Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-09-04, 23:46
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddstrumpa1337
Fram med namn på killarna nu. Någon måste ju ha koll!

Skojar du nu? Kan inte riktigt avgöra.

Det är inte särskilt hemligt.
https://www.allabolag.se/5592320757
Citera
2023-09-05, 01:14
  #74
Medlem
laddstrumpa1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backtrader
Skojar du nu? Kan inte riktigt avgöra.

Det är inte särskilt hemligt.
https://www.allabolag.se/5592320757

Konstigt, har varit inne på allabolag och kikat runt efter fill or kill innan men inte hittat något. Tack för hjälpen.
Citera
2023-09-05, 08:31
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddstrumpa1337
Konstigt, har varit inne på allabolag och kikat runt efter fill or kill innan men inte hittat något. Tack för hjälpen.

Misstänker att det har att göra med att bolagsnamnet är ihopskrivet och att allabolag's sökfunktion inte är särskilt bra. Särskriver man det hittar man nämligen ingenting.
Citera
2023-11-19, 12:33
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddstrumpa1337
Håller med. Tycker att deras podd blivit riktigt trisst. Å helvete vilka bajsmackor de har serverat i podden, Neonode bland annat.

Tyckte det gick utför där när den tredje lämnade och den ena av de kvarvarande snöade in totalt på krypto ett tag. Inte lyssnat senaste åren dock.
Citera
2023-12-04, 17:16
  #77
Medlem
Purpurhaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backtrader
Skojar du nu? Kan inte riktigt avgöra.

Det är inte särskilt hemligt.
https://www.allabolag.se/5592320757

Det bolaget heter Tabernarius AB. Är det rätt? Nu har de visserligen gjort en ändring av bolagsordningen efter att du postade - har de bytt namn?

Min personliga finanspodd-topp:

- Handelsbanken morgonrapport
- Fill or Kill
- Börspodden
- DI Börsmorgon
- Kvalitetsaktiepodden (Ibland, när jag har en lång resa. Orkar inte lyssna på alla avsnitt)
Citera
2023-12-05, 15:35
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purpurhaeger
Det bolaget heter Tabernarius AB. Är det rätt? Nu har de visserligen gjort en ändring av bolagsordningen efter att du postade - har de bytt namn?

Min personliga finanspodd-topp:

- Handelsbanken morgonrapport
- Fill or Kill
- Börspodden
- DI Börsmorgon
- Kvalitetsaktiepodden (Ibland, när jag har en lång resa. Orkar inte lyssna på alla avsnitt)


Ser mycket riktigt ut att ha bytt namn. Det tidigare namnet var mer avslöjande.
Citera
2024-03-29, 15:07
  #79
Medlem
Falcon-52s avatar
Lyssnar ganska ofta, men stör mig som satan på att dom ska ha Lunarstorm namn på sig själva. Puckettrader och lonewolf?
Den sistnämde Har man ju svårt och tro på. Typ kortat sönder index och Nvidia sista året och legat lång kambi, går ju fan inte å hamna mer snett.
Ett typisk start i podden är typ "hur har det gått i veckan du korta ju index och det har gått upp 5%?
- Aaaa det har varit lite svajjigt men jag kom ut typ breakeven..
Börspodden är klart min favorit.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback