2021-09-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Ja,ibland undrar man hur mnga som blivit rnade vid sdana hr tillfllen utan att anmla det.....
Skert r mrker talet enormt, skulle vara svrt att erknna att man r ute p dlig heter.
Speciellt kvll och i orten. Varfr r du dr ver huvud taget mm, vldigt svrt att frklara skulle jag tro
Citera
2021-09-06, 19:00
Medlem
Lisa32 r fin, men ingen ja skulle trffa igen fr knappt ta p henne men annars skn ✌
Citera
2021-09-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canyon6
Lisa32 r fin, men ingen ja skulle trffa igen fr knappt ta p henne men annars skn ✌

Alltid trkigt att se vissa tjejer tvinga sig kvar i branschen fr pengarna och samtidigt m skit av det de gr. Gller svenska som utlndska tjejer.
Citera
2021-09-07, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canyon6

Drfr aldrig att glmma att f vissa detaljer bekrftat innan trffen. Har lrt mig min lxa nog Erbjuder inte tjejen det man efterfrgar typ kyssar eller GFE kan det ven vara varningsflaggor p att tjejen hatar sitt jobb
Citera
2021-09-07, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thorium55
Drfr aldrig att glmma att f vissa detaljer bekrftat innan trffen. Har lrt mig min lxa nog Erbjuder inte tjejen det man efterfrgar typ kyssar eller GFE kan det ven vara varningsflaggor p att tjejen hatar sitt jobb
Det r vldigt vanligt att du inte fr gfe kyssar mm.
Det flesta utlndska tjejerna ger dig inte den service bara pang p inte ngon som helst finesser vill att du kommer sen g. Nsta vntar p gatan, finns ett ftal som ger dig en hrlig timme med mys och gfe.
Oftast svenska tjejer som kr lite hobby verksamhet
Citera
2021-09-07, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Det r vldigt vanligt att du inte fr gfe kyssar mm.
Det flesta utlndska tjejerna ger dig inte den service bara pang p inte ngon som helst finesser vill att du kommer sen g. Nsta vntar p gatan, finns ett ftal som ger dig en hrlig timme med mys och gfe.
Oftast svenska tjejer som kr lite hobby verksamhet

Inte enligt min erfarenhet dock. Hnder sllan att tjejen inte erbjd bra GFE. Men sen vet jag inte om det beror p att jag r tydlig med vad jag vill ha vid bokning. Och tjejen sllan avbjer. Brukar avst annars. Hnde kanske endast tv gnger jag inte fick kyss men den ena gngen fr att jag t lite lk till lunchen men enligt tjejen luktade det trots borstning 😅 Den andra gngen d jag har glmt att be det innan bokning gissningsvis..
Citera
2021-09-07, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thorium55
Inte enligt min erfarenhet dock. Hnder sllan att tjejen inte erbjd bra GFE. Men sen vet jag inte om det beror p att jag r tydlig med vad jag vill ha vid bokning. Och tjejen sllan avbjer. Brukar avst annars. Hnde kanske endast tv gnger jag inte fick kyss men den ena gngen fr att jag t lite lk till lunchen men enligt tjejen luktade det trots borstning 😅 Den andra gngen d jag har glmt att be det innan bokning gissningsvis..
D har du haft en jvla tur. Tycker att det r ovanligt trots att man nskar dylika tjnster vid bokning,
Det flesta utlndska tjejerna har i regel vldigt snla med gfe och kyssar. Kanske kan det vara en frga om priset, det som ligger i tusen till femton hundra r vldigt stressande. Vill grna att du kommer snabbt och drar ifrn henne s fort som mjligt.
Kanske finns det ngra undantag
Skra kort r
Kimberly svenska med colbijansk bakgrund dr r det kta gfe kyssar mm, men ett annat pris
Citera
2021-09-07, 14:17
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
D har du haft en jvla tur. Tycker att det r ovanligt trots att man nskar dylika tjnster vid bokning,
Det flesta utlndska tjejerna har i regel vldigt snla med gfe och kyssar. Kanske kan det vara en frga om priset, det som ligger i tusen till femton hundra r vldigt stressande. Vill grna att du kommer snabbt och drar ifrn henne s fort som mjligt.
Skra kort r
Kimberly svenska med colbijansk bakgrund dr r det kta gfe kyssar mm, men ett annat pris
Man fr ju oftast vad man betalar fr. Gr man till en tjej som tar 1000kr fr 30 min kanske man inte kan rkna med topp-service.
Citera
2021-09-07, 15:06
Medlem
Citat:
Skra kort r

Dem flesta jag har trffat r utlndska och oavsett deras timkostnad. Men testa grna med min metod och be det vid bokning om det funkar Ingen besvikelse iallafall p mina tv senaste mten med Katty_lat och Cynthia p ST.
Citera
2021-09-07, 20:49
Bannlyst
Varfr r det s sjukt dligt utbud p vanliga svenska tjejer p RS (stockholm) som r villiga att trffa folk under 35+? Och som tar incall?

Realpetra skulle jag definitivt kunna betala 4000 fr men eftersom jag inte r 35+, inte vill g p outcall eller nordisk s r det vl omjligt.
Citera
2021-09-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Varning fr JessicaSthlm2003 p RS !!!
Har med sig ngra killar som dyker upp efter en kort stund och rnar en. Tydligen flera som rkat ut fr det enligt en tidigare bekants bekant. Hll er borta!!!

Tack n en gng fr all info och tips Lukas09, du hade rtt. Och glm alla inte Mensur Trebo. Ls grna p om det fallet, d det r vldigt snarlikt ovannmnda scenario.
Tag hand om er.

Var i Sollentuna var det hr? Har du ngon adress? Oftast fortstter dom att gra liknande saker under nya profiler.
Hoppas dom polisanmler det. Dom kommer inte ka fast fr frsk till sexkp sjlva.
Citera
2021-09-08, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1112
Var i Sollentuna var det hr? Har du ngon adress? Oftast fortstter dom att gra liknande saker under nya profiler.
Hoppas dom polisanmler det. Dom kommer inte ka fast fr frsk till sexkp sjlva.
Troligen Malmvgen eller kvarteret runt om kring.
Sollentunas svar p orten,om man fr tro media.
Inte ngon bra plats p kvllarna ven om Sollentuna polisen har en polis station och hktet i nrheten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in