2016-01-25, 13:34
Medlem
irishrages avatar
en syster för den goda sakens skull får man räkna med.
Citera
2016-01-25, 13:35
Medlem
anma0739s avatar
Tror ni på allvar folk i största mån söker sig till de här arbetsplatserna pga något jäkla kall eller?

Hon var säkert glad över att ha ett jobb PUNKT.

Och även om hon skulle rösta på något förutom SD förtjänar hon väl för i helvete inte att bli mördad! Ni som säger annat har ju någon typ av empatistörning för fan.

Mina tankar går till de anhöriga.
Citera
Medlem
Ni som påstår att hon förtjänade detta för att hon "antagligen är en vurmare" är fan vidriga kräk. Om man inte röstade på SD så förtjänar man att bli knivskuren till döds? Noterat.

I islamistisk medeltidskultur förtjänar kvinnor att dö om dom inte klär sig enligt påbuden. Bland svenska medeltidsskallar förtjänar kvinnor att dö om dom inte har åsikter enligt påbuden.

Jag har förövrigt flera bekanta som jobbar på asylboenden och som dessutom undrar vart fan landet är på väg. Inte för att det skulle betyda att de förtjänar att dö i någon mindre utsträckning än sina kollegor.

Den här kvinnan försörjde sig genom att riskfyllt arbete som är oerhört påfrestande och dessutom inte särskilt bra betalt. Hon förtjänar all respekt och hennes anhöriga förtjänar bättre än att ni ska sitta och klandra henne för något som ni inte har nån aning om.
Senast redigerad av Primulina 2016-01-25 kl. 13:38.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Kvinnan i fråga jobbade med att ta hand om dessa så kallade "barn" och röstade med absolut största sannolikhet på FI, S eller MP (som majoriteten svenska tjejer), jag har därmed svårt att känna någon sympati.
Dom röstar för detta och nu får dom exakt vad dom har röstat för, det vill säga, en massimportering av en kvinnosyn som vi hade här för ~100+ år sedan.
Att dom även är så otroligt korkade så att dom inte kan se bortom våra etablerade mediers, politikers, div vänsterextrema gruppers och kändisars propaganda och lögner gör att jag tycker att dom förtjänar det.
Det är nästan så att jag hoppas att varenda naiv och konflikträdd svensk blir gruppvåldtagen, i synnerhet FI's anhängare.

Du! Vi har i princip aldrig i Sveriges historia behandlat kvinnor så illa som man gör där nere i sandlådan.
Citera
2016-01-25, 13:36
Medlem
Nej, man måste inte jobba på asylboenden. Det är brist på arbetskraft inom äldrevården. Hon hade kunnat få jobb där. Återigen så vore det grymt att säga att hon helt och hållet fick skylla sig själv.
Citera
2016-01-25, 13:38
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Sverige är SÅ rökt!! Det värsta är vetskapen om att det gamla fina, trygga Sverige aldrig kommer tillbaka. Fan ta alla politiker, journalistsvin och vänsterpack! Ni har förstört Sverige och ni har blod på era händer! Hoppas att ni sover gott och mår jävligt bra när ni tittar er i spegeln. Hade det varit upp till mig så hade den hetaste platsen i helvetet varit reserverad till er!

Ja, de "sover gott och mår jävligt bra när [de] tittar [sig] i spegeln", ty de saknar alla begrepp om att de har något som helst eget ansvar för, vad de har åstadkommit.

Deras personlighet är präglad av en massiv självgodhet.

----

För att svara på TS fråga, så finns det inte någon *numerär* gräns för "hur många till [som] ska behöva dö" för deras Nya Sverige.

Det enda som intresserar dem är, om de *själva* eller deras egna anhöriga drabbas. Så länge som det inte sker, så är de obekymrade. De är totalt samvetslösa och totalt ansvarslösa.
Citera
2016-01-25, 13:38
Medlem
Brölbrutuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Tänk om det är så, med dagens höga arbetslöhet att hon varit inskriven i alla möjliga ams-försök till sysselsättning och att hon blev tvungen att ta detta jobb för att inte riskera indraget försörjnings/aktivitets-stöd? Jag siar bara..

