2024-12-29, 13:41
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Använd code-taggen:
Kod:
xxx
Hmm jag får inte det att funka (varken variant "code", "html" eller "php"). Med alla tre omvandlas koden direkt till vad den vill uttrycka dvs ej längre läsbar (i alla fall under förhandsgranskning). Så se screenshot istället, eller om nån visar hur det skall göras.
Citera
2024-12-29, 19:03
Avstängd
Traveller7s avatar
När jag ska skriva pm till nån eller svara blir det ofta felmeddelande

Det här liknande problemet kommer ofta när jag ska citera, även.
Förlåt om jag skriver i fel del av forumet. Vet inte om forumet menar att jag är en tok eller vad csrf token står för
Den texten kommer upp iaf när jag ska skicka pm och svara. Alltsomoftast. Då får jag kopiera texten och gå tillbaka och citera igen.
Nån som vet hur jag ska göra min upplevelse på forumet bättre? Jag sitter på Android och Opera browser.
Riktigt störande när det redan är jobbigt att skriva som det är.
Tack. God fortsättning.

"Kunde inte läsa CSRF-token. Detta kan hända om du har flera tabbar med Flashback Forum öppna i din webbläsare. Stäng ner resterande tabbar och försök igen."
Citera
2024-12-29, 20:15
Avstängd
Traveller7s avatar
Varför blir det så?
Är det ett välbekant fenomen för er?
Citera
2024-12-30, 10:00
Moderator
Carlboms avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2024-12-30, 11:26
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller7
Förlåt om jag skriver i fel del av forumet. Vet inte om forumet menar att jag är en tok eller vad csrf token står för
Den texten kommer upp iaf när jag ska skicka pm och svara. Alltsomoftast. Då får jag kopiera texten och gå tillbaka och citera igen.
Nån som vet hur jag ska göra min upplevelse på forumet bättre? Jag sitter på Android och Opera browser.
Tack. God fortsättning.

"Kunde inte läsa CSRF-token. Detta kan hända om du har flera tabbar med Flashback Forum öppna i din webbläsare. Stäng ner resterande tabbar och försök igen."

Det där meddelandet brukar jag få när jag har flera fönster uppe. Jag brukar rensa cache och stänga ner alla fönster och börja om och det brukar funka för mig.
Citera
2024-12-30, 12:07
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Tack. God fortsättning.

Det är beskrivet i FAQ:

Citat:
Q: Jag får upp <Användarnamn>, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: och så vidare när jag vill skicka PM. Varför får jag inte skicka PM?
A: Anledningen till detta är att du öppnat fler fönster efter du började skriva på ditt PM. Efter en säkerhetsbrist hittats så infördes den här begränsningen. För att slippa problemet så får man helt enkelt se till att skriva klart sitt PM innan man klickar sig vidare på forumet eller öppnar nya flikar.

Citera
2024-12-30, 13:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Tack. God fortsättning.

testa förhandsgranska nästa gång det dyker upp och sen skicka.
Citera
2024-12-30, 15:48
Medlem
FemKiloGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
testa förhandsgranska nästa gång det dyker upp och sen skicka.
Hade felet inatt när jag skickade ett PM. Blev samma felmeddelande trots att man tryckte förhandsgranska.

Min lösning var att backa tillbaka, kopiera hela mitt PM, stänga ned alla webbläsarfönster och sedan gå in på Flashback igen och skapa nytt PM och klistra in. Då funkade både förhandsgranska och skicka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in