• 3
  • 4
2025-01-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brucewayne79
Haha du r lustig du 😂😂 Man kan vlja lite vad man vill ha fr konflikter och inte hlla p med smuts och lgre stende mnniskor...de kallas inte fr att "bendover" som du snackar om! De r lite mer klass i HA jmfrt med andra som inte tar in vad fr pack som helst
Om dom bara tar in creme de la creme s varfr blir s mnga uteslutna och tom mrdade? Klubb som mrdar sina egna. Misshandlar mm
Citera
2025-01-13, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Om dom bara tar in creme de la creme s varfr blir s mnga uteslutna och tom mrdade? Klubb som mrdar sina egna. Misshandlar mm

Varfr? r vl nd inte s mrkligt? De "passar" helt enkelt inte in i klubben eller fljer regler som r uppsatta fr klubben? Man blir lite stursk och t.ex gr affrer utanfr klubbens vetskap eller i linje med klubbens regler! r vl ingen av de andra klubbarna som lever efter "brdraskap" helt fullt ut och kr vl samma resa som HA! HA kan dremot som sagt vlja sina strider och skitar inte ner sig fr smskit med andra klubbar eller gng
Citera
2025-01-13, 21:28
Medlem
Citat:
Varfr? r vl nd inte s mrkligt? De "passar" helt enkelt inte in i klubben eller fljer regler som r uppsatta fr klubben? Man blir lite stursk och t.ex gr affrer utanfr klubbens vetskap eller i linje med klubbens regler! r vl ingen av de andra klubbarna som lever efter "brdraskap" helt fullt ut och kr vl samma resa som HA! HA kan dremot som sagt vlja sina strider och skitar inte ner sig fr smskit med andra klubbar eller gng
😃😃😃😃😃😃😃 vi sger s..Brdraskapet r inte s stort hos dina idoler
Citera
2025-01-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
😃😃😃😃😃😃😃 vi sger s..Brdraskapet r inte s stort hos dina idoler

De kanske r s men jag tror nd att mina "idoler" r mer renhriga n de andra 😀 Men jag r inte s insatt egentligen mer n vad jag lst och ftt till mig av de jag knner inom organisationen
Citera
2025-01-30, 14:14
Medlem
Citat:
De kanske r s men jag tror nd att mina "idoler" r mer renhriga n de andra 😀 Men jag r inte s insatt egentligen mer n vad jag lst och ftt till mig av de jag knner inom organisationen
Renhriga? Frga svempa michel mega molle fredrik m broberg armenius linus Kristian eller de 40 andra som blivit utkastade e mrdade.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in