Igår, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyret777
Så vitt jag vet så jobbar C H-A.som catrin aldrig gjort. Enda gånger hon jobbat så var det samhällstjänst hon blev dömd till. Måste vara jobbigt för catrin och leva på soc. Hon har inte ens råd att köpa kläder till ungarna. Hon och hennes mamma shoppar på loppis kläder och skor 🤣 Och hennes son är duktig i skolan och sportar. Spelar fotboll och hockey. Catrins ungar gör ingenting. Dom sitter i lilla lägenheten på 68 kvm och har inte ens egna sängar. 5 ungar och 2 sängar 🤣 . Lägenhet på 68 kvm med 7 pers.. snart 8 🤣 och C h -A familj så vet jag att ingen håller på med droger och säljer. Däremot åkte baba dit för kokainbruk och försäljning för ett tag sen. Polisen tog han . Och sen C H-A mamma inte jobbar finns tydligen orsak. Hon förlorade sin son och syster i trafikolycka. Blev stor trauma för henne. Så att sitta här och skriva skit om C H-As familj är förjävligt. Ta reda på sanningen först! Dom sköter sig och har inte kronofogden som catrin och baba har.

Men Catrin har jobbat av och till både inom restaurangbranschen, kundtjänst, sjukhus etc. Däremot har hon varit mammaledig av och till under flera år?
Ingen aning om hur Catrin försörjer sig idag eller hur hon har råd med saker och ting.
Men hon uppdaterar dagligen på Snapchat och jag ser faktiskt inte, även om Catrin gjort tokigheter, att hon är en dålig mamma. Varken med kläder, omsorg eller liknande.

Jag har inte någon information vad ”baba” ska ha åkt dit för nyligen? Uppdatera gärna!

Har dock hört och vet att C.H-A bror A, åkt dit för narkotika ett flertal gånger.

C.H-A vet jag inte så mycket om mer än att hennes sambo / kille suttit i fängelse och jobbar en hel del svart, och att hon även nyligen är dömd och även hon har fått samhällstjänst enligt dom. Läser ni domen så förstår ni varför hon fick samhällstjänst och inte fängelse.
Vill ni kan jag ta fram både hennes och hennes sambo/killes FUP och DOM.

Hennes dom / mål nummer är B 7460-24. Den är tydligen ganska så färsk?

C.H-A mamma har aldrig jobbat, det är känt i tokstan. Hon har alltid levt på hennes dotter som lever på sin kille. Det är tragiskt det som hänt hennes mamma, men det var över 30 år sen och det finns människor idag som trots tragedi i familjen, arbetar och reder ut sitt liv.

Som jag nämnde innan, så märks det att dessa tokstollar är släkt med varandra.
Citera
Igår, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Det är tragiskt. Att sätta fler liv till världen med denna situation är bara sorgligt.

Han dömdes 2019 för grov kvinnofridskränkning efter att ha misshandlat C kraftigt en kväll. Hon trodde att hon skulle dö enligt hennes egen utsaga, innan denna kväll hade han misshandlat henne ett par gånger också.

Läste precis FUP för detta, hur i hlvete kan hon vara med honom?! Han höll alltså på att döda henne men hon väljer istället att skaffa flera barn med misshandlaren. Ingen trevlig läsning och inte heller bilderna.

Håller med dig! Vet inte om han fått hjälp och skött sig sen dess. Tror C kan vara ganska hård tillbaka, och att partner aktar sig nu när han är dömd en gång för kvinnofridskränkning.
Citera
Igår, 21:23
Medlem
Nattspliffens avatar
Det är ett väldigt tjat om att laga oxfilé de senaste dagarna, hur i hela världen kan de ha råd med det i deras situation?
Citera
Igår, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattspliffen
Det är ett väldigt tjat om att laga oxfilé de senaste dagarna, hur i hela världen kan de ha råd med det i deras situation?

Den försvinner väl innan för jackan och biffen är fixad.
Citera
Igår, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetmedhast
Men Catrin har jobbat av och till både inom restaurangbranschen, kundtjänst, sjukhus etc. Däremot har hon varit mammaledig av och till under flera år?
Ingen aning om hur Catrin försörjer sig idag eller hur hon har råd med saker och ting.
Men hon uppdaterar dagligen på Snapchat och jag ser faktiskt inte, även om Catrin gjort tokigheter, att hon är en dålig mamma. Varken med kläder, omsorg eller liknande.

Jag har inte någon information vad ”baba” ska ha åkt dit för nyligen? Uppdatera gärna!

Har dock hört och vet att C.H-A bror A, åkt dit för narkotika ett flertal gånger.

C.H-A vet jag inte så mycket om mer än att hennes sambo / kille suttit i fängelse och jobbar en hel del svart, och att hon även nyligen är dömd och även hon har fått samhällstjänst enligt dom. Läser ni domen så förstår ni varför hon fick samhällstjänst och inte fängelse.
Vill ni kan jag ta fram både hennes och hennes sambo/killes FUP och DOM.

Hennes dom / mål nummer är B 7460-24. Den är tydligen ganska så färsk?

C.H-A mamma har aldrig jobbat, det är känt i tokstan. Hon har alltid levt på hennes dotter som lever på sin kille. Det är tragiskt det som hänt hennes mamma, men det var över 30 år sen och det finns människor idag som trots tragedi i familjen, arbetar och reder ut sitt liv.

