Citat:
Så vitt jag vet så jobbar C H-A.som catrin aldrig gjort. Enda gånger hon jobbat så var det samhällstjänst hon blev dömd till. Måste vara jobbigt för catrin och leva på soc. Hon har inte ens råd att köpa kläder till ungarna. Hon och hennes mamma shoppar på loppis kläder och skor 🤣 Och hennes son är duktig i skolan och sportar. Spelar fotboll och hockey. Catrins ungar gör ingenting. Dom sitter i lilla lägenheten på 68 kvm och har inte ens egna sängar. 5 ungar och 2 sängar 🤣 . Lägenhet på 68 kvm med 7 pers.. snart 8 🤣 och C h -A familj så vet jag att ingen håller på med droger och säljer. Däremot åkte baba dit för kokainbruk och försäljning för ett tag sen. Polisen tog han . Och sen C H-A mamma inte jobbar finns tydligen orsak. Hon förlorade sin son och syster i trafikolycka. Blev stor trauma för henne. Så att sitta här och skriva skit om C H-As familj är förjävligt. Ta reda på sanningen först! Dom sköter sig och har inte kronofogden som catrin och baba har.
Men Catrin har jobbat av och till både inom restaurangbranschen, kundtjänst, sjukhus etc. Däremot har hon varit mammaledig av och till under flera år?
Ingen aning om hur Catrin försörjer sig idag eller hur hon har råd med saker och ting.
Men hon uppdaterar dagligen på Snapchat och jag ser faktiskt inte, även om Catrin gjort tokigheter, att hon är en dålig mamma. Varken med kläder, omsorg eller liknande.
Jag har inte någon information vad ”baba” ska ha åkt dit för nyligen? Uppdatera gärna!
Har dock hört och vet att C.H-A bror A, åkt dit för narkotika ett flertal gånger.
C.H-A vet jag inte så mycket om mer än att hennes sambo / kille suttit i fängelse och jobbar en hel del svart, och att hon även nyligen är dömd och även hon har fått samhällstjänst enligt dom. Läser ni domen så förstår ni varför hon fick samhällstjänst och inte fängelse.
Vill ni kan jag ta fram både hennes och hennes sambo/killes FUP och DOM.
Hennes dom / mål nummer är B 7460-24. Den är tydligen ganska så färsk?
C.H-A mamma har aldrig jobbat, det är känt i tokstan. Hon har alltid levt på hennes dotter som lever på sin kille. Det är tragiskt det som hänt hennes mamma, men det var över 30 år sen och det finns människor idag som trots tragedi i familjen, arbetar och reder ut sitt liv.
Som jag nämnde innan, så märks det att dessa tokstollar är släkt med varandra.