Citat:
Ursprungligen postat av
Koljarov
Sedan skandalen om nedtystningen av rapporteringen från fjortisfestivalen i Stockholm har det varit massvis med rapporter i media om hur ensamkommande "flyktingar" utsätter flickor för sextrakasserier och annat skit som du knappast kan ha missat om du läst någon tidning.
Men det passar ju er agenda att låtsas att ni "sanningsägare" motarbetas och att sanningen inte kommer ut trots att det rapporteras i all riksmedia.
T.o.m polisen säger att dom inte klarar av att hantera läget med unga vuxna som påstår sig vara barn och det kan du som sagt inte missat.
Annars får du gärna citera några artiklar från brittisk media och jämföra det med motsvarande artikel från svensk media och visa mig så att du kan bevisa att jag har fel???
Min fetning.
Käre vän, du har ganska så rejält blandat ihop mig med någon annan. Vare sig det är så att du av artighet tilltallar mig med "er" eller du tror dig veta att jag är en del av någon grupp så har du trampat rejält i klaveret när du försöker foga in mig i någon grupp som har en "agenda".
Det som jag gjorde var att, helt torrt, konstatera att de som har fördomar om svensk media lätt får dem bekräftade om de jämför artikeln i
inlägg #70 i denna tråd, efter att mod nu flyttat in den i en annan tråd efter att den tidigare varit TS, med motsvarande artiklar i svensk press.