2015-11-10, 16:27
Medlem
Har tänkt att träna nu två månader framåt, alltså runt årsskiftet.

Jag är en lång tanig kille, men vill bli så stor som möjligt på dessa dagar som återstår. Det är alltså bara cirkus 50-dagar.

Vad hade ni gjort för att få så mycket volym dom möjligt, och se allmänt större ute?

Mina ben är sjukt små.
Armarna är väldigt små.
Låren lika små.
Finns inga bröstmuskler.
Liten rygg o små axlar.

Kan man bli större på 50- dagar av riktig jävla bra träning o kost? Vill se större ut helt enkelt.
Citera
2015-11-10, 16:40
Medlem
Nej, förändringen du kan se på 50 dagar är antingen minimal, eller rent fett, vilket inte är att rekommendera.

Sätt upp lite långsiktiga mål och kör igång med träningen. Sen kan du titta tillbaka på den här tråden om ett år eller två, så förstår du hur fel ditt tänk är.
Citera
2015-11-10, 16:43
Medlem
Du får nog ge det minst 1-2 år.

Är du helt otränad kommer vissa resultat synas ganska tidigt in i den hårda träningen men om du verkligen blir generellt "större" nja.
Citera
2015-11-10, 16:51
Medlem
shitmagnets avatar
Vad hade jag gjort för det målet? Tuggat Dianabol... Vätskefyllnad FTW!!
Citera
2015-11-10, 16:53
Medlem
Nej, du kan bara få pump i musklerna på 2 månader. Så om du inte rört vikter så får du resultat på 2 månader även om det kanske bara är du och dina närmaste som ser skillnaden.
Citera
2015-11-10, 17:11
Medlem
Vart kan jag hitta kostscheman?
Kom ihåg att jag läste en del om det, men gav upp för det var för mycket att läsa.

Menar då ett simpelt, tex. Hur många kalorier jag ska käka för att gå upp i vikt, och vad som är bra mat etc.
Citera
2015-11-10, 18:19
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henderichein
Vart kan jag hitta kostscheman?
Kom ihåg att jag läste en del om det, men gav upp för det var för mycket att läsa.

Menar då ett simpelt, tex. Hur många kalorier jag ska käka för att gå upp i vikt, och vad som är bra mat etc.

Ät proteinrikt, tränar hårt och ät tillräckligt så kommer du märka resultat. Du kommer inte bli massiv men märkbart större som sagt. För kaloriförbrukning kan du använda detta: http://traningslara.se/att-uppskatta-sitt-energibehov/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in