Nej, förändringen du kan se på 50 dagar är antingen minimal, eller rent fett, vilket inte är att rekommendera.
Sätt upp lite långsiktiga mål och kör igång med träningen. Sen kan du titta tillbaka på den här tråden om ett år eller två, så förstår du hur fel ditt tänk är.
Nej, du kan bara få pump i musklerna på 2 månader. Så om du inte rört vikter så får du resultat på 2 månader även om det kanske bara är du och dina närmaste som ser skillnaden.
Vart kan jag hitta kostscheman?
Kom ihåg att jag läste en del om det, men gav upp för det var för mycket att läsa.
Menar då ett simpelt, tex. Hur många kalorier jag ska käka för att gå upp i vikt, och vad som är bra mat etc.
Ät proteinrikt, tränar hårt och ät tillräckligt så kommer du märka resultat. Du kommer inte bli massiv men märkbart större som sagt. För kaloriförbrukning kan du använda detta: http://traningslara.se/att-uppskatta-sitt-energibehov/
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!