Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-08, 21:56
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Du borde googla lite om "ketamine bladder" eller ngot liknande, finns sklart ingen forsking om 2F-K's eventuella inverkan p avfallsmaskineriet men en hel del rapporter om folk som ftt operera bort urinblsan till fljd av komplikationer efter reguljrt ketaminmissbruk. Rubriceras ibland som ett fenomen av epidemiska proportioner i typ UK och Kina, kanske lite verdrivet och ngot som mest berr dem med ett missbrukarfrhllande till substansen men vrt att hlla i tanke. Annars skulle nog vi andra ocks snitta 4-5 gram i mnaden.

Sett vissa fall dr folk har drabbats av kommor i urinblsan, men ofta r det frgan om monstrusa mngder - vissa har krt 5 g om dagen i lnga tider! Vore intressant att veta om det alls frekommer vid sansat rekreationellt bruk - p riktigt.
Citera
2016-04-09, 16:12
Medlem
Kan man uppleva hallucinationer av denna drog ?
Citera
2016-04-10, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mehmetti
Nr du nr K Hole disconnectar du frn verkligheten och hallucinationer brjar ta form.
Citera
2016-04-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderklumpa
Nr du nr K Hole disconnectar du frn verkligheten och hallucinationer brjar ta form.
Hur mycket behver man ta fr att n K hole hoppas det rcker med 200mg. Gjorde en liten test order hos dom nyss.
Citera
2016-04-11, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mehmetti
Det r en substans som finns under kategorin "Hallucinogener". Tar du tillrckligt hg dos kan du ge dig fan p att du fr hallicar och en skn tripp.
Citera
2016-04-11, 20:24
Medlem
nneGs avatar
Lt mig frst klargra att jag inte ogillar 2-Flouro-Ketamin. Det r nice. Speciellt i kombination med rka.

Men med det sagt s fattar jag inte hur man K-holar p detta. ven om jag drar 500mg under en kvll s blir jag aldrig helt borta. Fr inga direkta hallucinationer (ven om saker ser lite annorlunda ut) och r vl medveten om mig sjlv min kropp och min omgivning. Mer n 250mg vill jag inte dra p en gng d det iallafall fr mig skapar ett tryck i huvudet och inte knns srskilt hlsosamt. Drmed inte sagt att det skulle vara ohlsosamt, det knns bara inte bra. D drar jag det frvisso nasalt. Kanske gr bttre om man kr IV.

Men det r ju ingenting i jmfrelse med MXE. Jag har anvnt MXE en hel del tidigare. D var det jtteltt att snorta spass att man hamnade i ett tillstnd i vilket man helt tappade tidsuppfattningen och trodde man hade spenderat dagar eller veckor i tillstndet, inte frmdde gra ngot alls d motoriken inte tillt det och allt vibrerade och rrde p sig, hade starka knslor av att flyta omkring i ngon slags tunnel eller i rymden, att man lmnade sin kropp, eller att kroppen smlte (p ett mycket behagligt stt), att tankar och annat abstrakt manifesterade sig i form av geometriska artefakter, att soffan man lg i flt omkring p ett hav, att man simulerade ddens fenomenologi osv osv, att bde en sjlv och polarn man hngde med konstant fick fr sig att en tredje person var nrvarande som inte alls var dr, att rummet d man tnde lysena sg gigantisk ut, att vggarna liksom var 5 meter hga, att man sg ut som ett djur nr man tittade sig i spegeln drfr att den delen av hjrnan som gr att man frstr sig p just mnskliga ansikten sannolikt var tmligen avstngd, att man var med i ngon slags sjuk ritual i vilken man skulle godknnas som mnniska som involverade att en stor skinande turkos bge av energi spndes upp ver marken som man sen fick passera inunder nr man egentligen enl. polares vittnesml bara lg i sngen och vevade med armarna och mumlade osammanhngande, etc etc.

Trodde det var snt som hnde nr man k-holade. Det tycks enl. min erfarenhet inte alls g att stadkomma med 2flouro. Och 2flouro ska tydligen vara snarlikt ketamin. Isfall r ketamin liksom 2flouro ingenting i jmfrelse med MXE. MXE har allt 2flouro har och mycket mer. Det spelar i en helt annan liga.

