2016-04-18, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag tror inte det bara var otur utan även att killar dras till att vara elaka mot just mig, att det är något speciellt med mig som gör dem elaka. Något de stör sig på och blir frustrerade.

Låter för jävligt. Vad tror du själv det beror på, dras du till en viss typ av killar? Du säger att du är konfrontativ men ändå så vill de köra med dig?!

Min bild är inte att killar vill ha en tjej hemma vid spisen som ploppar ut barn som man kan köra med. Man vill ha en intelligent kvinna med driv som man kan prata med och som man attraheras av. Hittar man en sån så kan man fundera på barn. Men jag kan ju inte tala för alla andra, men det du skrev kändes så långt ifrån det jag hört. Som någon lastbilschaffis på 50-talet ungefär.
Citera
2016-04-18, 12:16
Medlem
Jag tror det är ett bra recept för besvikelse om man vill ha en 'kille' eller en 'tjej'. Det man ska leta efter är en individ som man passar bra ihop med. Precis som när man skapar vänskapsrelationer, det gör man inte genom att gå ut och leta efter sin ihopdrömda bild av en 'vän'.
Vänskapsrelationer uppstår genom att man umgås och upptäcker att man väldigt gärna vill umgås frivilligt med personen ifråga.

Försök inte ha mogna relationer med andra om du inte själv är mogen, det kommer aldrig gå.
Citera
2016-04-18, 14:06
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
Bara korkade?

Milford har för lite att göra.
Hen roar sig med att provocera och reta upp folk.

Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSixX
Jag tror det är ett bra recept för besvikelse om man vill ha en 'kille' eller en 'tjej'. Det man ska leta efter är en individ som man passar bra ihop med. Precis som när man skapar vänskapsrelationer, det gör man inte genom att gå ut och leta efter sin ihopdrömda bild av en 'vän'.
Vänskapsrelationer uppstår genom att man umgås och upptäcker att man väldigt gärna vill umgås frivilligt med personen ifråga.

Försök inte ha mogna relationer med andra om du inte själv är mogen, det kommer aldrig gå.

Så intressant att någon mer ser på relationer som jag.

Man hittar någon som man trivs med, är man då också attraherad så går det från vänskap till relation. Då har också relationen en stabil grund.
Senast redigerad av Gertrud1 2016-04-18 kl. 14:34.
Citera
2016-04-18, 16:09
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag tror inte det bara var otur utan även att killar dras till att vara elaka mot just mig, att det är något speciellt med mig som gör dem elaka. Något de stör sig på och blir frustrerade.
Det kan väl aldrig va något du säger eller gör/tycker?
Det är inte så att du säger nåt i stil med "män är som felprogrammerade människor som inte begriper att kvinnan ska ha en högre piedestal och servas dygnet runt"?
Citera
2016-04-19, 01:39
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det kan väl aldrig va något du säger eller gör/tycker?
Det är inte så att du säger nåt i stil med "män är som felprogrammerade människor som inte begriper att kvinnan ska ha en högre piedestal och servas dygnet runt"?
Nej jag brukar inte vara sån, men lite så de betett sig mot mig upplever jag det som.

Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Milford har för lite att göra.
Hen roar sig med att provocera och reta upp folk.

Så intressant att någon mer ser på relationer som jag.

Man hittar någon som man trivs med, är man då också attraherad så går det från vänskap till relation. Då har också relationen en stabil grund.
Ja jag kanske har för lite att göra. Men tycker det är roligt att skriva också. Det var inte menat att vara provocerande.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2016-04-19 kl. 01:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in