Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Gott åt stockholmsjävlarna

Som Stockholmare gottar jag mig inte i att människor av olika anledningar tvingas fly sina familjer och hem men jag tycker det är bra att vi tar tag i problemet och ser till att skaffa fram provisoriska bostäder.

För övrigt har detta seden trogen förvandlats till en pajastråd... "Höhö, nu ska minsann Stockholmarna få se!", tänker Conny från Gnarp utan att tänka på att vi i Stockholm lever i en miljö där vi är vana med folk från andra kulturer. Vi ser inte hotet på samma sätt som ni lantisar, vi är liksom inte rädda för det okända och kan utan problem interagera med andra än vår släkt.
Senast redigerad av Magban 2016-01-26 kl. 17:58.
Citera
2016-01-26, 17:55
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Du tror på riktigt att dom inte kommer att träffa varandra?
"skydda" i så fall så hade man skickat tillbaka dessa vidriga orch yngel dit dom kom från eller satt dom i ett arbetsläger.

jovisst träffas de - men inte som klasskamrater, mitt råd är att de körs hem i buss direkt
Citera
2016-01-26, 18:02
Medlem
Kan trösta resterande skåningar med att det redan driver runt massa EU-migranter och flyktingbarn på gatorna på Södermalm. Punda i parkerna är populärt. Eller lämna ben från grillad kyckling lite överallt. Dock känner jag mig mer hemma med dom än med miljömupparna med märkeskläder. Är man uppväxt bland kanyler och pedofiler i kvarteren blir det väl så.
Knivsöder kanske kan leva upp till sitt namn igen snart.
Citera
2016-01-26, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Ofta så sägs det så här, även någon som kommenterat att det är rätt åt stockholmare.
Men om man tittar på dom röstat så har ju Stockholm ganska hög andel röster på högerblocket till skillnad från jordbruks-länen som röstar väldigt rött. Norrland är ett praktexempel, dom har ju högst antal röster på sossarna.

Så varför får alltid Stockholm skulden? För att det finns flest miljöpartister på Södermalm? En liten ö i central Stockholm ska avgöra hur alla stockholmare blir smutskastade?

Rätta mig gärna om ni tycker jag har fel.
Min källa är bla senaste ipsos undersökningen..

Har min herre redan glömt vilket ärkenöt som stod och vrålade att vi skulle öppna våra hjärtan? Vilken regering det var som sydde ihop tidernas mest generösa migrationsöverenskommelse? HERR REINFELDT OCH HANS PACK.
Citera
2016-01-26, 18:12
Medlem
Inte för att jag personligen tycker om de (Bor tyvärr i innerstaden), men de här är rätt jävla åt idiot-helveterna (Många inte ALLA) som bor i innerstaden som har röstat fel och tycker folk ska öppna sina hjärtan. Nu får de smaka på vad de har röstat för. De här är exakt vad jag har längtat till, hoppas de blir boende också tillslut. Mer kaos åt innerstan tycker jag, de behövs för att få folk att vakna upp.
Citera
2016-01-26, 18:16
Medlem
envackerblommas avatar
Blir inget av detta troligen
Migverket meddelade likt en diktator hur många som skulle komma till Stockholm 2016 i höstas - drygt 7000 ensamma
det byggde på migverkets höstprognos om runt 25000 ensamkommande "barn" 2016. Spann 15000 till 33000 i prognosen.
Lär bli färre om gränskontrollerna håller över sommaren

Dessutom - hård ålderskoll införs - uppsamligsläger för de som ska avvisas införs redan i sommar ... typ fängelse - Hanif Bali hintat om detta .
Citera
2016-01-26, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h4h4
Inte för att jag personligen tycker om de (Bor tyvärr i innerstaden), men de här är rätt jävla åt idiot-helveterna (Många inte ALLA) som bor i innerstaden som har röstat fel och tycker folk ska öppna sina hjärtan. Nu får de smaka på vad de har röstat för. De här är exakt vad jag har längtat till, hoppas de blir boende också tillslut. Mer kaos åt innerstan tycker jag, de behövs för att få folk att vakna upp.

Är du också skåning eller?
Finns redan asylboende på Södermalm iaf.
Citera
2016-01-26, 18:23
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Som Stockholmare gottar jag mig inte i att människor av olika anledningar tvingas fly sina familjer och hem men jag tycker det är bra att vi tar tag i problemet och ser till att skaffa fram provisoriska bostäder.

För övrigt har detta seden trogen förvandlats till en pajastråd... "Höhö, nu ska minsann Stockholmarna få se!", tänker Conny från Gnarp utan att tänka på att vi i Stockholm lever i en miljö där vi är vana med folk från andra kulturer. Vi ser inte hotet på samma sätt som ni lantisar, vi är liksom inte rädda för det okända och kan utan problem interagera med andra än vår släkt.

Tror inte folket i tråden tycker det är rätt åt Stockholmare för att de skulle vara "rädda för det okända" utan för att det kommer bli stökigare och folk kommer bli misshandlade, rånade och våldtagna.
Citera
2016-01-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Tror inte folket i tråden tycker det är rätt åt Stockholmare för att de skulle vara "rädda för det okända" utan för att det kommer bli stökigare och folk kommer bli misshandlade, rånade och våldtagna.

Du och dina gelikar är fan helt tappade. Samma människosyn som IS. "Alla som inte tycker som vi förtjänar att bli våldtagna". Äckliga as.
Citera
2016-01-26, 18:34
Medlem
Snacka om att det har spårat ur på allvar nu.
Citera
2016-01-26, 18:36
Medlem
Ser att många stockholmare i tråden är butthurt, det går bra att propagera för mångkultur sålänge det är Skåne som drabbas värst, men nu när det kommer till er bakgård och blir ni arga på de onda skåningarna Jag råder er att skaffa glidmedel, hört att många stockholmare gillar att ta den i röven, ni röstar ju på partier som FI, MP och V det är bara att öppna era hjärtan kära stockholmare, detta är vad ni vill, sluta klaga
Citera
2016-01-26, 18:37
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Du och dina gelikar är fan helt tappade. Samma människosyn som IS. "Alla som inte tycker som vi förtjänar att bli våldtagna". Äckliga as.

Lär dig läsa.

Dessutom handlar det inte om att de förtjänar att bli våldtagna utan om att de förtjänar att drabbas lika mycket av invandringen som alla andra orter i Sverige.
Det är ju lätt att vara positiv till invandringen när det inte går ut över ens eget liv utan bara "lantisars".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in