Antar att fr att holea p 2flouro s mste man IV:a 500mg eller nt (totally not prisvrt). Men ven d fattar jag inte hur det skulle funka. Effekterna av 2flouro r fr begrnsade. ven p lgre doser av MXE erfor jag saker som var bra mycket skevare och intressantare n vad jag erfarit p betydligt hgre doser av 2flouro, och d tar jag skillnaden i styrka i berkning.

Hursomhelst har detta ftt mig att undra om hela K-hole prylen r sjukt verhypead.
Senast redigerad av nneG 2016-04-11 kl. 20:43.
Citera
2016-04-11, 21:11
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
r glad att jag gav detta en andra chans! Frsta gngen s bde smakade och luktade det Eter nt otroligt och jag fick inga strre effekter heller. Denna gngen dremot kan jag bara sga att jag tycker att det r en mycket trevlig substans. Det gr helt klart att hla p denna, frgan r bara hur mycket man behver. Det r inte direkt som 3-meo-pcp (<3)dr man kunde hla i flera timmar p en knivspets.

Ngon som har koll p hur denna tas upp rektalt frresten?

/Mvh
Citera
2016-04-11, 21:34
Medlem
Punklivs avatar
Risken att snea r vldigt liten om jag frsttt det rtt? Har svrt fr det dr med att tappa kontrollen, men r mycket intresserad av de antidepressiva effekterna s jag funderar p att ge det ett frsk.
Citera
2016-04-11, 23:33
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nneG
Lt mig frst klargra att jag inte ogillar 2-Flouro-Ketamin. Det r nice. Speciellt i kombination med rka.

Men med det sagt s fattar jag inte hur man K-holar p detta. ven om jag drar 500mg under en kvll s blir jag aldrig helt borta. Fr inga direkta hallucinationer (ven om saker ser lite annorlunda ut) och r vl medveten om mig sjlv min kropp och min omgivning. Mer n 250mg vill jag inte dra p en gng d det iallafall fr mig skapar ett tryck i huvudet och inte knns srskilt hlsosamt. Drmed inte sagt att det skulle vara ohlsosamt, det knns bara inte bra. D drar jag det frvisso nasalt. Kanske gr bttre om man kr IV.

Men det r ju ingenting i jmfrelse med MXE. Jag har anvnt MXE en hel del tidigare. D var det jtteltt att snorta spass att man hamnade i ett tillstnd i vilket man helt tappade tidsuppfattningen och trodde man hade spenderat dagar eller veckor i tillstndet, inte frmdde gra ngot alls d motoriken inte tillt det och allt vibrerade och rrde p sig, hade starka knslor av att flyta omkring i ngon slags tunnel eller i rymden, att man lmnade sin kropp, eller att kroppen smlte (p ett mycket behagligt stt), att tankar och annat abstrakt manifesterade sig i form av geometriska artefakter, att soffan man lg i flt omkring p ett hav, att man simulerade ddens fenomenologi osv osv, att bde en sjlv och polarn man hngde med konstant fick fr sig att en tredje person var nrvarande som inte alls var dr, att rummet d man tnde lysena sg gigantisk ut, att vggarna liksom var 5 meter hga, att man sg ut som ett djur nr man tittade sig i spegeln drfr att den delen av hjrnan som gr att man frstr sig p just mnskliga ansikten sannolikt var tmligen avstngd, att man var med i ngon slags sjuk ritual i vilken man skulle godknnas som mnniska som involverade att en stor skinande turkos bge av energi spndes upp ver marken som man sen fick passera inunder nr man egentligen enl. polares vittnesml bara lg i sngen och vevade med armarna och mumlade osammanhngande, etc etc.

Trodde det var snt som hnde nr man k-holade. Det tycks enl. min erfarenhet inte alls g att stadkomma med 2flouro. Och 2flouro ska tydligen vara snarlikt ketamin. Isfall r ketamin liksom 2flouro ingenting i jmfrelse med MXE. MXE har allt 2flouro har och mycket mer. Det spelar i en helt annan liga.

Antar att fr att holea p 2flouro s mste man IV:a 500mg eller nt (totally not prisvrt). Men ven d fattar jag inte hur det skulle funka. Effekterna av 2flouro r fr begrnsade. ven p lgre doser av MXE erfor jag saker som var bra mycket skevare och intressantare n vad jag erfarit p betydligt hgre doser av 2flouro, och d tar jag skillnaden i styrka i berkning.

Hursomhelst har detta ftt mig att undra om hela K-hole prylen r sjukt verhypead.

