Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-18, 03:56
  #661
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenisvart
<.---jag säger: klistra för all evighet.

Ja, klistra den i alla forum i all evighet.

Nu ska hunden sova.

Godnatt TD. Hoppas ändå att du blir kvar - du är rolig när du blir sådär arg, och aldrig elak på riktigt riktigt.
2005-12-18, 03:58
  #662
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor Ward
det kunde man ju ge sig fan på, försöker du peta ner un perro?

med tanke på http://www.flashback.org/showthread.php?t=263839 så tycker jag du är ovanligt jävla talför?

Du menar att det som Henkko skrev var tillräckligt för att placera honom på din HAT-lista?

Jag är gärna kvar där om det går bra.

(Ursäkta för OT, nu kan ni gå tillbaks till topic igen)
2005-12-18, 04:08
  #663
Medlem
mankers avatar
Seriöst är värdelöst?

inte som mig men nära nog .(
2005-12-18, 04:29
  #664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Du menar att det som Henkko skrev var tillräckligt för att placera honom på din HAT-lista?

Jag är gärna kvar där om det går bra.

(Ursäkta för OT, nu kan ni gå tillbaks till topic igen)

Eh, nej? Ser du honom där? Tack förresten för din välsignelse att det nu är ok att återgå till ämnet. Tack också för förtydligandet att trams är ok så länge man ber om ursäkt. Gulligull.

(sorry for OT)
2005-12-18, 04:59
  #665
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Du menar att det som Henkko skrev var tillräckligt för att placera honom på din HAT-lista?

Jag är gärna kvar där om det går bra.

VW bör nog läsa om sitt inlägg överst på denna sida.

Un Perro, välkommen i klubben Victor Wards mest hatade.
2005-12-18, 10:08
  #666
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Ingen av adminarna eller moderatorerna för det här forumet är vakna nu. Men jag kan lova dig att när dom vaknar kommer detta att ligga högst upp på deras "to do" list. Till och med innan att sätta på kaffebryggaren.

Med tanke på admins, för att inte tala om admin2, närvaro här på forumet så kommer en låsning att ske tisdag em som tidigast. admins låga närvaro är inte alls bra men admin2s är enligt mig rena skämtet.
2005-12-18, 10:10
  #667
Avatarolog
insomnias avatar
Detta verkar ha tagit en väldigt udda vändning. Vad är det som klagas på nu då? admins kompetens? Var det inte nivån på forumet?

Jag är alldeles förvirrad!!!!!!

2005-12-18, 10:22
  #668
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Med tanke på admins, för att inte tala om admin2, närvaro här på forumet så kommer en låsning att ske tisdag em som tidigast. admins låga närvaro är inte alls bra men admin2s är enligt mig rena skämtet.
Jo men det finns andra som kan låsa och ngnstans så känns det som att denna låsning inte kommer bli särskilt ifrågasatt.

/moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback