Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Det tragikomiska i kråksången är liksom att vi nig har minst skuld till vad som än elände som finns sett till världsbäst i antal år i fred. Men det liksom hindrar ju inte att vi ska känna skuld över allt annat. Se bara på hur mycket om Hitler och WWII som matas till oss svenskar dagligen. Tror du liksom andra länders skolelever som faktiskt var med om Auschwitz åker på obligatoriska skolturer. Knappast. Men vi i Sverige ska liksom matas om detta ständigt fastän vi inte ens var med i skiten... Tom Polackerna snackar inte så mycket nazism och Hitler som svensk media gör.
Det är det som får en att förhoppningsvis vakna upp ur drömmen om fred på jorden och allas lika värde.
Men tyvärr. Vi skall inte betala, vi har ingen skuld att betala tillbaka till dessa kriminella svin som överbefolkar vårat land likt en invasion just nu. Ingen alls.
Sen vågar de kalla rasismen som naturligt följer av detta som något dåligt. Visst där skär allt sig. Vad är ondska? Vad är godhet? Men jag försvarar min mor, jag försvarar min syster och min bror långt innan jag försvar de som våldtar och dödar dem. Det är självklart, men tydligen är det inte lika självklart för de som är sk PK i detta land ifag, tyvärr.