du det.
Citera
2015-11-08, 10:17
Bannlyst
Så ingen vet vem han är ännu?
Citera
2015-11-08, 19:40
Medlem
FlamingBacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upland
Nu har svärdnoja drabbat Sverige också, allt för att glömma de reella problemen.

Förbjud svärd!
Citera
2015-11-09, 10:01
Medlem
Enligt rykten är det en man vid namn El*as Kyllön*n. Har en bekant som jobbar på en lokal butik, och vad han berättade är vad kunder och medarbetare har pratat om. Som sagt bara ett rykte.
Citera
2015-11-09, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SockRa
Enligt rykten är det en man vid namn El*as Kyllön*n. Har en bekant som jobbar på en lokal butik, och vad han berättade är vad kunder och medarbetare har pratat om. Som sagt bara ett rykte.

Jag har hört exakt samma namn av en person som jag vet har insyn i detta.
Citera
2015-11-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamspace
Eller vad ville du ha källa på? Du fetmarkerade texten i mitt inlägg där jag skrev jag skulle åka o fläta till lögnaren... VAd är det för källa du vill ha där? Hans ors kan du väl få när han fått stryk antar jag

Sluta sitt här och gnäll på Flashback. Du skriver att du har 2 ungar som går nära Coop och att någon här var missfoster och förtjänade spö av dig.

Ta bilen och leta reda på den där jävla ninjan och spöa han istället så är problemet ur världen. Du kan ju klä ut dig till en Samurai t.ex så blir det lite mer spännande.
Citera
2015-11-11, 22:05
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoslunga
Jag har hört exakt samma namn av en person som jag vet har insyn i detta.
Och vem är denna person? Känd av polisen?
Citera
2015-12-09, 17:13
Medlem
http://na.se/nyheter/karlskoga/1.334...t-missforstand
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem