Citat:
Är inte män kapabla att lämna kvinnor eller? Att slå ihjäl en kvinna ska alltså kunna ursäktas med något som hon sagt?
Du låter fan inte klok. Men oj vad bra det hade varit om kvinnor inte fick rösta eller ha något att säga till om.
Våldtäkt skulle bli lagligt, abort förbjudet och kvinnomisshandel fullt accepterat.
De som påstår något annat lever i en jävla drömvärld, för man märker hur män på forum som dessa har ett undermedvetet sug och behov av det.
Gränsen för när misshandel vore ok skulle sedan bara sänkas tills det blev ok att göra det utan någon given anledning.
Du låter fan inte klok. Men oj vad bra det hade varit om kvinnor inte fick rösta eller ha något att säga till om.
Våldtäkt skulle bli lagligt, abort förbjudet och kvinnomisshandel fullt accepterat.
De som påstår något annat lever i en jävla drömvärld, för man märker hur män på forum som dessa har ett undermedvetet sug och behov av det.
Gränsen för när misshandel vore ok skulle sedan bara sänkas tills det blev ok att göra det utan någon given anledning.
Citat:
Har aldrig varit feminist. Sagt att feminismen från första början var bra MEN idag är det ingen kamp för kvinnor. De är enbart renodlade rasister.Var inte du feminist förut? betyder det att du brukade misshandla män psykiskt? dum fråga, ja det gjorde du.
Förresten finns det inget positivt med att vara kvinna, man är liksom bara ett nödvändigt ont i livets meningslösa cykel, och du misshandlar män bara genom att öppna munnen och tvinga dem att lyssna på din pipiga och irriterande röst. Sitt istället bara och se lycklig ut för att du lever.
Om det inte vore för att män kände ett behov av att ha sex så skulle de inte vilja ha något med kvinnor att göra.
Förresten finns det inget positivt med att vara kvinna, man är liksom bara ett nödvändigt ont i livets meningslösa cykel, och du misshandlar män bara genom att öppna munnen och tvinga dem att lyssna på din pipiga och irriterande röst. Sitt istället bara och se lycklig ut för att du lever.
Om det inte vore för att män kände ett behov av att ha sex så skulle de inte vilja ha något med kvinnor att göra.
Jag har aldrig behövt dessa skräcködlor bakom min rygg.
Har haft starka kvinnor runt mig.
Är stark själv och i den styrkan ingår även att som kvinna se mina fel först och främst.
Prata för dig själv som kvinna och hur du knullar. Inte åt männen hur du tror att de tänker om sex.
Är du sexfixerad?
Kvinnokroppen och kampen handlar alltså för dig om sex.
Jag är mycket medvetet om min kvinnliga styrka mot mannen Ja .
Använder den enbart då den behövs. Inte för att plåga mannen.
Jag säger som Jan Björklund. Förbannat trött på dessa rasistiska kärringar och fittstimsgäng.
De gör inget för kvinnor. Snackar skit endast.
Ytnyttjas enbart som kanonmat åt regering.
Jag älskar att vara kvinna. Tar för mig av allt och bredvid mannen.
Just nu sitter feminist rasisterna och pratar skit om Svenska mannen men skiter i patriarkerna de påstår sig kämpa mot.
De är inte kloka på en fläck tyvärr
Senast redigerad av goran744 2016-04-10 kl. 17:35.
Senast redigerad av goran744 2016-04-10 kl. 17:35.