2015-11-25, 09:25
Medlem
guderis avatar
Jag kan inte låta bli att skratta lite över hur ankdammen på Södermalm resonerar. Totalt insnöade i sina egendefinierade sanningar om vad man får och inte får göra.
Svenska folket skakar på huvudet.

Jag tror dock att media är ganska rädda för just Mattias, tycker han har en förmåga att blotta brister i hittepå resonemang och samtidigt göra motparten lite till åtlöje. Brukar vara rätt kul att se när journalister och reportrar försöker sätta dit honom och sen får gå därifrån med svansen mellan benen.
Citera
2015-11-25, 09:30
Medlem
Rammsbergs avatar
Detta "avslöjande" av Baas och hatorganet Expressen är bara löjligt. Men lugn, Baas lär ha mer i rockärmen till de kommande dagarna. Förmodligen mer ess än denna joker. Vi får vänta och se.
Citera
2015-11-25, 09:34
Medlem
Oj oj oj, nu ligger Mattias illa till Men herregud, vilka är det som har rätt att bestämma vad som är en hatsajt och inte? Alla vi som skriver här är ju t.ex. hatande, anonyma kräk vad jag förstår av det expressen och aftonbladet kallar oss. Detta oavsett om vi pratar kultur, livsstil, ekonomi, resor eller invandring.

Jag kan säga så här. Folk kommer inte bry sig ETT jävla skit. Om expressen tror att svenska folket kommer svänga i flyktingfrågan pga att Mattias gjort två inlägg på avpixlat för 4 år sedan så är det rent utsagt skrattretande Jag menar, vem faaaan har inte skrivit på avpixlat?

Expressen, vi vet att ni läser här. Ta erat skoop och stoppa upp det i röven era jävla hipsters. Ni kan sitta och fira med rödvinet i era 1r under helgen, men när nästa undersökning kommer så blir ni kastade i gatan igen. Jävla nollor.
Citera
2015-11-25, 09:37
Medlem
Aigiss avatar
Så var den Guldspaden fixad! Nu är det väl dax att David får medalj av kungen eller nåt också.

Vi får som sagt se om det blir nåt mer spännande imorrn än nån artikel om F! VpK...
Citera
2015-11-25, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Detta "avslöjande" av Baas och hatorganet Expressen är bara löjligt. Men lugn, Baas lär ha mer i rockärmen till de kommande dagarna. Förmodligen mer ess än denna joker. Vi får vänta och se.

Jo så måste det vara. Annars är Baas totalt rökt för all framtid. Det där håller helt enkelt inte i dessa dagar. Vi skriver trots allt snart 2016 och inte 2011.
Citera
2015-11-25, 09:39
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg

Ja man får verkligen hoppas att det finns bättre snask att dela ut än det här annars har Baas gjort sig till ett rikspucko av rang. Nu jobbar han förvisso redan på en "tidning" som inte har några ambitioner på att vara journalistisk så risken finns att detta är så bra som det blir.
Citera
2015-11-25, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero997
Oj oj oj nu är det kört för SD... eller nej. Resultatet av Expressens idiotartikel lär bli att ännu fler läsare upptäcker "hatsajten" Avpixlat, där alla tycker som en själv.

Precis min tanke med😀
Citera
2015-11-25, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Ja man får verkligen hoppas att det finns bättre snask att dela ut än det här annars har Baas gjort sig till ett rikspucko av rang. Nu jobbar han förvisso redan på en "tidning" som inte har några ambitioner på att vara journalistisk så risken finns att detta är så bra som det blir.

Ja, om det inte finns mer så övergår det mitt förstånd. Det enda jag kan tänka mig i så fall är att man vill skapa interna problem (gärna för mig) och att tanken är att hetsa mot att andra blivit uteslutna för mindre. Fast ingen har väl blivit utesluten för mindre än detta?
Citera
2015-11-25, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaknandet2015
Precis min tanke med😀

Knappast troligt. I så fall är det bra att folk sätter sig in i saken bättre innan de röstar nästa gång. Det finns inte 13% i landet som sympatiserar med den skiten.
Citera
2015-11-25, 09:56
Medlem
santos_devilles avatar
Det mest pinsamma i denna story är ju i så fall Mattias Karlssons svar på frågan om varför han skriver anonymt på avpixlat. Har jag?, nej det har jag ingen vetskap om

Var svensk och rakryggad om du nu ska kalla dig Sverigevän, sluta vara en ynkrygg och fjolla.

Och vad är nyheten ? Jag tar för givet att Sverigedemokrater sprider anonym propaganda med tydliga instruktioner från partitoppen både på Flashback, Facebook och Avpixlat/friatider. Det är ju på nätet SD propaganda fungerar och det är ju här folk sväljer allt med hull och hår. Ute i det verkliga livet måste man ju tänka efter innan man slänger ur sig vad som helst som kan granskas och användas emot en.
Senast redigerad av santos_deville 2015-11-25 kl. 09:59.
Citera
2015-11-25, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Det mest pinsamma i denna story är ju i så fall Mattias Karlssons svar på frågan om varför han skriver anonymt på avpixlat. Har jag?, nej det har jag ingen vetskap om

Var svensk och rakryggad om du nu ska kalla dig Sverigevän, sluta vara en ynkrygg och fjolla.

När ska ni fatta att de inte vill vara "Sverigevänner", de är ju bara lite lagom brunt konservativa. Har du missat SDU härvan? Eller du menar att de för sina icke bruna väljare bakom ljuset?
Citera
2015-11-25, 10:01
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
När ska ni fatta att de inte vill vara "Sverigevänner", de är ju bara lite lagom brunt konservativa. Har du missat SDU härvan? Eller du menar att de för sina icke bruna väljare bakom ljuset?

Så Sverigedemokraterna är inte ett Sverigevänligt parti längre ?
Att dom gör allt för att anpassa sig till det korrekta samhället visste jag, men inte att dom inte längre var vad "folk" kallar Sverigevänner.

Ännu ett steg emot Åttaklövern då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in