Citat:
Ursprungligen postat av 80talisten
Tänk er scenariet en tjej med fult ansikte med ok kropp men med så läckra fötter att det t.o.m skulle få det att växa i kalsongerna hos en icke fotfetisht, okej hon är villig att ge sig totalt till fotfetishten sexuellt, ni är fria att göra vad ni vill. Är ni beredda att bortse hennes fula utseende i ansiktet?
Ja, det skulle jag nog kanske kunna bortse från, finns ju så mycket olika typer av "fula" i ansiktet. Vissa attraheras man ju inte alls av men vissa kan man ändå bortse från och bygga upp liten fantasi så fungerar det ganska bra, så länge jag inte behöver se hennes ansikte så går det väl bra. Det är en svår fråga att besvara med tanke på att man måste uttrycka sig och förklara så mycket som jag inte riktigt vet hur jag, med ord, ska göra det.
Jag kan försöka relatera och lägga in annat i huvudet och på så sätt "bortse" från det, men det är väldigt individuellt. Det handlar om så mycket annat också, finns ju de som inte är jätte vackra i ansiktet (vad är en ful liksom? alla definierar ju olika), men som definitivt kan vara attraktiva och få en att bli galen på andra sätt, om det är en sådan person, så ja. Men om det bara är en med ett "fult" ansikte, så beror det som sagt mer på vad det är för någon typ av kvinna, hur gammal hon är, hur hon är i övrigt osv.
Jag tror man gör ett misstag att tro att bara för att man älskar kvinnors fötter så betyder inte det att ingenting annat spelar in. Det kan ibland låta så (kanske omedvetet) från vissa kommentarer/inlägg och då blir det väldigt dumt. Jag kan ju bara tala för mig själv och jag är väldigt petig och noga med hur det ska vara, fast ändå inte. Gaah! Blev jobbigt det här... Jag menar, bara det är en tjej som tilltalar mig så fungerar det. Det finns ju de som kan tycka någon ser ful ut fast som andra tycker är skitsnygg. Men visst förstår jag vad du menar med fult ansikte, och som sagt då står jag fast vid mitt tidigare svar att hur hon är övrigt spelar in och avgör.
Ska bli kul att se andras svar!