2015-12-19, 12:52
Medlem
Jag har en seris frga som lter oseris men jag vet inte hur jag ska stlla den bttre : Styrs Google/YouTube av judeaktivister ("judemaffian")? Jag har inget emot judar egentligen men youtube raderar videor som tex ifrgastter judiska religisa texter, deras historiska ursprung kulturella position i Israelitiernas samhlle. Om jag skulle stlla denna frga p Facebook skulle jag tveklst f svaret nej. Skulle jag frga Svenska Motstndsrrelsen skulle de sga att judar styr hela vr onda vrld. Finns det ngon som kan ge ett trovrdigt svar om sionistisk styrning, dess vara eller icke vara, och eventuella utbredning ver dagens tunga informationsfretag p ntet?
Citera
2015-12-19, 19:40
Moderator
Lnkpost raderad.

/Moderator
Citera
2015-12-23, 21:16
Moderator
OT raderat och varning fr brott mot regel 0.06 utdelad.

Lnkar fr givetvis postas, som std till det egna inlgget.
Enbart lnkar ska postas i (FB) Lnktips Konspirationer.

Ls mer om detta hr: (FB) VIKTIGT Ls innan du postar i Konspirationsforumet!

/Moderator
Citera
2015-12-23, 23:41
Bannlyst
Ja, jag orkar inte leta upp namn men det rcker med sunt frnuft. Sker det censur av judiskt material r det judarna som ligger bakom. Ingen annan skulle gra det. Judarna r verallt, de r sjuka i huvudet och vill dda och/eller frslava alla. Sociopater.
Citera
2015-12-25, 13:30
Medlem
HipToBeSquares avatar
Grundarna r Larry Page och Sergey Brin. Larry Page har judisk mor. Sergey Brin r heljude. Bda tv r sionister.
Citera
2015-12-26, 00:23
Medlem
Judar frefaller vldigt drivna. Bde generellt och fr ngon sorts judisk lojalitet. Det leder givetvis till inflytande. r vi ickejudar lata?
Citera
2015-12-26, 12:32
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -boof-
Ja, jag orkar inte leta upp namn men det rcker med sunt frnuft. Sker det censur av judiskt material r det judarna som ligger bakom. Ingen annan skulle gra det. Judarna r verallt, de r sjuka i huvudet och vill dda och/eller frslava alla. Sociopater.

Bevisligen rcker det inte med sunt frnuft eftersom jag inte intiutivt frstr att Google styrs av judar.
Att pst att ngot r p ett visst stt p grund av att du inte kan tnka dig hur det skulle kunna vara p ett annat r ett argument from ignorance.

Hur du ngonting (frutom att det "bara r s") att underbygga din tes med?
Citera
2015-12-26, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Bevisligen rcker det inte med sunt frnuft eftersom jag inte intiutivt frstr att Google styrs av judar.
Att pst att ngot r p ett visst stt p grund av att du inte kan tnka dig hur det skulle kunna vara p ett annat r ett argument from ignorance.

Hur du ngonting (frutom att det "bara r s") att underbygga din tes med?

Grundarna r judar och censur bedrivs, rcker inte det?
Citera
2015-12-26, 23:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -boof-
Grundarna r judar och censur bedrivs, rcker inte det?

Rcker fr vad?
Vilken folkgrupp eller ras eller nation eller ens fretag har aldrig bedrivit censur eller vinklat information?
Citera
2015-12-28, 00:11
Moderator
OT raderat.
mnet r "Styrs Google/YouTube av judeaktivister".
Inte om andra debattrer r judar eller inte.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in