2022-06-23, 14:05
Medlem
Det var vldigt mycket skriverier o frvxlingar om Happygirl86 fr ett tag sen,men inte ett serist omdme nnstans.
Nn har vl trffat henne?
Citera
2022-06-23, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Det var vldigt mycket skriverier o frvxlingar om Happygirl86 fr ett tag sen,men inte ett serist omdme nnstans.
Nn har vl trffat henne?

Du kan stlla frgan direkt till mig via sms, genom att ringa mig eller genom att trffa mig.

Det har snackats en hel del om mig av framfrallt 2 personer hrinne som TROR sig veta att jag r en annan tjej som huserat ute i Roslagen vilket s inte r fallet.

Ett omdme r inte allt. Som mn verkar tro.

Alla har olika smak. Drfr finns vi tjejer tillgngliga i olika former fr er att vlja mellan.

Jag har sagt nej till bland annat presentation som ej skickats trots att det str noga i annonsen samt att jag har efterfrgat det i sms eller p kik

D fr jag hot om att jag r oseris och man skall hnga ut mig p internet vilket sklart frstr vldigt mycket vilket ni mn vet om.

Vi tjejer finns till fr er mn fr att ni ska kunna kpa vra tjnster och vra kroppar

Och s som ni skriver om oss tjejer i denna trden r rent av osmakligt p mnga stt

Jag r inte ngon annan n mig sjlv Happygirl86

Den frvxling som gjorts med en annan tjej har inget med mig att gra utan enbart ngon som r sur frolmpad och krnkt

Accepterar inga otrevliga skriverier om mig varken hr eller p Rosa.

Happygirl86. Rosa
Citera
2022-06-23, 16:54
Medlem
Citat:
Nn har vl trffat henne?

Jag har trffat hon och gillade henne frsiktig och lite tystlten till en brjan men erbjuder att man fr dusch a av sig i lugnan ro och andas ut innan man brjar likadant efter hon klickar allts inga trffar erbjuder tyvrr inte analt men utver det en tjej jg grna skulle trffa igen hon huserar ocks Gteborg vid en lnad lgenhet

Angende frvxlingar har jag kpt bilder av den tjej man frvxlat henne med och dom r inte desamma tjejer
Citera
2022-06-23, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joannahappygirl
Du kan stlla frgan direkt till mig via sms, genom att ringa mig eller genom att trffa mig.

Det har snackats en hel del om mig av framfrallt 2 personer hrinne som TROR sig veta att jag r en annan tjej som huserat ute i Roslagen vilket s inte r fallet.

Ett omdme r inte allt. Som mn verkar tro.

Alla har olika smak. Drfr finns vi tjejer tillgngliga i olika former fr er att vlja mellan.

Jag har sagt nej till bland annat presentation som ej skickats trots att det str noga i annonsen samt att jag har efterfrgat det i sms eller p kik

D fr jag hot om att jag r oseris och man skall hnga ut mig p internet vilket sklart frstr vldigt mycket vilket ni mn vet om.

Vi tjejer finns till fr er mn fr att ni ska kunna kpa vra tjnster och vra kroppar

Och s som ni skriver om oss tjejer i denna trden r rent av osmakligt p mnga stt

Jag r inte ngon annan n mig sjlv Happygirl86

Den frvxling som gjorts med en annan tjej har inget med mig att gra utan enbart ngon som r sur frolmpad och krnkt

Accepterar inga otrevliga skriverier om mig varken hr eller p Rosa.