Som jag nämnde innan, så märks det att dessa tokstollar är släkt med varandra.
Hon har jobbat som bartender och snodde från kassan både i sverige och utomlands. Hon fick sparken. Allt hon kan sno gör hon.. än idag scannar hon från butiker mat men ”glömmer ” att scanna dom dyraste varorna. Hon åkte dit på stora coop förut.. snodde kött och kläder. Sjukhus va samhällstjänst. Och skaffar ungar för att slippa jobba. Hon har sagt i alla år att hon tänker ej jobba. Nu ljuger hon att hon får ca 50 tusen i månaden från snapchat 🤣 hon ljög innan att hon får mammapenning 30 tusen i månaden . Idag lever hon på soc.. hennes ungar har knappt haft leksaker.. hon får gratis från folk. Hennes hem är tomt och nerpissad säng och soffa 🤮 det hon säger på snapchat är skitsnack. Hon försöker spela bättre än hon är. Hon är WT. Baba är kriminell och snor saker och tar kokain. Så om C H -As bror åkt dit 2 ggr för kokain så är han ej ensam om det.hört att han slutat med det. Många i tälje tar tyvärr kokain på helger. Inklusive baba.finns flertal domar på baba. Ska kolla catrins med. Lägger ut här sen alla domar.
Citera
Igår, 22:57
Medlem
Citat:
Hon har jobbat som bartender och snodde från kassan både i sverige och utomlands. Hon fick sparken. Allt hon kan sno gör hon.. än idag scannar hon från butiker mat men ”glömmer ” att scanna dom dyraste varorna. Hon åkte dit på stora coop förut.. snodde kött och kläder. Sjukhus va samhällstjänst. Och skaffar ungar för att slippa jobba. Hon har sagt i alla år att hon tänker ej jobba. Nu ljuger hon att hon får ca 50 tusen i månaden från snapchat 🤣 hon ljög innan att hon får mammapenning 30 tusen i månaden . Idag lever hon på soc.. hennes ungar har knappt haft leksaker.. hon får gratis från folk. Hennes hem är tomt och nerpissad säng och soffa 🤮 det hon säger på snapchat är skitsnack. Hon försöker spela bättre än hon är. Hon är WT. Baba är kriminell och snor saker och tar kokain. Så om C H -As bror åkt dit 2 ggr för kokain så är han ej ensam om det.hört att han slutat med det. Många i tälje tar tyvärr kokain på helger. Inklusive baba.finns flertal domar på baba. Ska kolla catrins med. Lägger ut här sen alla domar.

Catrin är jätteaktiv på Snapchat, du tycks inte följa henne, men allt hon gör visas där mer eller mindre. Jag tror inte att hon självscannar om och om igen, och sen besöker samma butik mer än 2-3 gånger i veckan? Det låter inte logiskt. Hon må ha gjort skit tidigare, men har väldigt svårt att tro att man begår brott på samma ställe, där det dessutom finns kameror. Men vad vet jag. Vad som hänt inom bar branchen vet jag inte och har ingen koll på det.

Angående samhällstjänst så får du inte göra den på ett sjukhus. Det måste vara en ideel förening.

Jag vet inte hur många ggr A åkt dit för narkotika och inte heller vad för typ av narkotika faktiskt. Men det verkar du ha bättre koll på tydligen.

Vet inte heller vad det är som pågår just nu, men varken du eller jag håller oss faktiskt inte till trådens ämne. Blir mer pajkastning om vem som har begått sämst saker bland både Catrines familj och Carolina Haapa - Aho’s familj. Vilket inte är syftet med tråden, och inte mitt syfte heller. Men du verkar känna någon som känner Catrin, med tanke på hur mycket information du verkar sitta på. Det är intressant.
Citera
Igår, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Den försvinner väl innan för jackan och biffen är fixad.
Hon snor kött. Skiter i att scanna dom. Hon åkte dit på det på coop. WT tjuv är hon. Hon bor i 3 rok 68 kvm och dom är 7 pers. Snart 8. Hon äger en dubbelsäng och en spjälsäng och en barnsäng. Ungarna har inte ens varsin säng.
Citera
Igår, 23:14
Medlem
Citat:
Hon snor kött. Skiter i att scanna dom. Hon åkte dit på det på coop. WT tjuv är hon. Hon bor i 3 rok 68 kvm och dom är 7 pers. Snart 8. Hon äger en dubbelsäng och en spjälsäng och en barnsäng. Ungarna har inte ens varsin säng.

Har hon barnvagn så är det i den som oxfilen hamnar, WT folk är expert på att stjäla med barnvagn
Citera
Idag, 00:52
Medlem
Citat:
Har hon barnvagn så är det i den som oxfilen hamnar, WT folk är expert på att stjäla med barnvagn
Hon äger ingen barnvagn. Har inte råd. Så hon åker med sin insyltade morsa som vet vad hon gör.
Citera
Idag, 06:59
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Sjukhus va samhällstjänst.

Citat:
Ursprungligen postat av Livetmedhast
Angående samhällstjänst så får du inte göra den på ett sjukhus. Det måste vara en ideel förening.

Det var väl att hon på sociala medier påstod att hon låg på sjukhus, fastän hon egentligen gjorde samhällstjänst. Kan vara så skribenten menade.
Citera
Idag, 10:09
Medlem
Citat:
Hennes pappa va likadan. Blåste folk på pengar och sina bandmedlemmar. Sådan far sådan dotter. Hennes mamma tog emot hennes bedrägeri pengar på sitt konto fast hon visste att catrin blåste folk och barn på biljetter till konserter och resor. Anser att hennes mamma är kriminell med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in