• 2
  • 3
2018-01-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Självklart inte. Alla brott bör straffas enligt lagen.

ok men nu var det ju inte det han pratade om, utan att snubben skulle skattas av den här tönten P och snubben han hämtade för att driva in grejerna.

förövrigt vill jag tillägga att jag jag kände Nico, han var en jävligt skön snubbe, och denna "P" är en pajas som jag även träffat flera gånger efter mordet, han skulle inte spela så ball om han inte hade massa stora gorillor till polare.
Citera
2019-02-27, 00:17
Medlem
Citat:
Del förstår jag inte vad du baserar det på och dels förstår jag inte vad din poäng skulle vara med det.

vem bryr sig om att han örfilade pelle och snodde lite vallar, efter allt det som hände, herregud...
du tycker snuten ska lägga ner resurser att lösa varenda litet jidder mellan småbäcknare? dom kommer aldrig ha tid att komma när du ringer isf.
Citera
2019-02-27, 00:26
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silkesmaskar
vem bryr sig om att han örfilade pelle och snodde lite vallar, efter allt det som hände, herregud...
du tycker snuten ska lägga ner resurser att lösa varenda litet jidder mellan småbäcknare? dom kommer aldrig ha tid att komma när du ringer isf.

Tror det fungerar precis tvärtom. Smutsen måste sorteras bort ur samhället. Det skall kosta att vara smuts, det ska kosta så förbannat mycket att smutset separeras från samhället så att det blir rent. När det sedan är rent upptäcks nytt smuts mycket lättare. Hur som helst, svensk lagstiftning är bland de vidrigaste i världen, där mördare knappt döms, så detta är bara drömmar om en bättre värld.
Citera
2019-02-27, 00:36
Medlem
Citat:
Tror det fungerar precis tvärtom. Smutsen måste sorteras bort ur samhället. Det skall kosta att vara smuts, det ska kosta så förbannat mycket att smutset separeras från samhället så att det blir rent. När det sedan är rent upptäcks nytt smuts mycket lättare. Hur som helst, svensk lagstiftning är bland de vidrigaste i världen, där mördare knappt döms, så detta är bara drömmar om en bättre värld.

att du orkar fokusera sån energi på den detaljen i en dödsskjutning för så länge sen, typ 18 år sen... du kände inte ens nån av de inblandande, och det hörs mycket väl på hur du pratat om dom.
Citera
2019-02-27, 01:21
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
att du orkar fokusera sån energi på den detaljen i en dödsskjutning för så länge sen, typ 18 år sen... du kände inte ens nån av de inblandande, och det hörs mycket väl på hur du pratat om dom.

Jag snackar generellt, du svarade efter hur många månader? Inte minns jag vad det handlar om.
Citera
2019-11-14, 19:13
Medlem
Det som avgjorde hela saken var väl att ta med en påtänd instabil pundare till platsen .
Vet ej om han gjorde det avsiktligt genomtänkt . Men den lilla bögen som tog med honom som backup gjorde ju ett grovt misstag om man säger så. Troligtvis var Artur så jävla E:ad så han inte ens kunde stava sitt namn rätt . Uppenbarligen farligt även med en pistol i sin ägo .
Citera
2024-09-04, 12:22
Medlem
Christian IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sp0kplumpen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10204536.ab

Vet nån vilka dom här killarna var? Hur lever dom sina liv idag?

Vad idylliskt Sverige var innan Reinfeldt och massinvnadringen.
Citera
2024-11-18, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Artur Kunat, född 1981 och med ursprung i Polen dömdes till 8 års fängelse för mord och grovt olaga tvång, narkotikabrott m.m..

Före mordet var han bl.a. dömd för utpressning, övergrepp i rättssak och narkotikabrott.

Efter att ha avtjänat morddomen har han återfallit i allvarlig brottslighet vid ett antal tillfällen. Redovisar ett axplock nedan:
2007: Hemfridsbrott
2008: Försök till utpressning, övergrepp i rättssak, knivlagen
2008: Misshandel
2009: Rån
2010: Försök till utpressning, olaga hot
2013: Vapenrott, narkotikabrott
2014: Vapenbrott
2014: Brott mot lagen om explosiva varor
2014: Misshandel, olaga hot, skadegörelse

Nu spelar han Tuff med Polska bröder
är Pris på han så kul innan Jul
är han skjuten
Går inte gömma sig muskler
spelar ingen roll när det finns handgraner. själv mördat så inge synd det är pris på honom
han borde veta om det
klarat sig länge
Citera
2024-11-18, 20:26
Medlem
Citat:
ok men nu var det ju inte det han pratade om, utan att snubben skulle skattas av den här tönten P och snubben han hämtade för att driva in grejerna.

förövrigt vill jag tillägga att jag jag kände Nico, han var en jävligt skön snubbe, och denna "P" är en pajas som jag även träffat flera gånger efter mordet, han skulle inte spela så ball om han inte hade massa stora gorillor till polare.

vänta spelar ingen roll om man har bröder
när det finns hand granater
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här