Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-10, 17:33
  #13
Medlem
Beställer själv allt jag röker från en mycket pålitlig sida som packar grymt bra, har svårt att tro att något från den sidan någonsin stannat pga lukt. Tillbaka till ämnet tänkte jag bara lägga till en annan bra teknik.
Om du bor så att du kan utan att dra en dagstur komma till något sommarstugeområde så kan du alltid leta rätt på en hel radda lådor som sitter tillsammans. Kolla upp adressen och ta ett nummer som inte finns, smäll dit en låda (den kan du alltid sno på vägen dit av någon anna, ta en tom dock) Sen har du en låda som du kan köra med fram till juni.
Lycka till
Citera
2015-11-12, 02:19
  #14
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Born2party
Tänkte beställa från Tjeckien. Fast reviewsen säger att det är dubbelt vakuum förpackat och hög stealth. Så det är väl lungt?
Om det kommer en hund och luktar på ditt paket så kommer du åka dit. Om tullen tycker att det ser skumt ut av någon anledning kommer de öppna det och du kommer åka dit.

Varför beställa från utlandet när det finns finfint röka inrikes på tex FS?


Minns själv tiden när jag bodde hos mamma och pappa haha.. Krigade mig alltid fram först till brevlådan för att plocka upp posten
Citera
2015-11-12, 09:15
  #15
Medlem
elmerengues avatar
Var hemma när dina päron är på jobbet så norpar du brevet då. Så hade jag gjort ifall jag var hemmaboende.
Citera
2015-11-12, 12:39
  #16
Medlem
flaouapaouas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasloken
Beställer själv allt jag röker från en mycket pålitlig sida som packar grymt bra, har svårt att tro att något från den sidan någonsin stannat pga lukt. Tillbaka till ämnet tänkte jag bara lägga till en annan bra teknik.
Om du bor så att du kan utan att dra en dagstur komma till något sommarstugeområde så kan du alltid leta rätt på en hel radda lådor som sitter tillsammans. Kolla upp adressen och ta ett nummer som inte finns, smäll dit en låda (den kan du alltid sno på vägen dit av någon anna, ta en tom dock) Sen har du en låda som du kan köra med fram till juni.
Lycka till

Kanonbra tips. Förmodligen behöver man inte ens sno en brevlåda & sätta upp på en icke-existerande adress. Det räcker att kolla på sommarstugorna i fråga, är utemöblerna inställda, flaggan borta och persiennerna fördragna har man en perfekt låda att använda tills våren börjar närma sig.
Citera
2015-11-13, 00:10
  #17
Medlem
N.Born2partys avatar
Beställde just 10 g från utlandet till min vanliga postadress, har hela veckan lagt hints om att jag ska köpa saker från typ Alibaba vilket jag gjort förut. Ska cirkulera som en hök kring min postbox i en vecka framåt
Citera
2015-11-13, 15:00
  #18
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Born2party
Beställde just 10 g från utlandet till min vanliga postadress, har hela veckan lagt hints om att jag ska köpa saker från typ Alibaba vilket jag gjort förut. Ska cirkulera som en hök kring min postbox i en vecka framåt

Du oroar dig för att päronen ska komma över paketet och du beställer från utlandet?
Vad är din plan vid beslag? Brev från tullen och i värsta värsta fall en husis?
Citera
2015-11-13, 15:16
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Du oroar dig för att päronen ska komma över paketet och du beställer från utlandet?
Vad är din plan vid beslag? Brev från tullen och i värsta värsta fall en husis?

Haha blev också väldigt förvånad över hans beslut. Och istället för att ha brevet dagen efter ska han försöka komma först till lådan varje dag i en vecka..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback