2010-08-03, 00:03
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosnianPyramids
...yada yada yada...

Att du bara orkar...
Citera
2010-08-03, 08:13
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
EY LYSSNA PÅ MIG

Jag har fucking slösat 10 timmar med att skicka SERIÖSA LÄNKAR.

Egyptens mest etablerade expert har bekräftat BOSNISKA PYRAMIDERNAS EXISTENS

Alla stora Egyptiska , Amerikanska , Mexikanska Tyska Italienska Ryska och Grekiska experter har bekräftat pyramiderna i Bosnien-Hercegovina

det är folk som dig som inte vågar ens öppna mina länkar

lönt att skriva till fdolk som dig, Även om hela världens experter bekräftar dess existens, kommer folk som dig förneka den.

för du vill nte inse FAKTA, EUROPAS ENDA PYRAMIDER LIGGER I BOSNIEN-HERCEGOVINA

VULKA experter menar du har konfirmerat pyramiderna? Namn, utbildning, arbetsplats på dessa, tack!
Citera
2010-08-03, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
VULKA experter menar du har konfirmerat pyramiderna? Namn, utbildning, arbetsplats på dessa, tack!

Jag ska lägga upp deras namn efternamn hemland och var dem är proffs i.
Hoppas du är nöjd. Annars kan jag skicka en länk med alla dessa namnen

Dr Zakaraya Ben Bedhann
Dr of Archeology
Muthat University of Jordan

Prof Dr. Hidajet Repovac
Professor of History of Ancient civilizations university of Sarajevo

Dr Muhamed Ibrahim Aiy
Egyptologist
Cairo Egypt

Dr Aly Barakat
Dr of geology
Cairo Egypt

Dr: Nabil Mohamed Abdel Swelim
Dr of Geology
Cairo,Egypt

Prof: Lamiya El Hayddudi
Cairo, Egpty

Prof Dario Andretta
The Geologist Italy

Dr. Robert Schoch
Geologist , Boston University

Dr Christian Schwarz Schilling
Executive Representative
For Bosnian History

Ma Selim Beslagic
The founder of the civil engineering
Institute in Tuzla

Semir Sam Osmanagic
Amateour Geologist
Bosnia-Herzegovina

Ibrahim Bosnic
Pyramid expert
Bosnia-Herzegovina

Prof Enver Imamovic
Archeologist
Bosnia-Herzegovina

Prof : Naida Klaic
History expert
Zagreb , Croatia

Author: Paul Von Ward
USA

Bartha Levente, Researcher
Transylvania, Romania,
Expert in History of balkan

Dr: Mohamed Ibrahim Aly
Cairo, Egypt
Geologist and Egyptologist
Citera
2010-08-03, 19:21
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Jag ska lägga upp deras namn efternamn hemland och var dem är proffs i.
Hoppas du är nöjd. Annars kan jag skicka en länk med alla dessa namnen

Dr Zakaraya Ben Bedhann
Dr of Archeology
Muthat University of Jordan

Prof Dr. Hidajet Repovac
Professor of History of Ancient civilizations university of Sarajevo

Dr Muhamed Ibrahim Aiy
Egyptologist
Cairo Egypt

Dr Aly Barakat
Dr of geology
Cairo Egypt

Dr: Nabil Mohamed Abdel Swelim
Dr of Geology
Cairo,Egypt

Prof: Lamiya El Hayddudi
Cairo, Egpty

Prof Dario Andretta
The Geologist Italy

Dr. Robert Schoch
Geologist , Boston University

Dr Christian Schwarz Schilling
Executive Representative
For Bosnian History

Ma Selim Beslagic
The founder of the civil engineering
Institute in Tuzla

Semir Sam Osmanagic
Amateour Geologist
Bosnia-Herzegovina

Ibrahim Bosnic
Pyramid expert
Bosnia-Herzegovina

Prof Enver Imamovic
Archeologist
Bosnia-Herzegovina

Prof : Naida Klaic
History expert
Zagreb , Croatia

Author: Paul Von Ward
USA

Bartha Levente, Researcher
Transylvania, Romania,
Expert in History of balkan

Dr: Mohamed Ibrahim Aly
Cairo, Egypt
Geologist and Egyptologist

Sen skulle vi ha källor på att de gjort det också. Man blir nämligen fundersam när wikipediaartikeln säger följande:
Citat:
Scientific investigations of the site show that there is no pyramid there.

Citat:
Osmanagić has claimed that the dig involved an international team of archaeologists from Australia, Austria, Ireland, Scotland and Slovenia.[5] However, many archaeologists he named have stated they had not agreed to participate and were never at the site.[6] The dig began in April 2006.

Citat:
The current target of the project is to complete excavation by 2012.[8] This is in order to "break a cloud of negative energy, allowing the Earth to receive cosmic energy from the centre of the galaxy" according to Osmanagić,[8] who also hopes that it will be listed as UNESCO World Heritage Site.[9]

Snubben är en foliehatt, han har sagt att massvis med arkeologer vart med, som då själva säger att de inte har det. De internationella forskare som kollat upp det säger att det är båg.
Citera
2010-08-03, 19:39
Medlem
ugglapugglas avatar
"Väggarna" på pyramiden ser ut som helt vanliga glidplan som bildas när berget släpper ifrån sig block etc. Sen att den s.k pyramiden hänger ihop med en annan kulle ser ju helt naturligt ut.

Förmodligen så är det bara en massa tur, väder vind, krafter i underjorden som har fått den ena kanten att se ut som en pyramid.

Konstigt att man inte har använt någon typ av ekolod för att se om den är ihålig o.s.v.

Han Paul von Ward som Bosnien Pyramiden nämner högre upp verkar ju leva på att skiva böcker om skit:

http://www.vonward.com/books.html

Så av med foliehatten nu.
Citera
2010-08-03, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ugglapuggla
"Väggarna" på pyramiden ser ut som helt vanliga glidplan som bildas när berget släpper ifrån sig block etc. Sen att den s.k pyramiden hänger ihop med en annan kulle ser ju helt naturligt ut.

Förmodligen så är det bara en massa tur, väder vind, krafter i underjorden som har fått den ena kanten att se ut som en pyramid.

Konstigt att man inte har använt någon typ av ekolod för att se om den är ihålig o.s.v.

Han Paul von Ward som Bosnien Pyramiden nämner högre upp verkar ju leva på att skiva böcker om skit:

http://www.vonward.com/books.html

Så av med foliehatten nu.

HAHA Semir Osmanagic är med i ALEXANDRA RÅDET.

Han blev medlem där år 2009, efter att man hade hittatt ett femtiotals människo-tillverkade stenblockl till de Bosniska Pyramiderna. Om Sam skulle vara fejkad, hur i helvete får han priset till årets arheolog och sedan blir medlem i ALEXANDRA RÅDET. Världens vackraste arhologiska råd. Här finns bara erkända arheologer. Idag är Sam inte längre bara en amatör utan ett proffs nummera. Dessa Pyramider är bekräftade av omvärlden.

Det ni folk snackar om är år 2006 då det inte fanns nog med bevis för en människo-tillverkad Pyramid. Idag finns det gott om Bevis på Pyramidernas existens och allt fler forskare samt experter har bekräftat dess existens. Lev inte i 2006, utan ni borde leva i 2010 då det finns massor med bevis på Pyramidernas existens
Citera
2010-08-03, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Sen skulle vi ha källor på att de gjort det också. Man blir nämligen fundersam när wikipediaartikeln säger följande:

Jag har redan lagt upp ett femtiotals källor. Men ifall det inte är nog lägger jag upp dem igen.

http://www.icbp.ba/index.php/News/La...-PYRAMIDS.html

http://www.icbp.ba/index.php/News/La...N-EXPERTS.html

http://www.icbp.ba/index.php/News/La...THE-WORLD.html

Snubben är en foliehatt, han har sagt att massvis med arkeologer vart med, som då själva säger att de inte har det. De internationella forskare som kollat upp det säger att det är båg.

Hahahha detta hände ÅR 2006. Dessa samma forskare kom tillbaka år 2010. Denna gången har 90% av dessa forskare ändrat sina påstående. Denna gången påstår dem ALLA mer eller mindre att Bosniska Pyramiderna är RIKTIGA Människo-tillverkade pyramider och inget annat.
Citera
2010-08-03, 21:32
Medlem
L Ron Hubbards avatar
Eftersom hela världen förutom Sverige accepterar att det är riktiga pyramider.
Kan du ge oss EN enda länk från en seriös och accepterad arkeologisk tidsskrift? Inte någon jäkla patriotisk bosnisk sida tack!
Att namedroppa bara namn utan vilket universitet de kommer ifrån är meningslöst. Ja, du nämnde en person men jag kunde ej finna att han ens tillhörde det universitet. Men namnet kan vara felstavat...

Alexandria rådet? Kan du berätta va fasen det är?

Letade sporadiskt om dina andra vänner, den här var ju seriös...
Prof Dario Andretta
The Geologist Italy

In the summer of 2008, the website of this university is not available, without any indication of the cause of this problem; one has to mention the fact that Mr. Andretta’s "university" has twice been condemned by the Italian justice (it) for having fraudulously used words like "university", "faculty", "academic titles" and so on on its website, words that, as a private school not recognized by the Italian authorities, it is forbidden to use

http://irna.lautre.net/Using-the-app...authority.html
Citera
2010-08-03, 23:46
Medlem
ugglapugglas avatar
Citat:
HAHA Semir Osmanagic är med i ALEXANDRA RÅDET.

Han blev medlem där år 2009, efter att man hade hittatt ett femtiotals människo-tillverkade stenblockl till de Bosniska Pyramiderna. Om Sam skulle vara fejkad, hur i helvete får han priset till årets arheolog och sedan blir medlem i ALEXANDRA RÅDET. Världens vackraste arhologiska råd. Här finns bara erkända arheologer. Idag är Sam inte längre bara en amatör utan ett proffs nummera. Dessa Pyramider är bekräftade av omvärlden.

