Citat:
Ursprungligen postat av
DoLittle83
Helt rligt s bryr jag mig inte vad du tror om oss. Jag bryr mig om att du smutskastar en grupp du inte vet ett skit om. Fr du knner ingen i gruppen, det du vet r det du lst i media som mlar upp en, ven fr mig, frmmande bild om S.O.O.
Flj med en dag, se med dina egna gon hur vi r. Om vi r de farliga och brkiga "Nassar" som du verkar tro
Vi vill inte springa runt och spnna oss. har du en klla p det eftersom du verkar veta s mycket. Eller ver lag. Vart fr du din information ifrn?
Vi vill synas ja, s de personer som faktiskt inte bygger upp frutfattade meningar frn vad de lser av media kan knna en trygghet i att det finns en grupp som r dr.
Du kan inte pst att det rder trygghet i stan (Dvs om du ens varit i tminstone Sthlmstad)
Att polisen fljer efter oss borde anses som bra d vi oftast vet vart buset fr hrja fritt och vandrar dr. D leder vi ju vgen t polisen som kan ingripa. Win Win
Har inte hrt talas om det hr i media, jag har sett facebooksidan frn lnk i trden och lst bland annat dina inlgg hr.
Det skulle inte spela ngon roll om alla i din grupp var kompisar till mig i det hr sammanhanget. Om ni inte vill att ngon har frdomar mot er varfr heter ni d Soldiers? Frklara fr mig varfr ni heter Soldiers of Odin om ni vill undvika frutfattade meningar, snlla frklara det.
Vidare ven om ni var dom snllaste trevligaste personerna i stan s r det fakta att ni tar ifrn resurserna som finns och tillfr ingenting alls.
Som ngon redan skrivit i trden s knner sig de allra flesta vanliga mnniskor sig inte alls trygga nr ett gng ultranationella soldater patrullerar gatorna, snarare tvrtom.
Du tror allts att ni vet bttre var "buset" hller till n polisen sjlva och eran metod fr att hjlpa polisen r att dra p er bevakning s att ni kan "guida" dom till rtt plats? Du tror allts p det hr sjlv?
Jag bor i Stockholm och jag vet hur det r jag sger inte att det r bra, har jag sagt det? Nej jag sger att ni gr det smre. Jag bryr mig om att det r tryggt, du bryr dig om att knna dig mrkvrdig och ha matchande klder som dina kompisar.