Lter mer som att du har en vldigt hg tolerans mot dissociativa droger. Inga mediciner som stller till det, d?
Sjlv hamnar jag i tillstnd som du beskriver frn dina MXE-erfarenheter vid doser p 100 mg och uppt. D sitter jag och flyter omkring och tnker de mest fantastiska abstrakta tankar, samtidigt som jag inte vet vem jag r, var jag r eller vad jag r under en stund. Nr jag kommer tillbaka brukar jag ha svrt att frst hur lite tid som har frflutit ocks.

Inte ovanligt att upplevelsen av droger skiljer sig mellan individer, liksom erforderlig dos, men du verkar ha en vansinnig otur.
Citera
2016-04-12, 00:46
Medlem
Har testat denna substans 4 gnger. Frsta gngen drog jag 200mg uppdelat i 4 doser inom 2 timmar. Frn frsta dosering och 3 timmar framt lg jag i sngen i mrker och lyssnade p favoritmusiken frn mina mxetrippar. Knde mig enbart lite bortkopplad frn mina knslor. Blev besviken p effekterna.

Andra gngen drog jag 200mg inom loppet av en timme. Nr effekterna brjade smyga p knde jag samma bortkopplade knsla plus att jag knde mig lite yr. Ngra minuter senare slog jag p tv:n och brjade zappa runt bland kanalerna. Fastnade vid nyheterna som i mitt bortkopplade tillstnd kndes som sjukt verdriven satir. Var sjukt intressant att kolla p ngot s vardagligt. Kndes som att jag inte var frn samma planet/dimension som mnniskorna p tvn. Nr nyheterna tog slut frstod jag att jag inte suttit och kollat mer n max 10 minuter ven om det kndes som en timme. Fortsatte kolla p random teveprogram resten av ruset. Allt frn ngon animerad serie till ngon debatt var sjukt fascinerande. Kommer inte ihg hur lnge det varade men det kvittar d det kndes som en evighet, p ett bra stt.

Tredje gngen tog jag 100mg rvpanna knde inte av srskilt mycket effekt.

Fjrde gngen drog jag i mig 500mg under en kvll. Brjade med 150mg fljt av 100mg en halvtimme senare. Efter pfyllningen snktes en total knsla av trygghet och vrme ver mig och min lgenhet. Hela lgenheten sg nu helt perfekt organiserad och polerad ut fast det var vldigt stkigt. Sg ut som att jag var i en "tecknad" mjuk vrld. Spenderade kvllen med att reflektera ver olika sociala situationer och hur jag beter mig i dom. Var riktigt sknt att kunna tnka p t.ex nn gng d jag varit sur mot ngon utan att dma mig sjlv fr det och istllet kunna identifiera varfr jag reagerat s i den situationen. Riktigt terapeutiskt! Mellan varven tnkte jag att jag skulle vilja knna den trygga knslan hela tiden och p vad jag kan gra fr att nrma mig det i nyktert tillstnd. Under kvllen tog jag resten av pulvret uppdelat p 2 doser. Under hela tiden hade jag minimal techno som bakgrundsmusik vilket ibland fick mig att vilja dansa och gunga med i rytmen. Blev dock lite smtt illamende om jag dansade fr lnge. Illamendet kndes absolut inte jobbig alls men jag valde att stta mig igen fr att inte spy.

Dagarna efter den senaste trippen knde jag ett vldigt sug efter att hamna i det underbara tillstndet igen. Mer sug n jag ngonsin knt efter ngon annan drog tidigare. Bestmde mig d fr att inte ta den igen p vldigt lnge.
Citera
2016-04-12, 15:34
Medlem
r rtt sker p att dom ftal personer hr som inte lyckats Hola p detta, tar antingen ngon medecin som hmmar effekten av 2flourketaminet eller har inte smulat ner kristallerna till pulver ordentligt.
Citera
2016-04-12, 23:27
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roguewarrior
r rtt sker p att dom ftal personer hr som inte lyckats Hola p detta, tar antingen ngon medecin som hmmar effekten av 2flourketaminet eller har inte smulat ner kristallerna till pulver ordentligt.

Japp, "teknikfel" kan freligga. Sjlv kr jag med en lite kryddmortel, s att det verkligen blir pulver. Sedan r det viktigt att snorta rtt ocks - frsiktigt! Tar man i fr hrt, ker det ju ner i halsen, och d fr man bara effekten av oralt intag, dr biotillgngligheten r mycket lgre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in