Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-23, 18:43
Medlem
Westerners avatar
Det stämmer att Kamil är en av arrangörerna. Jag hade dock inte dragit alltför stora växlar av det. Deltagarna kommer vara vanliga polacker som har tröttnat på vår inhemska lugenpresse.
Citera
2016-02-23, 18:46
Medlem
Att välja en lördag är väl inte optimalt precis, när allt kontorsfolk på AB är lediga över helgen. Effektfullt?
Citera
2016-02-23, 18:49
Medlem
Westerners avatar
Polackerna jobbar till skillnad från vissa andra under veckodagarna så helgen var det enda alternativet. Det jobbar folk hos de även på helgen även personalstyrkan är mindre. Får se hur praktikanterna på tidningen beskriver händelseförloppet på Lördag.
Citera
2016-02-23, 18:58
Medlem
Anarkhoss avatar
Kul att åtminstone några orkar reagera på vår lögn- och propagandamaskin. Synd dock att vi svenskar hellre knyter näven i byxfickan, alternativt skickar ett argt mail. Dessa polacker som inte räds att synas behövs verkligen i vårt sjuka samhälle idag.
Citera
2016-02-23, 18:59
Medlem
BaraBiffens avatar
Såg lovande ut tills jag såg vem som var värd för hela grejen - Kamil Ryba. Aldrig att jag vill förknippas med honom.
Citera
2016-02-23, 19:26
Medlem
jtds avatar
Jobbar i kåken intill, ska gå ner och kika. Kan bli intressant!
Citera
2016-02-23, 19:26
Moderator
manamanahs avatar
Integration och invandring --> Medier och journalistik
/Moderator
Citera
2016-02-23, 19:48
Medlem
Argus-eyeds avatar
Starkt av polacker att våga kräva sina demokratiska rättigheter och stå upp för sina 'obekväma' åsikter i ett främmande land. Polacker visar återigen att de inte tar skit. Hade utlandssvenskar gjort detsamma i Polen? Allt annat lika.
Citera
2016-02-23, 20:01
Medlem
Westerners avatar
Polackerna är rätt förtjusta i att demonstrera överlag. Jag tror att faktumet att det nu bor så pass många som det gör i Sverige kommer att resultera i att det blir en vanligare syn med protesterande polacker framöver. Jag misstänker att det finns minst 70 000 polacker bara i Stockholmsområdet vid det här laget.
Citera
2016-02-23, 20:10
Medlem
MightyMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Smart. Sverige behöver fler östeuropeer, med reservation för u know who...
Den Evige?
Citera
2016-02-23, 20:14
Bannlyst
Såg att en av polackerna en gång hade hyllat Hitler. Då kan jag inte komma för det stämmer inte överens med SDs värdegrund, dessa polacker förstör för SD. Heja Jimmie!

Ryba har skrivit neger på twitter hoppas demokratiska motdemonstranter visar sin avsky mot dessa nassegäng.
Senast redigerad av JewKiller 2016-02-23 kl. 20:16.
Citera
2016-02-23, 20:20
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JewKiller
Såg att en av polackerna en gång hade hyllat Hitler. Då kan jag inte komma för det stämmer inte överens med SDs värdegrund, dessa polacker förstör för SD. Heja Jimmie!

Ryba har skrivit neger på twitter hoppas demokratiska motdemonstranter visar sin avsky mot dessa nassegäng.
Heter inte neger just neger på polska, alltså korrekt benämning ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in