2018-10-15, 12:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire
Underbar jävla tråd, ska bidra med det jag kommer på i nuläget.

Kiosknazisten
I mina yngre år var jag bjuden till en väldigt trevlig maskeradfest under halloween. Sagt och gjort dyker jag upp med mina vänner alla utklädda efter diverse teman. Jag som inte har alla hemma ibland klär ut mig som nazist i en köpt ss-uniform från butrix eller någon liknande butik, dvs så var det inga svastikor eller något sånt på den utan den var faktiskt maskeradvänlig.
Tills timmarna går och spriten flödar vilket resulterar i att 90% av folket på festen klottrar mig full med hakors, "heil hitlers" och massor av annat dumt. Full som jag är så bryr jag mig inte ett skit.

Festen tar slut och vi åker hem med vår nyktra förare, kvällen känns lyckad tills jag får den briljanta idén om att jag måste till Statoil för att köpa läsk...vår förare hade inget emot det och mina vänner var däckade.
Så in på Statoil klampar jag, onykter och full med nazistsymboler. Jag är tillräckligt full för att inte bry mig tills jag kommer till kassan där kassakillen utbrister "VET DU VAD?! Min farfar dog i faktiskt i ett förintelseläger!"

Tror mitt liv på denna jord är slut och att snubben ska slå ihjäl mig, samt inser jag hur jävla dumt detta var. Förvirrad som jag är står jag kvar och det är helt tyst mellan oss i säkert 10 sekunder.
Rätt vad det är så säger kassakillen "HAN RAMLADE UT UR SITT VAKTTORN VETTU HÖHÖHÖHÖ" därefter säger han i den trevligaste tonen jag hört "önskas det något mer än colan eller var det allt för inatt?"

Jag betalar snabbt som fan och drar därifrån, sen dess har det varit jävligt awkward när man sett han stå där inne och jobba. Han var säkert laidback som fan och skojade men jävlar vad absurd den stunden var haha.
Förvånar mig inte om han hänger på fb.

Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Dra den om Rödluvan med den kanske är trovärdigare

Så jävla märklig är väl inte den här historien? Storyn med vändningen att ens släkting var en av vakterna är ett minst sagt gammalt skämt.
Citera
2018-10-15, 13:44
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Hur var misshandeln filmad? Fanns ju inga mobilkameror år 2000
Körde man inte med fortfarande med Super 8 kameror på den tiden?
Visserligen associerar jag Superåttan med stadgade föräldrar, men ingenting är omöjligt.
Citera
2018-10-15, 20:19
Medlem
Den där uteliggare som brukade spela munspel på Drottninggatan och i citykärnan...stort skägg och stank som fan.

Jag satt på Fridays (tror jag), något ställe vid Stureplan på lunchen.

Sitter vid fönstret och ser hur munspelsmannen blir ivägföst av dörrvakter, säkerligen då han äcklar restauranggästerna.

Vad gör då vår uteliggare?

Han gör fuck you, spottar och skriker, sedan vänder han röven mot fönstret till restaurangen (bara 3 meter från rutan)...drar ner sina smutsiga jeans....och för in hela långfingret i anus..🤢
Han drar sedan ut det, gör fuck you igen (med anusfingret)...detta upprepas 5-6 gånger.

In i anus - fuck you- in i anus - fuck you...

Samtidigt som han spottar, väser och skrattar med brallorna vid fotknölarna.
Trevligare lunch har man haft!
Citera
2018-10-16, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Den där uteliggare som brukade spela munspel på Drottninggatan och i citykärnan...stort skägg och stank som fan.

Jag satt på Fridays (tror jag), något ställe vid Stureplan på lunchen.

Sitter vid fönstret och ser hur munspelsmannen blir ivägföst av dörrvakter, säkerligen då han äcklar restauranggästerna.

Vad gör då vår uteliggare?

Han gör fuck you, spottar och skriker, sedan vänder han röven mot fönstret till restaurangen (bara 3 meter från rutan)...drar ner sina smutsiga jeans....och för in hela långfingret i anus..🤢
Han drar sedan ut det, gör fuck you igen (med anusfingret)...detta upprepas 5-6 gånger.

In i anus - fuck you- in i anus - fuck you...

Samtidigt som han spottar, väser och skrattar med brallorna vid fotknölarna.
Trevligare lunch har man haft!

Haha vad i helvete du menar horst va?😂
Citera
2018-10-16, 13:41
Medlem
raderat
Senast redigerad av bokslucka 2018-10-16 kl. 14:34.
Citera
2018-10-16, 14:17
Medlem
RingInteSnutens avatar
Det absolut sjukaste jag har sett var när jag bodde i Eindhoven.

Jag var på väg hem till en polare, och precis när jag kommer runt hörnet så landar en kille på marken framför mig och tvärdog. Han hamnade i en position som såg väldigt obekväm ut med ena benet böjt runt nacken, men i ansiktet hade han det största leende jag någonsin har sätt.
Citera
2018-10-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Exakt samma sak har hänt flera jag spelat detta dart med.

Det påminner mig om när jag var på en bar och väntade på att komma in på toaletten. Bakom eller till höger om mig fanns en darttavla några meter bort avgränsat av någon sorts trägaller.

Tar upp en dartpil slentrianmässigt och kastar. Jag träffar bullseye. När jag kollar närmare är sitter den precis utanför den inre ringen men ändå.
Citera
2018-10-16, 14:47
Medlem
En annan gång står jag ganska långt fram i en buss när den närmar sig ett övergångsställe. Ut på övergångsställe kommer en kille på cykel. Han fumlar till det på något sätt så han faller och blir liggande där.

