Citat:
Klarlagt: Misstänkte Alexandra-mördaren är vuxen
Den unge man som sitter häktad misstänkt för mordet på HVB-hemmet i Mölndal är vuxen. Det har Migrationsverket kommit fram till.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....daren-ar-vuxen
Karma is bitch
Den unge man som sitter häktad misstänkt för mordet på HVB-hemmet i Mölndal är vuxen. Det har Migrationsverket kommit fram till.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....daren-ar-vuxen
Karma is bitch
Nej min vän, karma is not a bitch, karma is what happens today to Sweden and it seems that the bitch is you (the swedes). Idag var Alexandra som kom från "a Lebanese Christian family" men imorgon kommer att bli din dotter, din flickvän, din syster eller din mor. Vem är "the bitch" då?
Jag förstår vad menar du med "karma is a bitch" men dessa bitch förtrycker den svenska samhället acceptera mer och mer och ibland är inte dessa bitch som måste betala räkningen utan människor som faktiskt kämpade mot dessa galen social experiment.
Det är förstås att Alexandra var väldigt naiva att tro att hon kan hjälpa dessa "utsatta människor". Det som hon inte förstod var att hennes kristna föräldrar flyt från Lebanon precis för att skydda henne från dessa slag människor som dödade henne.
Kortfattad: Alexandras död är resultatet av detta kulturell marxism experiment (s.k. mångkultur). Bra jobbat Mona!
En mångkulturell samhället skapas på en naturlig sätt, liksom kärlek, dvs. människor som känner att dela detsamma värderingar som svenskarna kommer i Sverige (i USA, Kina, var som helst) och försöker anpassa sig i samhället (inte tvärtom) så att efter några år kommer man knappast att se skillnaden mellan nativa folket och invandrare. När mångkulturen börjar betyda massinvandring där samhället (värdinnan) måste anpassar efter sina gäster då blir detta en multikulturell våldtäkt. Min själ gråter när jag ser hur Sverige blir våldtagen dag efter dag medan hon (Sverige) sitter komfortabel i soffa och tittar lugn på Paradise Hotell eller annat hjärntvättning skit. Älskar jag mer Sverige (som invandrare) än det som ni svenskarna skulle göra? Ni har fått en nyckelfärdigt land från era föräldrar/förfäder som jobbade hård (inte minst kämpade sekel efter sekel) för det som ni har idag och bara i 10-20 år har det blivit the Rape Capital of the West.
Våga vara "rasist" och säga "it is enough!!!" Ingenting kommer att ändra själv, det behövs en kraft för att flyta ett föremål från A till B. Ju tidigare desto snabbare och enklare kommer detta fixas.