Citat:
Ursprungligen postat av
ThrowANomel
Mia92. nn som trffat henne? verkar jttetrevlig i chatt (misstnker att detta r samma tjej som tidigare kallade sig realpetra baserat p bilder, profiltext, sprkbruk osv). hon har dock ftt ett par inlgg i sin gstbok som menar p att hennes bilder inte alls stmmer med originalet, o hon har sedan dess plockat bort samtliga inlgg. detta fenomen kanske inte r unikt fr henne, men r det nn som kan bertta hur pass mycket bttre bilderna ser ut jmfrt med verkligheten? 4000 r lite vl mycket att ge om man blir helt blst tnker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
dengamleD
Trffade fr drygt ett r sen och d stmde bilderna vldigt vl, hon har en grymt fin kropp och ett fint ansikte ocks.
Dremot r hennes framtoning mer som fotbollsmorsa eller "girl next door" som det heter, av bilderna kan man nog ltt tro att hon r rena porrstjrnan och d kanske man blir besviken att hon inte kommer i kortkort med brsten upptryckta till hakan?
Men trevlig tjej som gjorde mig njd och tillfredsstlld.
tack fr konkret svar och info. vet inte om det var framtoningen det syftades p, isf tycker jag det knns som en liten sak att kommentera om ifall bilderna i vrigt stmmer ganska vl. var nog mer rdd fr att kommentarerna menade att hon r 15 r ldre n angivet, 20 kg tyngre, full med tatueringar osv.
sen kanske det r s att vissa fantiserar ihop en bild om tjejerna i frga nr de ser bilderna men inte helt kan se hur dom ser ut eller hur ansiktet r. och d kanske man blir besviken p att det inte r drmtjejen som str i drren.