2024-05-10, 12:49
Medlem
Nu r Lucia p HE "available" ser jag. Man kanske skulle ka och fika med henne.
Hur r hon? Ngon som har fikat med henne tidigare? Hon ser i alla fall ut som en riktig Gilf.
Citera
2024-05-10, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodgen66
Egen erfarenhet, svrt att missa.

Jvlar.
Hur kndes de efter att du knullat en post op? 😭😂😂
Hur r det svrt att missa ? Ser musen konstig ut eller ?
Citera
2024-05-11, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossegalen
Nu r Lucia p HE "available" ser jag. Man kanske skulle ka och fika med henne.
Hur r hon? Ngon som har fikat med henne tidigare? Hon ser i alla fall ut som en riktig Gilf.

Vldigt enkel person att ha att gra med. Ingen stress eller koll p klockan. Och lever sig in i det hon gr. Befinner sig ju en bit utanfr stan men det vgs upp av att man kan parkera 20 meter frn drren.
Citera
2024-05-11, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theycallmesharmota
Jvlar.
Hur kndes de efter att du knullat en post op? 😭😂😂
Hur r det svrt att missa ? Ser musen konstig ut eller ?
Det knns en aning annorlunda bar. Musen knns och ser konstig ut. Om man vill trffa en trans r det bttre om de inte skurit om sig.
Citera
2024-05-11, 16:24
Medlem
Vilja24 p Rosa? Nn som har nt att sga om henne?
Citera
2024-05-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outrage
Vilja24 p Rosa? Nn som har nt att sga om henne?

Inte nnu (funderar p att trffa)
Citera
2024-05-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Vldigt enkel person att ha att gra med. Ingen stress eller koll p klockan. Och lever sig in i det hon gr. Befinner sig ju en bit utanfr stan men det vgs upp av att man kan parkera 20 meter frn drren.
Ang Lucia 60+.
Det lter ju bra. Men en frga. Om hon r 60+ och ser alldaglig ut. Smlter in i mngden sas.
Hur gamla r ni kunder. r ni lika gamla eller r ni unga som gillar ldre..?.
Citera
2024-05-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Ang Lucia 60+.
Det lter ju bra. Men en frga. Om hon r 60+ och ser alldaglig ut. Smlter in i mngden sas.

Jag r ldre n hon. Men hade ltt gillat henne ven om jag var halva min lder. Men hon r rlig om sin lder, dvs hon r 60+. Och ven fast hon r vldigt ungdomlig i kroppen s kan du inte missta henne fr s himla mnga r mindre n sanningen. Hade hon sagt att hon var 55 hade jag kpt det rakt av. Hade hon sagt 45 hade jag inte gjort det. S med det sagt, den som trffar henne mste ju tnda p vuxna kvinnor. Oavsett om man sedan sjlv r 20 eller 80.
Citera
2024-05-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Ang Lucia 60+.

Och vad gller hennes utseende. Ingen jag trffat i den ldern har varit lika snygg. Jag menade bara att hon inte r ngon som man tappar hakan t och inte heller som t ex Mehra, som lagt ner mnga kronor p kirurgi. Lucia r vad jag kunde se, au naturel.
Citera
2024-05-12, 19:42
Medlem
Finns svenska smala blonda tjejer att komma i kontakt me runt 18-25 rs ldern?
Citera
2024-05-13, 00:22
Medlem
Ngon som trffat Annanilfcurvy? Knns lite fr bra med priset fr att vara sant. Men rtta mig om jag har fel.
Citera
2024-05-15, 16:23
Medlem
Tjena alla!

Jag har inte fikat i Stockholm p ett bra tag men nu knner jag att det r dags igen. Dock behver jag lite rd om vart och vilka.

Jag har lst i forumet men knner att jag inte ftt de svar som jag vill ha s jag stller dem direkt hr.

ST verkar vara nnu den mest plitliga sidan men jag undrar om ngon har trffat Anna69 eller Arina? r det riktiga bilder och en bra fika stund?

Ocks, r Happy E och tjejerna dr plitliga? Jag tnkte p Ilona, hon verkar annonsera regelbundet och vara aktiv med jmna mellanrum men som sagt, om nn vet.

Ocks tips p andra sidor eller tjejer som ni kan tipsa om (20 - 30 rs ldern)

Tack p frhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in