Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Men de samarbetar ju redan idag, är ni helt blinda eller?
Vem var det som demonstrerade på Kastrup igår, vem är det som står i beredskap att smuggla människor till Sverige över Öresund? Vem för kampen i Sverige för att underlätta för muslimer att ta sig till Sverige? Vilken Pk-ism är förhärskande i MSM?
Vem kan dra nytta av det som vänstern håller på med?
Nyttiga idioter!
Vänstern gillar att demonstrera ja, jag har på 90-talet varit på närmare 200 demonstrationer i Stockholm och vänstern är uteslutande välutbildad medelklass, vissa bråkstakar är arbetarklass men de super raskt ner sig och lämnar rörelsen i 25 års åldern.
Men alla de irakiska och palestinska demonstrationer jag var på var det inte en enda svensk förutom mig, välutbildade vänsterfolk gillar att snacka men de gillar inte att umgås med invandrare.
Jag var även med i en annan rörelse där vi skulle samarbeta med en arabisk sekulär förening, samarbetet stupade på att de välutbildade unga medelklassarna inte hade lust att jobba ihop med araber så detta stupade helt.
Vi skulle bygga ett cafe för invandrare och svenskar för en öppen mötesplats för att förstärka integration, men hela integrationsarbetet stupade och caféet blev en mötesplats för autonom vänster, veganer och djurrättsaktivister, några araber ville de inte ha där inte, men de snackade bort detta med fina universitetsklyschor som dom är experter på.
Svensk autonom vänster kommer inte samarbeta ihop med araber inte, det är många "vackra ord" mycket snack i liten verkstad helt enkelt.
Att de smugglar hit folk handlar inte om idelogisk övertygade människor, det är endast ren äventyrslystnad, när det verkligen gäller på allvar vill de inte engagera sig.
Jag vet detta personligen, jag hade en vän från Chile vars tjej skulle utvisas och jag bad några autonoma gömma henne, men detta var inget de tjänade på, det vill säga de fick inga politiska poäng av detta så de sket helt i detta och sket i sina vackra ord om solidaritet.
Sådan är vänstern. Ett gäng egotrippade idioter, se filmen Babylonsjukan, den ger en väldigt bra bild av verkligheten.