Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-21, 13:56
Medlem
Hej! r det ngon som vet hur man gr egna maps p Gta San Andreas multiplayer? Har kikat runt lite men hittar inget bra program som har alla grejar fr att gra STUNT map med. Typ sdana hr grejer : http://i.imgur.com/KC4pN8m.jpg

Ha det bra!
Citera
2016-02-21, 14:18
Bannlyst
De dr banorna r s 2005. Ingen pallar lngre. Gr ngot kreativt istllet. Typ pilot-server med riktiga navigeringssystem.
Citera
2016-02-21, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vierjahre
De dr banorna r s 2005. Ingen pallar lngre. Gr ngot kreativt istllet. Typ pilot-server med riktiga navigeringssystem.

Fast nu ska jag gra dom till mig sjlv
Citera
2016-02-21, 14:25
Medlem
TheHandOfGods avatar
GTA SAMP, haha jsses vad lngesen man spelade det, blir helt nostalgisk nu. Men jag tror inte ngon server r kvar, eller?
Citera
2016-02-21, 14:40
Medlem
Lingon_s avatar
Vldigt mnga r sen jag hll p med samp/gta men r ganska sker p att det inte finns ngra traditionella mappingverktyg som kan gra det. Skulle tro att det nrmaste du kommer r att bygga det du vill i MapEditor, spara de individuella koordinaterna samt id fr varje objekt och sen manuellt fra ver det till ditt serverscript. Antagligen enklare att bara gra det ingame.

Du nmner dock att du vill gra det t dig sjlv, r multiplayer inget krav kan du ju bygga vad du vill frutsatt att du orkar lgga ned lite tid. Behver inte vara ngon expert p 3d modellering direkt, gr att skta det i sketchup som tar 5 minuter att lra sig.
Senast redigerad av Lingon_ 2016-02-21 kl. 14:43.
Citera
2016-02-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod
GTA SAMP, haha jsses vad lngesen man spelade det, blir helt nostalgisk nu. Men jag tror inte ngon server r kvar, eller?

Samma hr, kom p det igr & laddade ner allt.. Finns otroligt mnga servrar igng & mnga r fortfarande maxade med 999 spelare online
Citera
2016-02-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingon_
Vldigt mnga r sen jag hll p med samp/gta men r ganska sker p att det inte finns ngra traditionella mappingverktyg som kan gra det. Skulle tro att det nrmaste du kommer r att bygga det du vill i MapEditor, spara de individuella koordinaterna samt id fr varje objekt och sen manuellt fra ver det till ditt serverscript. Antagligen enklare att bara gra det ingame.

Du nmner dock att du vill gra det t dig sjlv, r multiplayer inget krav kan du ju bygga vad du vill frutsatt att du orkar lgga ned lite tid. Behver inte vara ngon expert p 3d modellering direkt, gr att skta det i sketchup som tar 5 minuter att lra sig.

Tack fr serist svar =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in