Busschauffören tvärar så att jag och säkert andra i bussen kastas framåt. Han lyckas dock få stopp på den precis innan den når killen.

Kan ha fel angående detaljer då detta var en ganska traumatisk upplevelse.
Citera
2018-10-16, 20:03
Medlem
Mullrets avatar
Berlin 1970. Sitter på tunnelbanan. In kliver en kille i 40~års åldern. Blodet rinner från något sår i ansiktet. Massivt flöde. Han har en öppen svart axelremsväska där man ser massor av sedelbuntar sticka fram. Väskan är rätt trind.

Ingen vågar kika på honom...

Malmö, St. Knuts väg. Ca 1985. Bedagad kvinna drog upp kjolen, ner med byxorna och ställde sig på alla fyra och pissade rakt bakåt.

Påminde om en kossa. Rejäl stråle. Alla bilarna stannade för kolla in spektaklet.
Citera
2018-10-17, 00:15
Medlem
Merwinnas avatar
När mina barn var små bodde vi på en ort där det fanns en stadsbekant kvinna i 55-60-årsåldern. Hon var mycket liten och smal. Hon gick alltid klädd i kalasklänningar avsedda för flickor i 10-12-årsåldern, typ röd sammet, och med håret i många små tofsar med rosetter i, och snoddar med kulor, fjärilar, älvor o.s.v..

Denna kvinna dök ofta upp på barnaktiviteter, som kommunens midsommarfirande och påskparad för barn i dagisåldern, kyrkornas julgransplundringar och andra barnaktiviteter i kyrkan, museerna, Hemslöjden o.s.v.. Hon dansade i ring, gick i påskparaden utklädd till påskkäring, pysslade, stod i kö för sin godispåse tillsammans med barnen. Ofta nöjde hon sig inte heller med det, utan ville ha mer uppmärksamhet. Då kunde hon t.ex. gå in i ringen vid en ringdans och dansa solo. Hon dansade faktiskt riktigt bra, nätt och pimpinett med näsan i vädret och höga benlyft, och hon höll kjolen uppe med ena handen och den andra armen graciöst upplyft i vädret.

Det märkligaste med denna kvinna var dock, att alla liksom utgick ifrån att hon var utvecklingsstörd eller psykiskt sjuk. Men när jag vid några tillfällen kom i samspråk med henne, så kunde hon diskutera alla möjliga ämnen som vem som helst, eller till och med på en högre nivå än de flesta. Hon visste t.ex. mycket om astronomi. Och just då verkade hon i alla fall helt klar i huvudet. Kanske var hon inte sjuk alls, utan detta var kanske bara det enda roliga hon hade? I så fall kanske sådana människor borde beundras i stället, för att de är så komplett likgiltiga för vad andra tycker om dem i en tid då alla ska vara lika, följa modet o.s.v.?
Citera
2018-10-19, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
När mina barn var små bodde vi på en ort där det fanns en stadsbekant kvinna i 55-60-årsåldern. Hon var mycket liten och smal. Hon gick alltid klädd i kalasklänningar avsedda för flickor i 10-12-årsåldern, typ röd sammet, och med håret i många små tofsar med rosetter i, och snoddar med kulor, fjärilar, älvor o.s.v..

Denna kvinna dök ofta upp på barnaktiviteter, som kommunens midsommarfirande och påskparad för barn i dagisåldern, kyrkornas julgransplundringar och andra barnaktiviteter i kyrkan, museerna, Hemslöjden o.s.v.. Hon dansade i ring, gick i påskparaden utklädd till påskkäring, pysslade, stod i kö för sin godispåse tillsammans med barnen. Ofta nöjde hon sig inte heller med det, utan ville ha mer uppmärksamhet. Då kunde hon t.ex. gå in i ringen vid en ringdans och dansa solo. Hon dansade faktiskt riktigt bra, nätt och pimpinett med näsan i vädret och höga benlyft, och hon höll kjolen uppe med ena handen och den andra armen graciöst upplyft i vädret.

Det märkligaste med denna kvinna var dock, att alla liksom utgick ifrån att hon var utvecklingsstörd eller psykiskt sjuk. Men när jag vid några tillfällen kom i samspråk med henne, så kunde hon diskutera alla möjliga ämnen som vem som helst, eller till och med på en högre nivå än de flesta. Hon visste t.ex. mycket om astronomi. Och just då verkade hon i alla fall helt klar i huvudet. Kanske var hon inte sjuk alls, utan detta var kanske bara det enda roliga hon hade? I så fall kanske sådana människor borde beundras i stället, för att de är så komplett likgiltiga för vad andra tycker om dem i en tid då alla ska vara lika, följa modet o.s.v.?

Det här händer många människor, de misstas att vara psykiskt sjuka när de egentligen bara vågar stå ut och vet mer och bättre än de flesta.
Citera
2018-10-19, 11:48
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverigedemokraat
Det här händer många människor, de misstas att vara psykiskt sjuka när de egentligen bara vågar stå ut och vet mer och bättre än de flesta.

Ja, man ska vara försiktig med att döma. Med detta sagt: barnaktiviteterna var faktiskt avsedda för barn, och kvinnan måste ha förstått att hon inte hade rätt till gratis godispåsar, påskägg, pysselmaterial och annat, samt att hennes närvaro faktiskt skapade oro bland barnfamiljerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in