Jag önskar mig en speciellt tråd fokuserat just om bankerna och deras syfte med kriget i Mellanöstern och även upproret i EU länderna. Detta är något som vi har missat diskutera i PU och även något som många har glömt att se genom.
Jag vill först och främst be er att kolla på denna video där han förklarar klart och tydligt vem som ligger bakom kriget och uppror i Mellanöstern länderna:
Varsågoda: https://www.youtube.com/watch?v=KmQw6CryE9M
Kort och gott sagt är det judarna och deras egna banker som tjänar på dessa krig. Vad han säger är vad hela världen vet men 10-15 av organisationer, som kontrollerar 95% av de media inte skulle tillåta att visas i media.
Vad han säger om bankerna och vinst beslutsfattare att tjäna pengar och dess prostituerade amerikanska presidenter och sjuka generaler utkämpar en omoralisk krig mot fredliga människor är alla sanna.
Glöm inte hur George Bush när han hävdade och höll inte med neokonservativa. Glöm heller inte hur Israel skickade stora miljarder dollar summa av pengar till USA och pumpade Bush att förklara krig mot Irak och ta bort Saddam. Israel var den största donationen och supporten av Irakkriget.
Jag är medveten om att "judarna" har blivit väldigt uttjatat på flashback och på nätet de senaste tiden men det är en sanning som måste komma fram till allmänheten vi kan heller inte blunda för hur det ser ut bakom kulisserna. Vi måste börja med och se saker under ytan än bara det som väljs man ska se på media som i stort sätt kontrolleras av judarna både svenskt media och utländsk för den delen.
Vad bankerna på detta egentligen? Vet politikerna i respektive länder om detta eller är de under "pistolhot" även om de vet om saken?