Tänkte i samma bana. Finns uppenbar risk att det var ett AMS jobb som stackars tösen tvingades ta av staten för att få pengar till mat och hyra. Stackaren hade en svår tid i sitt liv innan hon tillslut knivmördas. Tack Reinfeldt och hans avarter till efterföljare.
Citera
2016-01-25, 13:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anma0739
Tror ni på allvar folk i största mån söker sig till de här arbetsplatserna pga något jäkla kall eller?

Hon var säkert glad över att ha ett jobb PUNKT.

Och även om hon skulle rösta på något förutom SD förtjänar hon väl för i helvete inte att bli mördad! Ni som säger annat har ju någon typ av empatistörning för fan.

Mina tankar går till de anhöriga.

Nej det är nog mera som att AF i fall som detta begär. Här är ett ledigt jobb, ta det eller du får ingen ersättning! I det bästa av samhällen med en normal invandring hade det givet varit enbart utbildad personal på ett boende som detta. Äldre med en beteendevetenskaplig utbildning i grunden och då även rikligt med väktare. Nu är det ju mest då unga som blir placerade där vare sig de vill det eller inte. Sedan då att de som äger skiten som dessa boenden blir rika.
Citera
2016-01-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yegori
En kvinna som vill arbeta på ett asylboende med en massa utländska män tar enorma risker.

Det påminner mycket om en anorektiker som vill gå ned i vikt, men som naturligtvis inte vet sitt bästa.

Personligen skulle jag bli extremt bekymrad om någon kvinnlig släkting t.ex. skulle vilja jobba på ett asylboende. Jag skulle verkligen försöka avstyra det.
Ja men hade du kunnat göra det då? Jag vill inte att min syster ska bli tjockare än hon är, men jag kan inte tvinga henne att inte äta för det, därför blir hon ändå tjockare, för hon måste själv inse att det hon gör, gör henne sjuk. Jag kan inte heller påtala det varje gång.
Citera
2016-01-25, 13:42
Medlem
caecos avatar
Helt jävla efterblivet att tycka att kvinnan får skylla sig själv. Här har vi en som går till en arbetsplats för att försörja sig själv och blir knivhuggen till döds. Om någon borde lastas för det är regeringen och andra myndigheter som har ansvar för säkerheten på boendet.
Citera
2016-01-25, 13:43
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Intressant. Lynchmobbar är ett fenomen i rättsvaga stater. Det finns ju exempel på lynchmobbar i just Afghanistan där kvinnor lynchats pga ryktesspridningar. Är det inte lite motsägelsefullt att då önska fram lynchmobbar i Sverige, ett civiliserat samhälle, ett samhälle som många i den här tråden just vill bevara och skydda från precis den typen av stenåldersfenomen från andra kulturer som lynchmobbar? Ser du inte den logiska luckan här?
Ser du den logiska luckan i ditt resonemang? Det samhälle som inte kan upprätthålla lag och ordning och där folk inte är lika inför lagen kommer snart att förvandlas till ett land av lynchmobbar. Oavsett hur väl man vill. Till slut blir diskrepansen mellan önskad och reell verklighet för mycket för en kritisk massa av befolkningen .
Citera
2016-01-25, 13:43
Medlem
[quote=irishrage|56132507]

Citat:
Ursprungligen postat av braless
Tänk om det är så, med dagens höga arbetslöhet att hon varit inskriven i alla möjliga ams-försök till sysselsättning och att hon blev tvungen att ta detta jobb för att inte riskera indraget försörjnings/aktivitets-stöd? Jag siar bara..

Inte omöjligt. Men som tjej hade jag jobbat på äldreboende istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in