2025-07-19, 08:13
Medlem
Kommer med ngra recensioner genom ren innan jag sjlv brjar frga

Alis:: Vletablerad p ST sedan ett tag tillbaka. Serviceinriktad och trevlig och mn om att man ska bli tillfreds. Erbjuder tyvrr inte analt om man r fr stor. Mer sliten n vad mnga bilderna frmedlar dock och med tanke p det hga priset drar man sig fr att fika igen.

Martina: Skn brasilianska med kurvor. Pratar inte s bra engelska, dremot trevlig och jordnra. Hade ett diskret stlle sder om stan som hon nu verkar ha lmnat. Trffar grna igen.

Elsa : Svensk hobbyeskort i 50 rs-ldern. Vldigt diskret och mn om att du ska knna dig trygg. Social och trevlig som f i denna bransch r. Tyvrr har hon lagt p sig flera kilo jmfrt med bilderna som tagits. Med det sagt gr hon sitt yttersta fr att du ska ha en bra upplevelse.

Stefania: Lng och kurvig ryska som kommer hit titt som ttt. Fina gon och kommunicerar vl. Bra service dr fr jag sga.

Emma: Rumnska som enbart kr outcall. St och petite och ger bra service. Kan bra engelska. r ngot sliten men trffar grna igen.

r det ngon som vet vad som hnde med SweetReb? Bulgarisk tjej med trnad kropp. Verkar ha frsvunnit med tiden...

Sen undrar jag ocks om ngon trffat PerlaLatin nyligen, verkar ha hllit p ett tag men inga frska recensioner hrifrn
Citera
2025-07-19, 15:45
Medlem
Lngesen jag beskte ST eller RS fr lite nje d risken r stor och utbudet varit lite sdr. Dock ngot som jag med ren hittat till r Massagesalonger som r renodlade eskortsalonger. Bland annat thaimassage salonger. Haft ett stammis stll dr man kommit till samma tjej hela tiden och betalat vl under standard fr 30-40 min av roligheter. Mindre huvudvrk och oroligheter kring farbror bl. Tjejen i frga sger att de r bara affrer och ett jobb som allt annat. Och hon r bygg som en lyxeskort
Citera
2025-07-19, 17:06
Medlem
r det ngon som har trffat video/cam brudarna miss linda 1983 och Real bimbo frn rs. Den lottar ut trffar stammisar haha
r dem legit?
Citera
2025-07-20, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan0102
r det ngon som har trffat video/cam brudarna miss linda 1983 och Real bimbo frn rs. Den lottar ut trffar stammisar haha
r dem legit?

Sjlvklart inte legit. Sljknep. Fr dom kan ju aldrig bevisa att dom gjort det.
Fr vrigt r Linda ostabil och ingen man egentligen vill outa dig fr. Hr av sig i tid och otid och tigger om att man ska kpa etc. Sen vill hon ge dig dligt samvete fr d r det du som gjort att hon grinar och knner sig ful.
Citera
2025-07-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxyyxxyy
Kommer med ngra recensioner genom ren innan jag sjlv brjar frga

Alis:: Vletablerad p ST sedan ett tag tillbaka. Serviceinriktad och trevlig och mn om att man ska bli tillfreds. Erbjuder tyvrr inte analt om man r fr stor. Mer sliten n vad mnga bilderna frmedlar dock och med tanke p det hga priset drar man sig fr att fika igen.

Martina: Skn brasilianska med kurvor. Pratar inte s bra engelska, dremot trevlig och jordnra. Hade ett diskret stlle sder om stan som hon nu verkar ha lmnat. Trffar grna igen.

Elsa : Svensk hobbyeskort i 50 rs-ldern. Vldigt diskret och mn om att du ska knna dig trygg. Social och trevlig som f i denna bransch r. Tyvrr har hon lagt p sig flera kilo jmfrt med bilderna som tagits. Med det sagt gr hon sitt yttersta fr att du ska ha en bra upplevelse.

Stefania: Lng och kurvig ryska som kommer hit titt som ttt. Fina gon och kommunicerar vl. Bra service dr fr jag sga.

Emma: Rumnska som enbart kr outcall. St och petite och ger bra service. Kan bra engelska. r ngot sliten men trffar grna igen.

r det ngon som vet vad som hnde med SweetReb? Bulgarisk tjej med trnad kropp. Verkar ha frsvunnit med tiden...

