• 1
  • 2
2016-11-11, 13:56
Medlem
Ettsjutrettons avatar
GM var sedan tidigare ostraffad. Under samma tid greps en annan man fr flera vergrepp p smflickor. Denna man var ocks 26 r men tidigare knd av polisen fr liknande brott.
Citera
2016-11-11, 23:45
Medlem
Faxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlandPotatis
Jag var 7 r nr detta hnde och bodde d i huset bredvid.
Minns inte s mycket mer n att flickans mamma och storasyster(?) var dva och att mordet skedde i lgenheten ver eller under familjens lgenhet.
Som 7-ring var jag vldigt rdd lng tid eftert att ngot liknande skulle hnda mig frn och till skolan.
Under samma tid hittades ven en flicka mrdad p Jrvafltet (Akallasidan) och det visade sig vara hennes styvmamma som tagit livet av henne. Minns dock inte om detta hnde fre el efter.

Svagt minne av detta. Tidningarna slog upp stort om en flicka som frsvunnit, och att polisen gick skallgng p Jrvafltet. Dom hittade flickan gmd under ngra buskar p jrvafltet Kan vara 1985..

(FB) Tiorig flicka mrdad av kvinna 1985?
Citera
2016-11-13, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faxe
Svagt minne av detta. Tidningarna slog upp stort om en flicka som frsvunnit, och att polisen gick skallgng p Jrvafltet. Dom hittade flickan gmd under ngra buskar p jrvafltet Kan vara 1985..

(FB) Tiorig flicka mrdad av kvinna 1985?

Precis.
Satan s rdd jag var nr hon hittades. Mitt sovrumsfnster lg mot Jrvafltet, var skraj fr att styvmorsan skulle klttra upp och mrda mig...
Citera
2021-03-08, 11:29
Medlem
kaktjuvens avatar
Vill minnas att detta offer styckmrdades av en missbrukare som hade lurat in henne hem till sig med lften om godis.

Nn fr grna rtta mig om jag har fel.
Citera
2021-03-08, 12:40
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Utdrag ur SvD 1985-11-16:
Citat:
Den 26-rige man som erknt att han i mndags kvll mrdade en elvarig flicka i norra Stockholm hktades p fredagen fr mord. Samtidigt erknde han att han vldtagit flickan.
[...]
26-ringen har p senare tid varit arbetsls och levt p socialbidrag. Han har ocks haft svra alkoholproblem. Efter mordet var ocks det frsta han gjorde att g ut och kpa l.
[...]
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in