2021-10-16, 08:57
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Du betalar allts med gldje flera tusenlappar fr ett hotellrum utver att du ska betala fr eskorten?
Ja, men inte FLERA tusenlappar. Man fr ett bra rum fr under 1500:- oftast.
Men, dels handlar det inte fr min del om en eskort utan en SB och dels r det ofta i samband med att jag nd vernattar i Sthlm.

r det bara fr att nyttja rummet i en timma, s r det inte riktigt valuta fr pengarna, det har du helt rtt i!
Citera
2021-10-16, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Mnga av inlggen r dessvrre gamla s inte sker p att de r aktuella.

Kan du PMa mig ngra bra frslag vore det vlkommet.

Som du sger s r den andra trden gammal men tnkte man skulle friska upp den lite s inte denna trds syfte frvinner.
Drfr bumpade jag den ven i somras.
Citera
2021-10-17, 11:37
Medlem
pittbrads avatar
Hej!

Ngon som har trffat Sandra_941/Powergirl94 p rs?

Hon krver en ordentlig och tydlig presentation med frklaring, att hon prioriterar dessa kunder. Nr man skriver denna presentation, bokar hon sedan trff med exakt tid och datum, men intet svar d det r dags fr sjlva trffen. Hon tar ocks endast 1000 fr 30 min outcall, vilket knns alltfr lgt fr en svensk tjej fdd -94 som bor innanfr tullarna med en nstan alltingrmeny. Ganska "too good to be true", enligt mig.

Journalist som wallraffar?
Hemligpolis?
Personlighetsstrd Incel?
Snorungar som busar online?
Person som lever p bidrag och drmed har tid/gr igng av att driva med folk?
Homosexuell man som fr erektion av mnnens presentation av sig sjlva?
Prostitutionsmotstndare som insamlar information fr att rttfrdiga sin stndpunkt?
Annat?

Fr vrigt, har juliana_es/mirandacruz/undergivnasandra, som ocks finns p rs, och som jag skrev om i inlgg nummer 3122, ett liknande beteende.

Jag kan ha fel, men fr en knsla, att man br vara en smula frsiktig med att trffa "eskorter" med dessa typer av annonser och beteenden.

Mvh och tag hand om er
Citera
2021-10-17, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Hej!

Ngon som har trffat Sandra_941/Powergirl94 p rs?

Hon krver en ordentlig och tydlig presentation med frklaring, att hon prioriterar dessa kunder. Nr man skriver denna presentation, bokar hon sedan trff med exakt tid och datum, men intet svar d det r dags fr sjlva trffen. Hon tar ocks endast 1000 fr 30 min outcall, vilket knns alltfr lgt fr en svensk tjej fdd -94 som bor innanfr tullarna med en nstan alltingrmeny. Ganska "too good to be true", enligt mig.

Journalist som wallraffar?
Hemligpolis?
Personlighetsstrd Incel?
Snorungar som busar online?
Person som lever p bidrag och drmed har tid/gr igng av att driva med folk?
Homosexuell man som fr erektion av mnnens presentation av sig sjlva?
Prostitutionsmotstndare som insamlar information fr att rttfrdiga sin stndpunkt?
Annat?

Fr vrigt, har juliana_es/mirandacruz/undergivnasandra, som ocks finns p rs, och som jag skrev om i inlgg nummer 3122, ett liknande beteende.

Jag kan ha fel, men fr en knsla, att man br vara en smula frsiktig med att trffa "eskorter" med dessa typer av annonser och beteenden.

Mvh och tag hand om er
Finns tydligen inte grnser fr att lura in kunderna med falska lften om lek. Ett annat stt r att helt pltsligt utgra sig av att helt pltsligt utgra en frlder som har sett i den dotter som i annonsen r mellan 22-25 r har helt pltsligt blivit 15r med hot om att hnga ut dig p ntet som en peddo.
Mycket vanligt p en sida p ntet, vill inte skriva ut namnet p sidan
Citera
2021-10-18, 22:25
Bannlyst
Nn som trffat julia 24 p ST?
Citera
2021-10-22, 16:26
Medlem
Hittade ngot som var fr bra fr att vara sant, slog till i ondan sklart.

Hon annonserar som Leylla_19 eller Leylla_leylla p rs och se. Drog en pistol och tog de cash som fanns hemma och drog. S undvik om ni inte vill ha det vldigt spnnande i vardagen
Citera
2021-10-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikitik
Hittade ngot som var fr bra fr att vara sant, slog till i ondan sklart.

Hon annonserar som Leylla_19 eller Leylla_leylla p rs och se. Drog en pistol och tog de cash som fanns hemma och drog. S undvik om ni inte vill ha det vldigt spnnande i vardagen

r du seris??
Det r fan grovt rn!
Citera
2021-10-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macckan21
r du seris??
Det r fan grovt rn!

Tyvrr, ja. Men vad ska man gra, r ju bara sitta vackert med livet i behll iaf. Riktig skrckupplevelse.
Citera
2021-10-23, 08:00
Medlem
Ngon som trffat Sussie 76 frn RS ?..Ser jkligt lcker ut p bilderna.
Citera
2021-10-24, 17:45
Medlem
Ngon som har provat rose scorpion frn ST? Hon med sjuka rven?
Citera
2021-10-24, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Ngon som trffat Sussie 76 frn RS ?..Ser jkligt lcker ut p bilderna.
ok trffa henne du o gr en recention...
Citera
2021-10-25, 22:50
Medlem
Genelkurmays avatar
Ass kan fitt-RS frbjuda dessa idioter som bara sljer onlinetjnster?

r s trtt p att aldrig kunna hitta en vanlig snygg relativt ung tjej som r villig att trffas IRL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in