Sen undrar jag ocks om ngon trffat PerlaLatin nyligen, verkar ha hllit p ett tag men inga frska recensioner hrifrn

Stort tack, precis den sorts info som borde postas hr oftare. En frga bara d jag inte hittar alla tjejer. Vart hittar man de 4 du inte gett ngon site-information fr?
Citera
2025-07-20, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Stort tack, precis den sorts info som borde postas hr oftare. En frga bara d jag inte hittar alla tjejer. Vart hittar man de 4 du inte gett ngon site-information fr?

Alla hller till p ST utom elsa. Elsa finns p de frgade sidorna under namnet SexyElsa. Som sagt, diskret och proffsig. Vldigt mn om att du ska knna dig trygg vilket inte kan nog understrykas. Tyvrr inte "fit" som hon utger sig fr att vara p profilen, s inget ptr.

Kommer med ngra till:

Catalina: Finns p ST. Bra engelska. Hllit p i flera r och liknar bilderna och ger bra service, ven om allting ska ske med gummi. Hll tyvrr till i en lgenhet dr andra tjejer tidigare vistats i s ha det i beaktning.

LyndaVIP: Diskret och proffsig och gav ett belevat intryck. Finns p RE/ST. Tyvrr framkommer inte kaggen p bilderna, vilket den tydligt gjorde IRL, s inget ptr dr heller.

Sophie: Spacklad tjej som hller till p ST ibland. Bra om du gillar smala bimbos. Acceptabel engelska fr syftet och kr OWO. Ngorlunda diskret stlle utanfr stan.

Adrinnamattos: Latina som hll till p ST med en kropp vrd att d fr. Vissa tyckte hon var dryg och avvisande men har bara gott och sga om henne. Hoppas hon kommer tillbaka.

r f nyfiken p frska tankar om mirabernard och LindaBrazil. Bda hll till p ST.
Citera
Igår, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxyyxxyy
Alla hller till p ST utom elsa. Elsa finns p de frgade sidorna under namnet SexyElsa. Som sagt, diskret och proffsig. Vldigt mn om att du ska knna dig trygg vilket inte kan nog understrykas. Tyvrr inte "fit" som hon utger sig fr att vara p profilen, s inget ptr.

Kommer med ngra till:

Catalina: Finns p ST. Bra engelska. Hllit p i flera r och liknar bilderna och ger bra service, ven om allting ska ske med gummi. Hll tyvrr till i en lgenhet dr andra tjejer tidigare vistats i s ha det i beaktning.

LyndaVIP: Diskret och proffsig och gav ett belevat intryck. Finns p RE/ST. Tyvrr framkommer inte kaggen p bilderna, vilket den tydligt gjorde IRL, s inget ptr dr heller.

Sophie: Spacklad tjej som hller till p ST ibland. Bra om du gillar smala bimbos. Acceptabel engelska fr syftet och kr OWO. Ngorlunda diskret stlle utanfr stan.

Adrinnamattos: Latina som hll till p ST med en kropp vrd att d fr. Vissa tyckte hon var dryg och avvisande men har bara gott och sga om henne. Hoppas hon kommer tillbaka.

r f nyfiken p frska tankar om mirabernard och LindaBrazil. Bda hll till p ST.

Tack igen! Tyvrr kan jag inte bidra med info om de 2 du undrar lite ver. Har funderat ngon gng p mirabernard men kom aldrig till skott. Den andra har jag missat helt.
Citera
Igår, 09:24
Medlem
Hej. r det nn som vet om vixen22aura p RS r aktiv? Hon va det i maj och i juni.
Citera
Igår, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuurtz
Brattycocker. Svensk och capverdiansk. Bst

Alexsandra p HE. Grym BJ fina brst har trffat henne mnga gnger.
Helena_6 p RS sexy blond har fikat med henne 2 gnger.
Senast redigerad av Madriano Igår kl. 11:41.
Citera
Igår, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonSmith
Hon svarar aldrig p whatsup trots upprepade frsk. Synd d jag grna hade trffat henne. Ocks intresserad av recension.

Har ringt henne ngra gnger men ingen svar heller.
Citera
Igår, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madriano
Alexsandra p HE. Grym BJ fina brst har trffat henne mnga gnger.
Helena_6 p RS sexy blond har fikat med henne 2 gnger.

Har fr mig att Alexandra inte tar satsen i munnen, stmmer det?
Citera
Igår, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har fr mig att Alexandra inte tar satsen i munnen, stmmer det?

Det stmmer men man fr Cof
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in