Det ni folk snackar om är år 2006 då det inte fanns nog med bevis för en människo-tillverkad Pyramid. Idag finns det gott om Bevis på Pyramidernas existens och allt fler forskare samt experter har bekräftat dess existens. Lev inte i 2006, utan ni borde leva i 2010 då det finns massor med bevis på Pyramidernas existens

Vad pratar du om?
Citera
2010-08-03, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L Ron Hubbard
Eftersom hela världen förutom Sverige accepterar att det är riktiga pyramider.
Kan du ge oss EN enda länk från en seriös och accepterad arkeologisk tidsskrift? Inte någon jäkla patriotisk bosnisk sida tack!
Att namedroppa bara namn utan vilket universitet de kommer ifrån är meningslöst. Ja, du nämnde en person men jag kunde ej finna att han ens tillhörde det universitet. Men namnet kan vara felstavat...

Alexandria rådet? Kan du berätta va fasen det är?

Letade sporadiskt om dina andra vänner, den här var ju seriös...
Prof Dario Andretta
The Geologist Italy

In the summer of 2008, the website of this university is not available, without any indication of the cause of this problem; one has to mention the fact that Mr. Andretta’s "university" has twice been condemned by the Italian justice (it) for having fraudulously used words like "university", "faculty", "academic titles" and so on on its website, words that, as a private school not recognized by the Italian authorities, it is forbidden to use

http://irna.lautre.net/Using-the-app...authority.html

Hmm jag har gett dig MASSVIS med olika sidor angående de Bosniska Pyramiderna., Jag lägger ju upp länk efter länk. Alla dessa sidor är faktiskt trovärdiga

År 2008 Blev det officiellt att Republiken Bosnien-Hercegovina har Pyramider. Punkt slut.
Europas så här långt enda Pyramider och världens så här långt absolut äldsta Pyramider finns mitt i hjärtat av Republiken Bosnien-Hercegovina.

Typ alla sidor som jag skickar till dig är ÄKTA Riktiga och trovärdiga sidor. Så enkelt är det.

Men problemet är att folk som dig helt enkelt inte vill se Pyramider i Bosnien-Hercegovina.
När hela världen bekräftar Pyramiderna för en gångs skull, kommer du förneka dem. För att du vill det.
DU VILL FÖRNEKA DESS EXISTENS för att du kanske inte råkar tycka om Bosnien-Hercegovina??

I alla fall så vill du inte ha redan bekräftade Pyramider i Bosnien-Hercegovina helt enkelt.
Citera
2010-08-03, 23:59
Medlem
L Ron Hubbards avatar
Citat:
Hmm jag har gett dig MASSVIS med olika sidor angående de Bosniska Pyramiderna., Jag lägger ju upp länk efter länk. Alla dessa sidor är faktiskt trovärdiga

År 2008 Blev det officiellt att Republiken Bosnien-Hercegovina har Pyramider. Punkt slut.
Europas så här långt enda Pyramider och världens så här långt absolut äldsta Pyramider finns mitt i hjärtat av Republiken Bosnien-Hercegovina.

Typ alla sidor som jag skickar till dig är ÄKTA Riktiga och trovärdiga sidor. Så enkelt är det.

Men problemet är att folk som dig helt enkelt inte vill se Pyramider i Bosnien-Hercegovina.
När hela världen bekräftar Pyramiderna för en gångs skull, kommer du förneka dem. För att du vill det.
DU VILL FÖRNEKA DESS EXISTENS för att du kanske inte råkar tycka om Bosnien-Hercegovina??

I alla fall så vill du inte ha redan bekräftade Pyramider i Bosnien-Hercegovina helt enkelt.

Jag har inget emot Bosnien som land, de bilder jag sett så verkar ni ha en vacker natur.
Dock litar jag inte på Semir då jag har läst andra idéer om honom. Han påminner mycket om Erich von Däniken.
Alla sidor vad jag sett är bosniska sidor, för att detta ska vara trovärdigt vill jag se andra länkar med. Du sade tidigare att det var typ bara Sverige nu som inte accepterade dessa pyramider, det måste innebära en massa seriösa länkar från tidskrifter och institut som håller med om att det är pyramider. Nej, bloggar räknas ej heller. UNESCO, har du någon länk till dem som bevisar att de tänker godkänna pyramiderna? Inte att någon Bosnisk sida säger det utan en direkt-länk till UNESCO.

Alexandria rådet, berätta mer om det snälla?
Citera
2010-08-03, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ugglapuggla
Vad pratar du om?

Snubben visade upp gammla inlägg. Dem är värdelösa idag.

Idag har jag själv kunnat hitta ungefär 40 olika Sidor runt om på nätet, som är 100% trovärdiga och som bekräftar Pyramidernas existens en gång föralltid. Så enkelt är det.

Så ifall man vill läsa senaste nytt ska du först se vilket datum, allt detta är skrivet i.

Bara så du vet de officiella hemsidorna uppdateras hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in