Happygirl86. Rosa

Hej!
Jag har deltagit i den hr ankdammen till o frn rtt lnge beroende p vad jag sjlv har fr frhllande s jag har lite erfarenhet jag ocks.
Har ven en vldigt nra kvinnlig vn som jobbat i branschen s tyvrr vet jag med att vissa inte kan skriva serist o med finess.
Omdmen,upplevelser o recensioner frekommer ju p mngder av forum jorden runt ,men det gller ju fr en moderator att vara vaken och jag har mnga gnger rapporterat inlgg p olika forum dr tjejerna blivit orttvist behandlade utan grund.
Jag har sjlv moddat en gng i tiden(inte hr) o raderat mngder av skitsnack s dom i den hr ankdammen som knner mig vet vad jag str fr.
Dom flesta recensioner brukar ju mest vara positiva,men dom hotfulla o kraftigt sgande inlggen borde tas bort,o dom vettiga mnnen tar inte dessa p allvar.
Sjlvklart ska du inte f ta emot massa otrevligheter,det har vi alla hr ett ansvar fr.
Citera
2022-06-24, 11:44
Medlem
Citat:
Hej!
Jag har deltagit i den hr ankdammen till o frn rtt lnge beroende p vad jag sjlv har fr frhllande s jag har lite erfarenhet jag ocks.
Har ven en vldigt nra kvinnlig vn som jobbat i branschen s tyvrr vet jag med att vissa inte kan skriva serist o med finess.
Omdmen,upplevelser o recensioner frekommer ju p mngder av forum jorden runt ,men det gller ju fr en moderator att vara vaken och jag har mnga gnger rapporterat inlgg p olika forum dr tjejerna blivit orttvist behandlade utan grund.
Jag har sjlv moddat en gng i tiden(inte hr) o raderat mngder av skitsnack s dom i den hr ankdammen som knner mig vet vad jag str fr.
Dom flesta recensioner brukar ju mest vara positiva,men dom hotfulla o kraftigt sgande inlggen borde tas bort,o dom vettiga mnnen tar inte dessa p allvar.
Sjlvklart ska du inte f ta emot massa otrevligheter,det har vi alla hr ett ansvar fr.

Hller med till dels. Direkt osakliga och elaka recensioner r tris och efterblivet. Det r ju viss inflation p femmor dock. De mest intressanta att lsa r de f medelbetyg som finns bland mngden extrembetyg
Citera
2022-06-24, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birchtree
Hej frlt men var kan man annonsera ifall man vill? Ser bara jttteskumma sajter.
Frr i tiden fanns det mer legit siter

Vad skulle ni rekommenda det e ifall ni vet?
r en seris, snll kvinna dock inte gjort detta p typ 15 r 🫢☺️

Rosasidan r den strsta sidan fr svenska tjejer.
Finns tv andra sajter som r rtt plitliga men dr r det mest utlndska tjejer.
Citera
2022-06-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96

Tycker att RE r snppet serisare nr det gller kundkontakten, de mn som sker sig dit har ocks fr avsikt att dyka upp hos tjejerna och r snppet serisare.

Talar inte enbart fr mig sjlv utan fr ngra till tjejer.
Citera
2022-06-25, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joannahappygirl
Tycker att RE r snppet serisare nr det gller kundkontakten, de mn som sker sig dit har ocks fr avsikt att dyka upp hos tjejerna och r snppet serisare.

Talar inte enbart fr mig sjlv utan fr ngra till tjejer.

Det var faktiskt lite frvnande att lsa.
Som kund har jag alltid tyckt att RE knns som den minst serisa av de tre stora sidorna.
Citera
2022-06-25, 15:22
Medlem
Citat:
Det var faktiskt lite frvnande att lsa.
Som kund har jag alltid tyckt att RE knns som den minst serisa av de tre stora sidorna.

Hller helt med om att RE knns minst seris. Dessutom r sidans mjlighet fr annonsren att kryssa fr varenda ort i hela Sverige rtt oduglig. Jag har p.g.a. detta i princip slutat anvnda sidan.
Citera
2022-06-25, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Hller helt med om att RE knns minst seris. Dessutom r sidans mjlighet fr annonsren att kryssa fr varenda ort i hela Sverige rtt oduglig. Jag har p.g.a. detta i princip slutat anvnda sidan.

Ja, det r synd.
Egentligen r ju sjlva hemsidan helt klart bst utformad.
Det r ju den enda sidan med en ordentlig skfunktion.

Men det finns en anledning till att det r dubbelt s mnga tjejer i Stockholm dr jmfrt med ST.
Mnga fakeprofiler och tjejer som lgger upp tv eller tre annonser.
Citera
2022-06-26, 13:06
Medlem
Det finns vl bara tre ?..Bra eller mindre bra. Jag tror nog alla torskar pljer igenom dessa tre i jakten. Det skulle mao rcka med en sida..
Citera
2022-06-26, 14:37
Medlem
Citat:
Okey. men det finns 5-10 tjejer som annonserar 8 gnger om dagen. S egentligen r den ganska smal. Men troligtvis den bsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in