Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-15, 13:28
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Hennes bok som fått fina recensioner av bl.a The Spectator, The Guardian, The Telegraph India, Financial Times LÄNK

Verkar vara en intressant bok.

Citat:
»Det här är en gripande berättelse. Allt jag trodde att jag visste om Sverige är fel.«
The Spectator

»Kajsa Norman är en kraftfull författare.«
The Guardian

»Skriven i bästa Stieg Larsson-stil, men med skillnaden att allt är sant.«
The Telegraph India

»Hon skildrar en tystnadskonspiration av ett etablissemang som gör allt för att inte lyfta på locket över växande kulturella spänningar.«
Financial Times
Citera
2019-05-15, 13:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Blir ju en förödande reklam när DN och ETC håller på med sitt klistrande.
Kunde inte låta bli att köpa boken!
Jepp, sågningar av hjonen på DN & ETC, kombinerat med bra recensioner från riktig media, ett självklart köp för mig också.
Citera
2019-05-15, 21:18
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, sågningar av hjonen på DN & ETC, kombinerat med bra recensioner från riktig media, ett självklart köp för mig också.

Ja, till min förvåning känner jag en viss sympati för DN att dom genom brunsmetning gör reklam för en viktig bok. Någon nytta gör tydligen DN. Inte bara skada.
Citera
2019-05-15, 21:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Ja, till min förvåning känner jag en viss sympati för DN att dom genom brunsmetning gör reklam för en viktig bok. Någon nytta gör tydligen DN. Inte bara skada.
Däri ligger fördelen med en "antirådgivare". En vanlig rådgivare har oftast rätt, men ibland fel. Men DN har alltid fel. På så vis är dom mer konsekventa & pålitliga.
Citera
2019-05-16, 11:33
Medlem
Separatistens avatar
Fungerande boklänk

https://www.adlibris.com/se/bok/en-a...e-26b10e7084bf
Citera
2019-05-16, 12:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Fungerande boklänk

https://www.adlibris.com/se/bok/en-a...e-26b10e7084bf
Risken med att handla från ett Bonnierföretag är att dom sannolikt delar med sig av ditt IP-nummer till Expo & liknande grupper.
Citera
2019-05-16, 12:12
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Blev ett köp även för mig. Journalister som vågar gräva i branschens smutsiga byk förtjänar att läsas och stöttas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in